20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender vi ved sesongslutt?

topp 6
5 (17.9%)
7 plass
12 (42.9%)
8 plass
7 (25%)
9plass
4 (14.3%)

Stemmer totalt: 26

Avstemning er avsluttet: 05. Mars 2006, 01:29

Skrevet av Emne: Hvordan blir resten av sesongen  (Lest 4244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hvordan blir resten av sesongen
« på: 05. Mars 2006, 01:29 »
Nå har vi hatt 6kamper uten tap 5 seirer og en uavgjort. Hvor ender vi til slutt? tror folk på europa? eller er dette bare en "ny manager" effekt? kommer formen til å dabbe av?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 05. Mars 2006, 01:30 »
hmm skulle egentli vært en 10plass eller dårligere også. tror jeg tok et alternativ for mye. min første vote. sorry:S
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2 på: 05. Mars 2006, 02:34 »
jeg svarte 9 plass.

Grunnen? Fordi jeg ikke vil ha for høye forhåpninger. Og slik denne sesongen har utviklet seg er alt annet en nedrykk en overraskelse! :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Mars 2006, 14:06 »
Vanskelig å si hvordan det vil gå. Er formen vår nå et resultat av at Souey er borte? Kommer vi til å klare å holde den til de neste kampene? Får vi flere skader?

Er veldig spent på fortsettelsen, men føler meg ganske sikker på at det blir lite poeng i de to neste kampene mot Man U og Pool, og at vi ryker ut mot Chelsea i FA-cupen... Bør si oss fornøyd med 3 poeng på de 2 neste kampene i allefall...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Mars 2006, 14:21 »
Må huske på at vi hadde en veldig god periode etter nyttår i fjor åsså, nå skal det jo sies at den gode perioden i fjor starta like etter nyttår, og ikke i slutten av februar!

Det er vertfall tydelig at noen blir revet med når jeg får brev fra nussc om at nå som Newcastle gjør det bra igjen, så vil jeg kanskje være med i supporterklubben igjen, men, jeg er da ingen medgangssupporter ;)

Vi må ikke bli revet for mye med, selvfølgelig er det det beste i verden at vi gjør det bra, men det er lenge igjen, og mange vanskelige kamper. Husk at vi nå har spilt 5, eller er det 6 kamper på rad på hjemmebane, det er mye, og borteformen vår har vært horribel i år også!

Jeg velger å holde meg positiv, men tror nok at en 8-9. plass, jah, vi sier 8. plass jeg!

Bjørn - vil se mål snart!!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Mars 2006, 16:15 »
Det blir spennende å se hvordan Roeder og gutta vil klare seg de neste kampene fremover nå. ManU borte tør jeg ikke ha forhåpninger til, hjemme skal det være mulig å ta poeng mot Liverpool, men en seier der vil overraske meg stort. Videre fortsetter det faktisk med vanskelige kamper: borte mot Charlton, og Tottenham hjemme. Ingen av de er enkle og vi kan ikke se bort ifra at vi kanskje må gå 4 kamper uten seier nå. Det er selvfølgelig vanskelig å vurdere lagene som ligger nær oss på tabellen, men tror det er et realistisk mål og håpe at vi klarer å holde oss der vi er nå. Uansett er det mest lønnsomt og konsentrere seg mest om egne prestasjoner. Når jeg nå sier at det er 4 vanskelige kamper og at vi kanskje ikke vinner noen av de, er jeg kanskje litt for preget av sessongen under ett og glemmer muligens at vi har blitt et enormt mye bedre lag den siste måneden. Der har Roeder og laget en jobb å gjøre. Tror det er viktig å la en kamp være en kamp. Taper vi mot ManU må ikke laget og spillergruppa bli satt tilbake til det planet vi befant oss på før Souness ble sparket. Viktig å bli ferdig med et tap og legge det bak seg, og gå på banen for å spille som et vinnerlag igjen i den neste kampen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 05. Mars 2006, 16:52 »
Håper selvsagt på en 6.plass, men tror ikke vi klarer det. 7.plass derimot høres mer fornuftig ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Mars 2006, 22:53 »
Vel, hvis vi får med oss poeng fra hjemmekampene mot Chelsea og Liverpool (gjerne også Manshitter), så er resten mer eller mindre "a piece of cake", der Spurs nok er den vanskeligste motstanderen.
Jeg mener med de kampene vi har igjen av sesongen, at det skal være fullt mulig for oss å kapre 6. plassen. Spillermaterialet er godt nok. Owen er på bedringens vei, og er kanskje tilbake til cupkampen mot chelsea. Det går vel fremover også med Bramble og Taylor. Dyer er forhåpentligvis snart klar igjen, og Man Utd er det vanskeligste laget vi møter på bortebane.
Liverpool og Chelsea er begge hjemmekamper. Med den formen vi har hatt i det siste mener jeg vi nesten bør forvente seier mot Pool. Selv om det skal holde ekstremt hardt. Men poeng er minimum. Chelsea likeså. De har garantert vunnet ligaen innen den tid, og vil nok kanskje være mer eller mindre "ferdig" med sesongen når vi møtes i siste seriekamp.

Charlton, Boro, Wigan, West Brom, Birmingham med flere bør være overkommelig motstand. Kanskje kan vi legge til Spurs også. Det bør være gode muligheter for å klare topp 6 i mine øyne. Hovedutfordrerne heter Spurs, Arsenal, Wigan og kanskje Blackburn. Vinner vi de kampene mot de av disse lagene vi møter, så har vi en fordel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 05. Mars 2006, 23:10 »
Tenk dere 6.plass og FA-cup trofeet? Hvem hadde trodd at det skulle være mulig? :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Mars 2006, 23:25 »
Sitat fra: "Lasse"
Tenk dere 6.plass og FA-cup trofeet? Hvem hadde trodd at det skulle være mulig? :D

Jeg ga opp denne sesongen lenge før den begynte, så det faktum at vi presterer som vi gjør nå er fantastisk. Men det viser bare hvor gode spillerne våre faktisk er, og det beviser at Souness ikke bare var "uheldig med skader", men at han faktisk gjorde veldig mye galt. Jeg tror allerede vi trener mye bedre og mer enn vi gjorde under Souness. Det virker sånn på spillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Mars 2006, 23:48 »
Ja vi spiller godt om dagen. Det skal bli gøy å se om vi klarer å hamle opp med Man Utd, liverpool og Chelsea. Jeg har trua. Helt klart tøffe kamper hvor vi må slite for poengene og avansement. Men jeg har en tro om at vi er nå istand til å bite godt fra oss, og at vi endelig har begynt å få litt flaks med oss, noe som alle gode lag må sin dose av!
Andreas Martins

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Mars 2006, 09:03 »
Newcastle har kapasiteten til å ende opp blant de 6 beste. Det er 4 poeng opp til Blackburn på 6.plass, og det er slettes ingen umulig oppgave.

Nå har vi tøffe oppgjør igjen mot Chelsea, Liverpool, Spurs og Scum så man kan ikke regne med at poengfangsten blir like god framover som i det siste. Likevel så er 4 poeng ingen umulig ledelse å ta igjen. Selv tippet jeg Newcastle rundt midten av tabellen denne sesongen, og for min del så er alt over 10.plass noe man kan si seg fornøyd med etter å ha hatt Souness i stolen så lenge. Ting tyder i alle fall at klubben er på rett vei, nå får man håpe på cupfinale i mai og en ny manager som vet hvordan man skal få ut det beste av det mannskapet man har til rådighet på St. James Park.

Samtidig er det viktig å huske på at Newcastle i denne formperioden som man er nå, har til gode å møte vanskelige nøtter. Everton, Villa, Pompee, Charlton og Bolton er lag som man på papiret skal være bedre enn.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Mars 2006, 09:29 »
10 poeng opp til 4 plass.
...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Mars 2006, 12:14 »
Og 10 kamper igjen å spille. Det skal svært mye til om Newcastle er på 4.plass når sesongen er over. I så fall må enten Tottenham gå på en sprekk eller så må Newcastle vinne mesteparten av de resterende kampene. Det blir for mye å håpe på, men det er fortsatt teoretisk sett mulig. Håpe er en fin ting, man kan håpe på alt.
Carr har altfor få landskamper for England!

hauepine

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Mars 2006, 12:55 »
Jeg tror en 9. plass virker fornuftig. Men det er uansett så lite som skiller at det blir omtrent umulig å forutse noe som helst.