20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: newcastle.no  (Lest 3005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no
« på: 04. Mars 2006, 00:00 »
i går ringte det en fyr til meg å sa "hei det er fra scandinavien magpies" han spurte om jeg følgte mye med osv. jeg svarte ja. Etterpå sa han "vi ser at du har vert medlem tidligere.. vi vil gjerne ha deg tilbake i jengen"
han sa videre at de hadde et knalltilbud til meg vist jeg meldte meg inn igjenn. 1 1/2år 350 kr og ta kunne jeg enten få en newcastle cd eller et signert bilde av shearer.

mister de så mange medlemmer at de må ty til slike tiltak? Denne siden begynner å ta over nå, noe som er kjempebra:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
newcastle.no
« Svar #1 på: 04. Mars 2006, 10:30 »
Hoho, typisk Newcastle.no!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
newcastle.no
« Svar #2 på: 04. Mars 2006, 11:58 »
Det verste er at det koster 295 kroner på nettsiden

Link

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no
« Svar #3 på: 06. Mars 2006, 15:10 »
ventet egentlig bare på at det skulle skje jeg:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
newcastle.no
« Svar #4 på: 06. Mars 2006, 15:18 »
Hahaha, for en gjeng. Desperat og patetisk vil jeg kalle oppførselen.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
newcastle.no
« Svar #5 på: 09. April 2006, 05:00 »
De ringte meg for et par uker siden, da vi hadde 6 strake uten tap.. Å presterte å si følgende: "Vi ser du har vært medlem hos oss tidligere.. Du har vel lagt merke til at det går bedre med klubben nå, så du er kanskje interessert i å bli medlem igjen?"
- Ser jeg ut som en forbannet medgangssupporter!? Jeg ba de regelrett om å ryke å reise. Det verste av alt er at det fortsatt irriterer meg, jeg har tross alt vært Newcastle-fan så lenge jeg kan huske! Siden jeg så min første kamp når jeg var 5-6 år? Mener på det, så ca 16 år. Da vil jeg ha meg frabedt slike insinuasjoner. :wink:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
newcastle.no
« Svar #6 på: 09. April 2006, 16:24 »
Hehe, de har visst sagt det samme til alle sammen...:)

Jeg sa også klart fra at jeg ikke er noe medgangssupporter, og ville heller ikke være med i klubben fordi jeg ikke mente jeg fikk nok igjen for den og fikk billigere kampbiletter andre steder :)

Bjørn - dårlig tilbud
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads