20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368601 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #465 på: 04. Aug. 2007, 10:43 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2640000,00.html

Ny manager, nye eiere, nye spillere, nye muligheter, og ikke minst nye drømmer. Men enkelte ting forandrer seg ikke...
« Siste redigering: 04. Aug. 2007, 10:45 av chickenman »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 04. Aug. 2007, 11:38 »
Med Viduka, Martins, Smith, Ameobi, Carroll som alternativer bekymrer ikke dette meg nevnverdig, enda ihvertfall. Skal nok klare å sparke godt fra oss for det.
Men det er jo klart at jeg også vil se Owen spille for NUFC med toppet lag, men den tid kommer.........  ;)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 04. Aug. 2007, 12:32 »
.
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 04. Aug. 2007, 13:14 »
Han er ute til 18 august ser jeg. Bra at de ikke tar noen sjanser i alle fall, og at vi er veldig godt dekket på spissplass. Men nå får det faen meg være nok skader på denne ballerinakjeksen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #469 på: 04. Aug. 2007, 18:13 »
egentlig synd at han skader seg så mye!
han er\ var en fantastisk spiller, men har jo vært så mye skadet.

håper han kommer seg godt tilbake i år!

djmattis

• Gjest
« Svar #470 på: 04. Aug. 2007, 18:35 »
Jeg begynner å gå lei Owen..
Han har bokstavelig talt vært ubrukelig for oss.

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #471 på: 04. Aug. 2007, 19:09 »

han har ikke fårr sjansen godt nok føler jeg da!
han har mye å gjøre det godt igjen etter skadene hans.
Håper det skjer til sesongen, for han var jo giftig foran målene, og begynte å gjøre det bra i gjen i sommer på landslaget, men fikk seg et tilbakeslag med skaden igjen, men jeg har troa på at han kommer seg til nytte i år

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #472 på: 05. Aug. 2007, 13:16 »

Når han spilte kamper var han jo knallbra da! Tror du han liker å være skadet eller ? Sånne som deg gjør meg forbanna
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 05. Aug. 2007, 14:08 »
Jeg er egentlig litt enig med mattis her. Hva hjelper det om Owen hater å gå skada? Ikke ett pøkk! Hva hjelper det om Owen selv ikke velger det? Ikke ett pøkk det heller! Mannen kostet oss ca £17 mil da han kom fra Real Madrid og hever vel rundt £100 000 i ukelønn. Greitt at vi har fått kompensasjon for noe av den fra FA, men her snakker vi fortsatt altfor mye "money down the drain".

Folk snakket om at Dyer skylder klubben mye, Owen er på god vei han også for å si det sånn. Syns ikke det er noen grunn til å bli forbanna fordi folk er lei denne pengeslukeren som ikke bidrar med mere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 05. Aug. 2007, 14:39 »
Pengeslukeren som ikke har hatt muligheten til å bidra mer, heter det. Nå er det igjen Owens egen feil at han er skadet, ser jeg. Som om han kan velge når han skal være skadet og ikke. Ingen er vel i tvil om at Owen skylder oss enormt mye, men la oss nå i det minste vente litt og gi ham muligheten til å betale tilbake noe av gjelda før vi kapeper hodet av ham.

Greit nok, blir dette en sesong hvor han forfølges av småskader, og han ikke får gjort noen verdens ting, så kan jeg kanskje vurdere å slenge meg på hylekoret sjøl. Men nå skal han få muligheten til å komme over strekkskaden sin og spille fotball igjen, synes jeg. Så får vi vente og se hvordan sesongen utvikler seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 05. Aug. 2007, 15:45 »
Jeg prøvde ovenfor å presisere at jeg er fullstendig klar over at det ikke er Owens egen feil at han går skadet. Det ble kanskje litt uklart, det skal jeg innrømme. Men for meg holder det simpelthen ikke å si at "det er ikke Owens egen feil". Det har noe med å få igjen noe for det man investerer i. Om Owen spiller 20 kamper denne sesongen (optimistisk?) og scorer 15 mål så er det vel og bra det. Men det går ikke opp i opp med de 14 kampene(?) han har spilt i løpet av 2 hele sesonger og kostet oss meget dyrt.

To ødelagte sesonger, deretter to gode sesonger og så er alt bra? Det er 2 av 4 sesonger, og før han har skrevet under en ny kontrakt, eller forlenget den opprinnelige, så er jeg ikke villig til å diskutere noe mer enn de 4 sesongene. Mulig han blir god de to kommende sesongen, men til en meget stiv pris spørs du meg!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 05. Aug. 2007, 17:06 »
Dette går ikke på hvem sin skyld det er at Owen er skadet! Det går på hva man har fått av han som NUFC spiller de siste 2 sesongene! Med den prisen han ble hentet for og ikke minst lønna han hever gjør at vi supportere kan kreve litt tilbake.
Det Owen har gitt meg forløpig er kun falske forventninger, både ovenfor han selv og ikke minst NUFC! Håper det bedrer seg i fremtiden!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 05. Aug. 2007, 17:48 »
Rekner egentlig ikkje med Owen. Er ein joker/Bonus ala Slik Dyer har fungert det siste sesonga.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 05. Aug. 2007, 18:07 »
Rekner egentlig ikkje med Owen. Er ein joker/Bonus ala Slik Dyer har fungert det siste sesonga.
Trist, men det er faktisk slik det er i ferd med å bli. Spørs om ikke Owen er mannen som skulle hatt en sånn "pay as you play" kontrakt...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #479 på: 05. Aug. 2007, 18:20 »
me gir han en million pund for kvar kamp. Hadde lønt seg det...