20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 371682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #435 på: 13. Juli 2007, 00:56 »
Jeg tvilte aldri på at han skulle bli, men det er godt å endelig få se det på trykk
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #436 på: 17. Juli 2007, 01:31 »
Vi må jo kjøpe inn en spiss om enten Owen eller Martins drar. Både Owen/Martins og Ameobi er over gjennomsnitten skadeutsatt, så det hadde ikke skadet med en spiss til nei.
Viduka spilte vel bare 22 kamper i PL forrige sesong, ikke mye å skryte av det heller akkurat..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 17. Juli 2007, 04:02 »
Sam sier jo i dag at Oba antakeligvis også blir!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Michael Owen vil være kaptein
« Svar #438 på: 18. Juli 2007, 13:09 »
Det sier han til dagens papirutgave av Evening Chronicle.

Mener dere han har det som trengs til å være kaptein for Newcastle?

Bilde 56 til høyre i denne linken.

http://www.pressdisplay.com/pressdisplay/viewer.aspx
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen vil være kaptein
« Svar #439 på: 18. Juli 2007, 13:23 »
Ja! Dette kan det komme mye godt ut av. Owen er en meget stor profil, og jeg tror han passer godt som kaptein. I tillegg "må" han bli et par år hvis han ønsker å være kaptein, av moralske grunner. Kanskje Owen blir karrieren ut?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 18. Juli 2007, 13:50 »
Oliver

Actually there are not that many candidates, but I believe Allardyce will give serious consideration to Owen and new signing Joey Barton.

When I mentioned this to Owen before the game his eyes lit up and he said: ?Yes, I would love to skipper Newcastle United.?

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=i-d-love-to-be-skipper%26method=full%26objectid=19472888%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #441 på: 18. Juli 2007, 14:17 »
Heller Owen enn Barton, selv om begge to er gode alternativer. Min egen favoritt er Steven Taylor, men han er kanskje ikke rutinert nok.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 18. Juli 2007, 15:48 »
Slik jeg ser det er det etterhvert blitt 4 kandidater, hvorav en fra hver lagdel.
Given, Tayls, Barton og Owen. Jeg er ingen fan av å ha keeper som kaptein, selv om Given kanskje ellers er det beste alternativet. Samtlige av de andre tror jeg passer, så jeg er neimen ikke sikker, jeg :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 18. Juli 2007, 22:30 »
Jeg ser ikke grunn til å kaste Taylor til ulvene - enda. Vent til han er 24-25 år, så kan han være vår nye kaptein de neste ti årene. I første omgang tror jeg det er best med en mer rutinert spiller som kaptein.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #444 på: 18. Juli 2007, 22:33 »
Hadde ikke sagt nei til Owen som kaptein! Kanskje han kan bli den kapteinen som løfter flest trofeer i NUFC's historie? Hvem vet. Men Barton er et godt alternativ da, selv om jeg mener Given burde ledet skuta.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 18. Juli 2007, 22:35 »
Jeg liker ikke at keepere er kapteiner! De klarer ikke å "dra laget framover" når vi ligger under. Det optimale er en midtbanespiller, ala Gerrard, som virkelig kjemper når det trengs. Det blir de andre inspirert av.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #446 på: 18. Juli 2007, 22:37 »
Keepere skal hyle, skrike og rope uansett. Så om en keeper har kapteinsbindet eller ikke, mener jeg det ikke endrer hans status. Tror jeg klarte og formulere det greit :P

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #447 på: 18. Juli 2007, 22:54 »
Det gjorde du, og jeg forstår hva dere mener, men Given er vel den som har vært her lengst (?) og jeg mener han fortjener det. Men jeg har ingenting imot noen andre som kaptein.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 20. Juli 2007, 21:51 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #449 på: 20. Juli 2007, 21:53 »
Og det fant du ut først nå...  :o