20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368572 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #405 på: 28. Juni 2007, 20:57 »
Dette er eit diskusjonsforum. Du kan ikkje bestemme over kva andre skal diskutere, då kan du heller holde kjeft.

Joa, men man må holde seg saklig, til det som er fakta. Owen har jo ikke dratt enda? Det er for øyeblikket ingenting som tyder på det, da ingen klubber har meldt noe særlig interesse? Ingen vits i å grine over Owen enda.

Du sa det på en litt finere måte enn meg, men det du sa er uansett essensen i innlegget mitt :p
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 29. Juni 2007, 12:55 »
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007290817,00.html

Liker det ikke, men vi skal vel ta The Sun med et lass salt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 29. Juni 2007, 13:11 »
Det hadde blitt tidenes verste deal.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 29. Juni 2007, 17:13 »
Har problemer med å se hvordan £4 mill pluss Alan Smith kan påvirke utkjøpsklausulen, og hvis det ikke påvirker utkjøpsklausulen så er det bare én ting å si, den må dere dra lenger ut på landet med. Aldri i verden om vi erstatter Owen med Smith og får usle £4 mill i retur. Vi driver ikke veldedighet.

Men ettersom alt jeg har hørt om dette er denne artikkelen i The Sun, så har jeg svært liten tro på at det er særlig reellt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 30. Juni 2007, 14:42 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sam--owen-will-be-in-toon%26method=full%26objectid=19383848%26siteid=50081-name_page.html

Big Sam sier han er 100% sikker på at Owen er Newcastle-spiller når sesongen starter, etter samtalene med ham.
Han håper også å kunne beholde Oba..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 01. Juli 2007, 02:16 »
Hvis Big Sam sier at han er 100 % sikker, så er det nok for meg. En mann som Allardyce hadde ikke kommet med en så bastant uttale uten at han visste hva han sa, det er jeg sikker på. Slutt å syt over at Owen skal dra nå, det begynner å bli gjentatt til det kjedsommelige...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 01. Juli 2007, 03:33 »
Er egentlig eit whatever fra mitt syn. Greit og bli kvitt Owen for 9M han har kjeksbein på linje med Ronny Johnsen og har syk lønn. greit og få både cash og slippe lønnslippen. Er også greit og ha ein kvalitetspiss som Owen i stallen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 01. Juli 2007, 11:26 »
Hva hvis Owen drar, Hva hvis Owen drar, Hva hvis Owen drar, Hva hvis Owen drar, Hva hvis Owen drar, Hva hvis Owe..zzz, Hva hv...zzzzzzzzzzzzzz, h.... Hva hvis....zzzzzzzzzz. Ok Tommy?
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #413 på: 01. Juli 2007, 11:30 »
Øhh..er det nå jeg skal le ? ::) Hadde jeg sagt min ærlige mening nå hadde jeg blitt kasta loddrett ut herifra, det er hvertfall sikkert

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 01. Juli 2007, 12:17 »
Kjempe at Owen blir (sannsynligvis). Sjansane for at vi klarer å beholde Martins trur eg ogå blir større om Owen blir.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #415 på: 01. Juli 2007, 12:42 »
Øhh..er det nå jeg skal le ? ::) Hadde jeg sagt min ærlige mening nå hadde jeg blitt kasta loddrett ut herifra, det er hvertfall sikkert

Nei, det er nå du skal sove! :D

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 01. Juli 2007, 17:38 »
Nei, Seriøst. Nå stoler jeg fullt på det Big Sam går ut i media å sier. Owen blir, Dyer blir, Emre blir, Tayls blir, Milner blir osv. forhåpentlig martins også.. Alle sammen er nøkkelspillere mener jeg, og sammen med nysigneringene som er på plass og de som kommer.... Med vår trofaste sisteskanse håper jeg sesongen 07/08 blir et offansivt fyrverkeri med defansive kvaliteter (for engangs skyld:)

Gleder meg til Sesongstart!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 02. Juli 2007, 20:26 »
Les dette. Tror owen bør holde seg i newcastle og score et par mål til jeg ;D
Lese hva?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #418 på: 03. Juli 2007, 02:23 »
Det var litt av noen summer ja...

djmattis

• Gjest
« Svar #419 på: 03. Juli 2007, 02:29 »
Og så har har han spillt 13 kamper eller noe?
burde få et nakkeskudd.