20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2640 på: 23. April 2011, 09:28 »
Enig med Kristoffer. Owen er ikke verre enn de nevnte herrer, men navnet hans og lønna hans gjør at det oppfattes verre. Uansett glad den tiden er forbi

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2641 på: 23. April 2011, 10:00 »
At journalistene har sin egen agenda, det er det ingen tvil om. Samtidig kan ikke jeg huske å ha lest et eneste intervju med Owen i lokalavisene. Og det kan gi en viss antydning om hans tilknytning til området og klubben. Jeg mener at stjernene i klubben, og spesielt kapteinen må gå foran som gode eksempler, spesielt når klubben er i krise. Man forventer mer av en spiller som tjente £120 i uka.Så vi Owen noen gang stille opp på autografsignereringer eller lignende? Nei.

Nolan er det perfekte eksemplet på hvordan en kaptein skal oppføre seg. Owen på den annen side gjorde absolutt ingenting for å hjelpe til. Etter alle skadene og med kapteinsbindet på arma, skulle man tro at han ville være interessert i å hjelpe klubben tilbake på rett kjøl. Men nei da.

Men hvordan han holdt klubben for narr i kontraktsforhandlingene er det beste eksemplet på hans kynisme. Han ville ikke signere ny kontrakt - noe som er ok tatt omstendighetene under betraktning.  Men da burde han ha gitt ettertrykkelig beskjed om dette, slik at klubben kunne fått anledning til å selge ham og dermed fått  tilbake litt av pengene. Owen valge derimot å sende ut falske signaler om at han ville diskutere kontrakten senere. Dermed torte ikke klubben å sette ham på transferlista i frykt for at dette skremme vekk Owen for godt. Sanneheten er at Owen aldri var interessert i å signere ny kontrakt. Han ga blaffen i klubben og ikke minst supporterne. Og det beste av alt, han  gjorde nesten det samme med sin barndomsklubb. Klubben som gjorde ham til den spilleren han VAR.  Ved å nekte å signere ny kontrakt, måtte Lpool selge ham for en brøkdel av verdien. Da har jeg mye mer respekt for Carroll. Vi fikk jo i det minste markedsverdi for ham.
« Siste redigering: 23. April 2011, 10:14 av InspectorC »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2642 på: 23. April 2011, 10:46 »
Enig med Kristoffer. Owen er ikke verre enn de nevnte herrer, men navnet hans og lønna hans gjør at det oppfattes verre. Uansett glad den tiden er forbi

Enig. Kan ikke se at de gjorde stort mer de to andre herrene, og sikkert flere med. Det var en grunn til at vi rykka ned - og selv om Owen ble personifiseringa av det hele var der flere med jeg ikke har store respekten for. Trodde kanskje Duff var annerledes, men den enorme lettelsen og all den dritten han har klart å vrenge ut av seg i ettertid gjør at jeg ikke har stort til overs for ham.
Inspector, Owen var veldig nær ny kontrakt da Keegan var manager, men så veit vi alle hva som skjedde - og alt det gikk til helvette. Så sa Owen rundt nyttår at man ventet med ny kontrakt til PL-kontrakten var sikra og en permanent manager var klar. Så akkurat der var han akkurat like ærlig som Jose Enrique for eksempel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2643 på: 27. April 2011, 10:47 »
@themichaelowen - Better to play 25mins in a good team rather than 90mins every week in a struggling team

Lurer på hvilken klokke han bruker for å måle spilletid per kamp, kommer vel sjelden på før 90 minutter har gått.
 ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2644 på: 27. April 2011, 12:30 »
Han sier det er bedre å spille 25 minutter på et godt lag, enn å spille 90 minutter hver uke på et lag som sliter.
Slik jeg skjønner det, synes han det er bedre å spille 25 minutter pr sesong for Man Utd, enn 90 hver uke for Newcastle ;) Stemmer godt med inntrykket mitt av han :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2645 på: 27. April 2011, 13:14 »
@themichaelowen - Another day another drug test! That's twice in 5 days. Today it was UEFA. I presume they're testing all the Champions League semi finalists.

han er så svett :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2646 på: 27. April 2011, 13:41 »
Like før jeg registrerer meg på twitter bare for å slnge tilbake noe dritt.. Bortkastet å teste ham uansett..Ikke får han spille, og forøvrig er han ikke god nok heller. :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2647 på: 27. April 2011, 13:47 »
Owen burde ha selvinnsikt nok til å skjønne at han ikke lenger er en av europas beste spisser. Med rett innstilling og sult ville han nok kunnet funnet arbeid i en av de 20 premier league klubbene, men han foretrekker å hvile på gammel storhet som stallfyll i en av de store klubbene...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2648 på: 01. Juni 2011, 23:38 »
@themichaelowen
michael owen
@piersmorgan I must admit, even though most people dislike you, I think you are quite funny! I would hate to get into an argument with you.

CUNT!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2649 på: 01. Juni 2011, 23:39 »
Det er fordi Owen ikke har intelligensen til Barton - som eier Morgan! Veldig overraska over at han fikk forlenga kontrakt i ManU, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2650 på: 01. Juni 2011, 23:39 »
Hahahaha. Ufyselig. Shit.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2651 på: 01. Juni 2011, 23:44 »
faen, jeg limte inn feil sitat!

@themichaelowen
michael owen
Just to answer some of your tweets. Prefer playing less often in a top team than every game in a poor team. Been there a didn't enjoy it.

Double cunt!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2652 på: 01. Juni 2011, 23:46 »
Hahahaha. Ufyselig. Shit.

faen, jeg limte inn feil sitat!

@themichaelowen
michael owen
Just to answer some of your tweets. Prefer playing less often in a top team than every game in a poor team. Been there a didn't enjoy it.

Double cunt!!
Ser ikke ut som andersdosen skjønte det! ;D Men ja, for en kukksuger. Blir rent kvalm jeg.
« Siste redigering: 02. Juni 2011, 00:45 av Daniel »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2653 på: 02. Juni 2011, 00:42 »
Det er fordi Owen ikke har intelligensen til Barton - som eier Morgan! Veldig overraska over at han fikk forlenga kontrakt i ManU, jeg.
Hvorfor er du overraska over det?
Ferguson liker jokere, og han liker rutinerte jokere, når det er ungdommen som dominerer ellers. Owen er en dukk opp-spiss, og har veldig god peiling på hvor målet står. Hvorfor skulle ikke Ferguson ønske han med videre?

Michael Owen er ikke den jeg trodde han var. God fotballspiller, men en skikkelig drittsekk utenfor. Det siste sitatet gjør det ganske ubegripelig at han faktisk var kaptein i nedrykkssesongen. Kanskje var det derfor man ga fullstendig faen på Villa Park.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2654 på: 02. Juni 2011, 12:15 »
Trodde alltid at Owen var en sympatisk kar, men her viser han hvilket rasshøl han virkelig er!
Jeg har mistet all respekt for den idioten..