20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2550 på: 03. Juli 2009, 11:36 »
Med en flaksen vi har tipper jeg Owen kommer til å få en kanonsesong, bli toppscorer i PL, bli årets spiller og bli nøkkelspiller i VM-troppen.... Samt at han spiller hver match!

Det trur eg nok ikkje. Men held han seg skadefri heile sesongen, så kan det verte bra. ca 15 mål. Øve 20 hadde han hatt farten og. Men no veit vi alle at aldri i verden om han går skadefri ein heil sesong.!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 03. Juli 2009, 12:23 »
Med en flaksen vi har tipper jeg Owen kommer til å få en kanonsesong, bli toppscorer i PL, bli årets spiller og bli nøkkelspiller i VM-troppen.... Samt at han spiller hver match!

Det trur eg nok ikkje. Men held han seg skadefri heile sesongen, så kan det verte bra. ca 15 mål. Øve 20 hadde han hatt farten og. Men no veit vi alle at aldri i verden om han går skadefri ein heil sesong.!

alt går mot oss, så hvorfor ikke dette også?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 03. Juli 2009, 13:44 »
Ikke et dumt kjøp av Man U egentlig. En grei squad player som de får gratis, og ikke kommer til å gi mye lønn. Ser for meg at Owen får en Solskjærrolle og at han kommer til å starte mot litt svakere motstand. Heller ikke utenkelig at Man U kjøper flere spisser i sommer.

Et litt morsomt bilde, men det går ikke å sette inn bilde uten link på jobben av uviss årsak...

http://i41.tinypic.com/vipkhs.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 03. Juli 2009, 13:51 »
Ikke et dumt kjøp av Man U egentlig. En grei squad player som de får gratis, og ikke kommer til å gi mye lønn. Ser for meg at Owen får en Solskjærrolle og at han kommer til å starte mot litt svakere motstand. Heller ikke utenkelig at Man U kjøper flere spisser i sommer.

Et litt morsomt bilde, men det går ikke å sette inn bilde uten link på jobben av uviss årsak...

Hehe, måtte le litt av det derre.
Forøvrig tror jeg også det er en grei signering for ManU. Mannen kommer til å score mål i en slik klubb, og vil være en god squadplayer. Dette veit Fergie. Så blir jo det store spørsmålet - klarer Owen holde seg fri for skader?
Men Scum-fansen kommer IKKE til å være fornøyd dersom kun Valencia og Owen blir henta inn som erstattere for slengfetta og Tevez.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #2554 på: 03. Juli 2009, 15:37 »

Hehe, måtte le litt av det derre.
Forøvrig tror jeg også det er en grei signering for ManU. Mannen kommer til å score mål i en slik klubb, og vil være en god squadplayer. Dette veit Fergie. Så blir jo det store spørsmålet - klarer Owen holde seg fri for skader?
Men Scum-fansen kommer IKKE til å være fornøyd dersom kun Valencia og Owen blir henta inn som erstattere for slengfetta og Tevez.

Tror du ikke de greier å hente Ribery da? I så fall trenger de ikke Owen og Valencia.
« Siste redigering: 03. Juli 2009, 15:45 av Peter »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 03. Juli 2009, 15:45 »
Fansen blir kanskje ikke så fornøyde, men Sir Alex har aldri vært noen crowd pleaser i den forstand.
Fergie har jo hentet Henke Larsson på lån fra Helsingborg tidligere, så han er ikke fremmed for å matche gamle, skadeutsatte spillere. Dessuten er nok fysioene til Ferguson milevis bedre enn Paul Ferris og alle andre raringer som har vært fysioer i Newcastle de siste fire årene.

Hvis Owen består legesjekken, det er vel det største problemet, så er jeg sikker på at han vil bli en suksess. Der andre klubber trenger en spiss som spiller samtlige kamper i løpet av en sesong, og er klubbens ubestridte toppscorer, så trenger ManU en spiller som kan være cover for Berbatov og gutta, og en som kan spille sammen med Rooney og bøtte inn med mål. Jepp, Rooney og Owen har flere ganger vist seg som en dødelig duo for England. Oddsen er ikke spesielt høy for at det samme vil skje i ManU.
Owen kommer til å spille en 20-25 kamper for ManU, scorer en 10-15 mål og fansen glemmer etterhvert at han er født og oppvokst på Anfield, og kommer plutselig til å huske på at han en gang i tiden hadde en forkjærlighet for de blå. ManU vinner PL, og fansen glemmer at de aldri fikk den superstjerna de ønsket seg.

Ribery vil vel, som alle andre, til Madrid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #2556 på: 03. Juli 2009, 16:11 »
Fansen blir kanskje ikke så fornøyde, men Sir Alex har aldri vært noen crowd pleaser i den forstand.
Fergie har jo hentet Henke Larsson på lån fra Helsingborg tidligere, så han er ikke fremmed for å matche gamle, skadeutsatte spillere. Dessuten er nok fysioene til Ferguson milevis bedre enn Paul Ferris og alle andre raringer som har vært fysioer i Newcastle de siste fire årene.

Hvis Owen består legesjekken, det er vel det største problemet, så er jeg sikker på at han vil bli en suksess. Der andre klubber trenger en spiss som spiller samtlige kamper i løpet av en sesong, og er klubbens ubestridte toppscorer, så trenger ManU en spiller som kan være cover for Berbatov og gutta, og en som kan spille sammen med Rooney og bøtte inn med mål. Jepp, Rooney og Owen har flere ganger vist seg som en dødelig duo for England. Oddsen er ikke spesielt høy for at det samme vil skje i ManU.
Owen kommer til å spille en 20-25 kamper for ManU, scorer en 10-15 mål og fansen glemmer etterhvert at han er født og oppvokst på Anfield, og kommer plutselig til å huske på at han en gang i tiden hadde en forkjærlighet for de blå. ManU vinner PL, og fansen glemmer at de aldri fikk den superstjerna de ønsket seg.

Ribery vil vel, som alle andre, til Madrid.

Tror du Real har nok cash igjen nå da? De har jo brukt rundt 1,8 milliarder på Ronaldo, Kaka, Benzema og Abiol.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 03. Juli 2009, 16:21 »
Owen trenger gode spillere rundt seg, tror fort han kan bli en meget viktig spiller for Man Utd. Jeg er forsatt forundret over at han endte opp der!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Peter

• Gjest
« Svar #2558 på: 03. Juli 2009, 16:22 »
Det sier jo litt om hvilken fantastisk fotballspiller han er - selv etter 4 sesonger hos oss!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 03. Juli 2009, 16:50 »
Jeg trodde vel at han ville ende opp på hakket under - altså Everton eller Villa.
Men sånn ekstremt sjokka er jeg egentlig ikke. Owen er fortsatt en glimrende målscorer, og Sir Alex vet dette veldig godt.
ManU har ingenting å tape på dette, og Owen har fått seg en liten julaften. Får nå en alle tiders mulighet til å bevise overfor Capello at han fortsatt duger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #2560 på: 03. Juli 2009, 19:03 »
Skal ikke mye til at Owen får en kjempesesong i Man U. Owen er avhengi av gode medspillere som kan gi ham de ballene han vil ha, og det kunne han ikke få i Newcastle. Grunnet en veldig veldig dårlig konstruktiv midtbane. Owen var så heldig at han startet karrieren sin i Liverpool der han kunne få ut potensialet fordi Bassenget hadde gode midtbane spillere.

I Man U vil han få en ny start tror jeg. Jeg tror også at hvis han får den gode sesongen jeg snakker om i Man U da vil han være mec i VM troppen til England. På sitt beste er Owen bedre enn Defoe, Crouch og Heskey som er konkurentene om å bli med i VM troppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2561 på: 03. Juli 2009, 19:06 »
Denne tråden bør vel snart flyttes til "tidligere spillere" eller lignende?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 03. Juli 2009, 20:02 »
Denne tråden bør vel snart flyttes til "tidligere spillere" eller lignende?

I så fall er det mange andre som også burde bli flyttet. Men det er jo klart, Owen blir nok et hett diskusjonstema her på forumet også neste sesong

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 03. Juli 2009, 20:15 »
Break a leg, sier nå jeg.. :P :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 03. Juli 2009, 20:34 »
Tror jeg kommer til å føle det samme for Owen som for Michael Carrick i ManU. Liker ikke laget, men personlig de spillerne.