20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2535 på: 25. Juni 2009, 23:02 »
Eller bare legge opp så han kan få konsentrert seg fullt om hestene sine, penger har han vel nok av
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2536 på: 26. Juni 2009, 10:42 »
Owen er fafo meg så grisk at jeg tror han er truende til å dra til de østligere strøk for å fete opp kontoen enda mere.Ahhh, delig. Dette er siste uka vi betaler på denne griske kødden. Har litt å si at klubben nå plutselig taper over 1 mill nok mindre i uka.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2537 på: 26. Juni 2009, 15:06 »
Alle prater om hvor jævla grisk han er, men ingen har noen virkelige bevis på at han er en grisk jævel, annet enn at han dro til oss etter å ha blitt hevet disse pengene etter, samt at det faktisk var den mest åpenbare sjansen han hadde til å spille fast fotball, siden vi var de eneste som gav nok penger på bordet til Real. Akkurat dette irriterer meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2538 på: 26. Juni 2009, 15:49 »
Blir ålreit og få vekk Owen. Den mannen håva inn skremmende mye penger uten og gi en DRITT tilbake. Ikke hans skyld, men allikevel.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2539 på: 26. Juni 2009, 16:26 »
Selv om det kanskje er ett par år for tidlig, så kan man ikke utelukke USA heller tror eg  :) Ville uansett vert veldig overaskende!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2540 på: 26. Juni 2009, 16:30 »
Tror verken USA eller Saudi-Arabia elller noe sånt vil få Owen tilbake på landslaget. Det er det kun storspill for en middelmådig PL-klubb eller en europeisk storklubb som kan gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2541 på: 26. Juni 2009, 21:21 »
Alle prater om hvor jævla grisk han er, men ingen har noen virkelige bevis på at han er en grisk jævel, annet enn at han dro til oss etter å ha blitt hevet disse pengene etter, samt at det faktisk var den mest åpenbare sjansen han hadde til å spille fast fotball, siden vi var de eneste som gav nok penger på bordet til Real. Akkurat dette irriterer meg.

Liverpool ville gjerne ha han tilbake men ville ikke overby Newcastle fordi de mente at det allerede var for høy pris for han. Real på sin side ville, i følge media, ha rundt 10 millioner for han så de fikk gode penger tilbake for sitt 4. eller 5.spissvalg. Grunnen til at han ble solgt var vel fordi han selv ville tilbake til England for å så spilletid opp mot VM i 2006 så han hadde mulighet til å få en plass i stallen.

Liverpool tror jeg gjorde rett i å mene at han var overpriset, men på en annen side så tror jeg han hadde hatt en helt annen suksess i Liverpool enn i Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2542 på: 27. Juni 2009, 00:20 »
Helt enig med deg, Radar. Det er da uansett ikke Owen sin feil at Sheperd var villig til å by såpass mye for Owen. Hadde LFC bydd like mye hadde Owen valgt LFC fremfor oss samma faen hva vi hadde kasta av penger etter ham, fordi han hadde visst at han ville gjort større lykke der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2543 på: 27. Juni 2009, 00:58 »
Alle vet at Owen gikk til Newcastle fordi vi var eneste reelle alternativ, da Liverpool tidlig trakk seg ut.
Dog ikke helt enig i den siste setningen din, Kristoffer. Jeg tror snarere han ville valgt Liverpool på grunn av at han føler en tilhørighet til klubben, og fordi han er vokst opp i byen. I utgangspunktet tror jeg ikke nødvendigvis Owen ville gjort så veldig mye større lykke der, enn her. Her ble han tross alt klubbens ubestridte stjerne (etter Shearer, selvfølgelig), ble klubbens nest best betalte spiller (Shearer hadde vel kontraktsfestet at han skulle være klubbens best betalte spiller til enhver tid?). I utgangspunktet lå jo alt til rette for at Owen virkelig skulle skyte Newcastle til toppen av PL. Bortsett fra at vi hadde Dum og Dummere til å styre skuta, Graeme Souness og Freddie Shepherd.

Sånn sett er det liten tvil om at Rafael Benitez hadde vært et langt tryggere valg, og at han sannsynligvis hadde lyktes bedre i Liverpool. Men i utgangpsunktet var jo bordet dekket for Owen i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #2544 på: 28. Juni 2009, 13:45 »
Owen er fafo meg så grisk at jeg tror han er truende til å dra til de østligere strøk for å fete opp kontoen enda mere.Ahhh, delig. Dette er siste uka vi betaler på denne griske kødden. Har litt å si at klubben nå plutselig taper over 1 mill nok mindre i uka.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2009/06/28/toon-s-owen-wage-shock-79310-24002635/

Er nok helt siste gang.. Tviler på at han finner noen som vil ha han og han vil dra til.. Så det ser ut som vi må betale lønna til Viduka, Cacapa også.
Ba Ba Ba!!!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2545 på: 28. Juni 2009, 14:49 »
But the news which will amaze and anger Geordie fans is that Premier League employment rules leave United duty bound to cover Owen?s salary for another month if he does not sign for someone else in July.

Gjelder dette CCC også?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2546 på: 03. Juli 2009, 08:48 »
Scums faktisk...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2547 på: 03. Juli 2009, 09:09 »
Scums faktisk...

Hadde jeg aldri trodd...   Men blir nok å putte en del der
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2548 på: 03. Juli 2009, 11:34 »
Tja, når ein teinke etter so er det ikkje so utruleg. Han går jo gratis og er sikkert villig å gå ned mykje i løn berre for å spela for Scums. Igrunn ein vinn vinn situasjon for begge partar. Men om han lukkast er ein an ting.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2549 på: 03. Juli 2009, 11:35 »
Med en flaksen vi har tipper jeg Owen kommer til å få en kanonsesong, bli toppscorer i PL, bli årets spiller og bli nøkkelspiller i VM-troppen.... Samt at han spiller hver match!