20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2520 på: 24. Juni 2009, 18:29 »
Alle burde vel egentlig vite at Alfredo Di Stefano er tidenes fotballspiller ;)

For 5 år siden var Owen blant verdens ypperste fotballspillere. Når han nå legger opp om noen år kommer han i ettertiden kun til å bli husket for den spilleren han var i ´Pool og den legenden han kunne ha blitt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2521 på: 24. Juni 2009, 18:34 »
Hvorfor diskuteres akkurat dette i Michael Owen tråden? Han er ikke i nærheten av disse personene dere snakker om, nesten respektløs å nevne han i samme setting.  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #2522 på: 24. Juni 2009, 18:41 »
Hvorfor diskuteres akkurat dette i Michael Owen tråden? Han er ikke i nærheten av disse personene dere snakker om, nesten respektløs å nevne han i samme setting.  ;)

Det begynte med " Owen er på en måte Ronaldo og Ronaldinho på en annen måte" Deretter ble det diskusjon. ;)

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #2523 på: 24. Juni 2009, 18:54 »
Og Owen er ikke lenger i klubben? Kanskje flytte tråden?

Peter

• Gjest
« Svar #2524 på: 24. Juni 2009, 18:55 »
Og Owen er ikke lenger i klubben? Kanskje flytte tråden?

Fremdeles en uke. ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2525 på: 24. Juni 2009, 19:26 »
Ronaldo og Zinedine Zidane er nok mine favoritter!  :)

:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2526 på: 25. Juni 2009, 14:27 »
Øyvind Alsaker blogger om Michael Owen:

http://oyvindalsaker.tv2blogg.no/article899391.ece

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2527 på: 25. Juni 2009, 14:44 »
Hehe, gode poenger fra Alsaker. Tror også han kommer tilbake, jeg. Dersom valget står mellom Hull og en utenlandsk klubb bør han vel fortsatt vurdere å flytte utenlands.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #2528 på: 25. Juni 2009, 17:05 »
For en gangs skyld snakker ikke Alsaker dritt. 8)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2529 på: 25. Juni 2009, 17:09 »
Hehe, tydeligvis flere som har samme oppfatning av ham som det jeg har altså.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2530 på: 25. Juni 2009, 17:24 »
Har telt dagene som om det var til julaften. At micheal owen forlater skuta er noe av det bedre som har hendt klubben i de senere tider.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2531 på: 25. Juni 2009, 20:41 »
Er ikke Alsaker Pool-supporter da? De fleste norske Liverpool-supportere har vel et kjært minne av Michael Owens Liverpool-karriere.

Enig i det Alsaker skriver. Owen kommer tilbake. Mest på grunn av en enorm tro på seg selv og egne ferdigheter.
Og jeg er ganske sikker på at han flytter utenlands om det er bedre alternativer der ute enn hjemme på balløya. Bare han tenker på sin egen fotballkarriere da, og ikke på pengene. Tror ikke Owen vil slå noen flere rekorder om han spiller i Saudi-Arabia eller deromkring. Men han er nok såpass hjemmekjær at han neppe vil dra så langt bort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #2532 på: 25. Juni 2009, 21:03 »
Er ikke Alsaker Pool-supporter da? De fleste norske Liverpool-supportere har vel et kjært minne av Michael Owens Liverpool-karriere.

Enig i det Alsaker skriver. Owen kommer tilbake. Mest på grunn av en enorm tro på seg selv og egne ferdigheter.
Og jeg er ganske sikker på at han flytter utenlands om det er bedre alternativer der ute enn hjemme på balløya. Bare han tenker på sin egen fotballkarriere da, og ikke på pengene. Tror ikke Owen vil slå noen flere rekorder om han spiller i Saudi-Arabia eller deromkring. Men han er nok såpass hjemmekjær at han neppe vil dra så langt bort.

I Arabia er det jo mange penger å tjene. Et tilbud derifra kan bli avgjørende. Både Figo og Chippen som jeg kommer på i farta har spilt/spiller i Arabia. Ellers tror jeg som du sier Joakim at hvis ikke Owen kommer til å spille i Britania neste sesong, så blir det ikke langt fra. Det eneste er at jeg har problemer med å se Owen spille i F.eks Frankrike, Tyskland og Italia. Tror heller ikke Owen er så lysten på å dra tilbake til Spania å spille.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2533 på: 25. Juni 2009, 21:17 »
Kanskje ikke spania, men tror heller han vil spille for en tysk eller fransk mid table-klubb, enn for en saudi-arabisk klubb, da Owen er desperat etter å få tilbake plassen sin på landslaget i tide til VM. Det blir ikke mye VM-spill om han velger å dra til langtvekkistan og spille i en tegneserieliga bare for å tjene dobbelt så mye som han har gjort i Newcastle. Dessuten tror jeg Owen er ganske hjemmekjær av seg, og vil derfor ikke spille veldig langt unna England.

Nederland, Tyskland, Frankrike er ikke umulige lekeplasser for Owen, da jeg tror fotballkarrieren til syvende og sist er viktigere enn pengene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2534 på: 25. Juni 2009, 22:52 »
Hehe, ikke faen om Owen drar til Arabia, kun for penger. Da har han isåfall mistet alt som er av integritet.
Men at klubber som eksempelvis Roma kan være mulig, ser jeg ikke bort fra. Owen er nok veldig hypp på å komme seg tilbake på landslaget!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida