20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368627 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2445 på: 08. Juni 2009, 22:00 »
Drømte om å skrive historie med Newcastle ja..Greide jo d..:)

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2446 på: 08. Juni 2009, 22:08 »
Han drømte om å vinne VM med England også. Spiller ikke engang for de lengre

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2447 på: 08. Juni 2009, 22:28 »
Fælt med drømmer ja :P
Drømmer fortsatt om å score fremfor 52 000 på SJP mot ManUtd. Jeg er dog 22 år og holder ikke godt nok nivå for TIL engang! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #2448 på: 08. Juni 2009, 23:44 »
Fælt med drømmer ja :P
Drømmer fortsatt om å score fremfor 52 000 på SJP mot ManUtd. Jeg er dog 22 år og holder ikke godt nok nivå for TIL engang! :P

aldri gi opp! selv ikke når du er 70 me rullator! drømmen min må ha vært å takle ronaldo av banen, så han ble skadet for livet! i en ren takling såklart, så jeg ikke får straff for det!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2449 på: 09. Juni 2009, 00:04 »
Har drømt liknende ting selv :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Klaus

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2450 på: 09. Juni 2009, 15:57 »
Problemet med Owen er at han ikke har vært i nærheten av å levere i forhold til hva han kostet. Han var svindyr da han ble hentet til klubben. Jeg tror nok at håpet var at han skulle bli et nytt ikon ala Shearer. En ambassadør for klubben som var verdt mye mer enn det han kostet i form av den reklameverdi han ville ha for produktet Newcastle United. Han var tross alt blitt kåret til europas ? beste fotballspiller. Selvskreven på landslaget. Ikke eldre at en måtte kunne forvente mange års tjeneste. Alt lå egentlig tilrette for at han kunne blitt den nye Shearer. Kanskje kunne han ha blitt det? Men så kom skadene. Jeg tror skaden han fikk mot Sverige i Em har han aldri helt kommet seg over. Owen er ingen fysisk stor spiller. Hans talet har tidligere ligget i fart og plasseringsevne. Etter skaden i EM har han aldri vært i nærheten av det han var. Jeg husker fra tiden hans i Liverpool. Det var alltid et mareritt å møte han. Han sprang fra hele Newcastle forsvaret gang etter gang. Han var en superstjerne. Nå er han helt ordinær. Ikke så elendig som mange vil ha det til, men likefullt helt ordinær. Hovedproblemet nå er at han har lønn som en superstjerne mens han spiller som en helt ordinær gjennomsnitts spiller. Tror nok Newcastle hadde hatt bruk for ham dersom han kunne gå med på en solid lønnskutt, men det kommer nok ikke til å skje. Så det blir nok adjø til Owen. Nok en spiller som ikke levde opp til sitt potensiale i Newcastle...Sukk

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2451 på: 09. Juni 2009, 19:20 »
Liker enda Owen, jeg. Samma faen hva andre måtte si om hvilken grådig idiot han er.

Jeg liker ikke Owen fortsatt. Mye pga av det siste året hans i NUFC.
Men synes fortsatt ikke han er spesielt grådig. Han har vært maks uheldig synes jeg, med skader og slik. Synes litt synd på han, til en viss grad, men mener fortsatt at han burde ha gjort mer for klubben.
Jeg håper han får orden på karrieren sin igjen, men vet at hans beste dager som fotballspiller er over. De var i Newcastle, men han fikk det aldri frem.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2452 på: 09. Juni 2009, 20:27 »
Om vi skal dømme etter det siste halvåret så er Owen blitt en elendig spiller, og jeg er ikke helt sikker på at han vli bli bedre igjen heller, men jeg liker fortsatt Owen som den gode fotballspillern han en gang var.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2453 på: 09. Juni 2009, 23:18 »
Jeg syns Owen har fått egentlig latterlig mye kritikk sammenlignet med medspillere som har vært like svake/enda svakere, etter denne sesongen. Sett under ett mener jeg han har vært vår beste spiss de to siste sesongene. Han har ikke levert bra nok det siste alvoret, ingen tvil om det. Og han fortjener pes for dette. Men han har blitt en enorm syndebukk. Ser den litt pga hans lønn og status i laget. Syns fortsatt kritikken vs andre kolleger er overdimensjonert. Akkurat som jeg mener det ble likt med Alan Smith forrige sesong. Han spilte også på et drita dårlig Newcastle-lag som spiss en periode, og ble derfor hudflettet for å være komplett udugelig, og kun ute etter pengene han tjente i lønn. Han sto ingenting tilbake for verken Nolan, Butt eller Guthrie de kampene han spilte under Shearer i år.

Klaus, jeg er ikke uenig. Og spesielt på et så elendig lag som Newcastle blir han ihvertfall ordinær. Owen er dessverre avhengig av et rimelig fungerende kollektiv som kan skape litt sjanser til ham. I et lag som Villa eller Everton derimot vil han igjen fortsette score mange mål. Han hadde faktisk den høyeste treffprosentena av samtlige spillere i PL denne sesongen. Men i Newcastle fikk han bare delvis det før jul, og var også stabilt ganske god da. Etter jul fikk han denne skaden, og så faktisk ut som en helt annen spiller enn bare den han var i høst. Han lukta engang ikke sjansene, og det hele var jævla merkelig. Så at jeg er skuffa over han etter denne våren, skal jeg klart innrømme. Men han får ikke noe mer refs av meg enn noen andre av våre spisser.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2454 på: 10. Juni 2009, 00:06 »
Det jeg er mest skuffet over, er avskjeden med Nufc. Nå har han riktignok ikke dratt enda, men hvis han ikke på noen måte tar farvel, blir jeg fryktelig skuffet! Han har vært kaptein, vært her i 4 år. Skjønner at han ikke vil bli med ned, og føler seg for god til det. Det skal han få føle. Men jeg forventer at han takker for seg..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2455 på: 10. Juni 2009, 00:11 »
Hehe, er enig der ja. Men vi må vel først komme til det tidspunktet, for akkurat nå er han jo enda Newcastle-spiller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2456 på: 10. Juni 2009, 16:38 »
Jada, fortsatt NUFC-spiller. Men det varer bare i 20 dager til. Så tviler på at det kommer noen farvel :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2457 på: 10. Juni 2009, 18:52 »
Jeg gjør ikke regning med at det blir noen større, offisiell avskjed enn at han sender ut en pressemelding eller noe sånt hvor han skryter av klubbens supportere og sier at han har hatt fire fantastiske år på St. James' Park.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #2458 på: 14. Juni 2009, 14:26 »
Ba Ba Ba!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2459 på: 14. Juni 2009, 18:52 »
Haha. Er det noe å si?
Fantastisk!

Når det er sagt: De tar hardt i, men de lyver ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon