20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2430 på: 25. Mai 2009, 13:07 »
Owen er oppskrytt og begynner å bli rusten. Hadde Owen vært så god som han var, sammen med resten av laget hadde vi aldri væt der vi er nå. Owen er nok oppskrytt, men go nok til å bli snappet om gratis av klubber som Bolton, Blackburn, Spurs, Pompey...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 25. Mai 2009, 13:20 »
Owen er mer enn god nok for oss, men han blir allikevel dårligere og dårligere med tiden nå. Tror ikke han takler de siste årene av karrieren sin like bra som Shearer akkurat.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 25. Mai 2009, 13:22 »
Michael Owen i Coca Cola Championship. Tenk deg om noen hadde sagt det for 10 år siden...

Det blir jo uansett ikke tilfelle...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 25. Mai 2009, 13:27 »
Michael Owen i Coca Cola Championship. Tenk deg om noen hadde sagt det for 10 år siden...

Det blir jo uansett ikke tilfelle...

Hvis han kutter ned på lønna si, og blir med ned i CCC, så kan vi vel si det sånn at han har gjort opp for seg med tanke på hvor mye penger vi har tapt på han. Men, det skjer jo selvfølgelig ikke. Men det hadde vært morsomt :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 25. Mai 2009, 13:39 »
Owen setter seg selv foran klubben. Jeg tror aldri han kommer til å gå med på en lønnsreduksjon for å hjelpe oss opp i Premier League igjen. Mer sannsynlig at han drar til en klubb fra Dubai der finanskrise er et fremmedord (selv om jeg egentlig tror han drar til City eller Liverpool).

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 25. Mai 2009, 13:55 »
På hvilket grunnlag kan du si at owen setter seg selv foran klubben?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 25. Mai 2009, 13:58 »
Selg selg selg. Har ikke prestert og har en syk lønn.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 25. Mai 2009, 16:05 »
Vi kan ikke selge Owen. Kontrakten hans utløper i juni. Og det skal vi vel egentlig være veldig glade for. Selv om jeg tror Owen vil gjøre det betydelig bedre for sin neste klubb, whoever that is. I et godt kollektiv vil Owen være en stor ressurs. Men når Owen sier at en lang periode med måltørke ikke påvirker ham, så lyver han så nesa vokser i Pinnochio-stil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 25. Mai 2009, 23:07 »
det blir godt å ikke ha denne mannen i Newcastle drakt mer... jeg kommer ikke til å savne han... Han har levert helt ok, han har satt sine sjangser, men han har ikke bidratt til å heve Newcastle til å bli et bedre fotball lag. Han har innkassert ekstremt mye penger på ingenting..

Mitt siste minne av Owen er ansiktsutrykke hans når han skulle utpå matta for å hjelpe Newcastle å unngå nedrykk... det var ikke et snev av vilje, håp eller gnist i mannen som skulle inn og snu kampen... og alt han bidro med var en lang tå på ballen...

nei gi mannen bort.. han vil ikke ned uansett...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2439 på: 25. Mai 2009, 23:37 »
Håpet for dei som vil at Owen skal bli er vel at barna hans har slått skikkelig rot i Newcastle, og trygler og griner om å få bli værende. Owen begynner jo å trekke på årene, og tenker forhåpentligvis at familien fortjener å ta valget denne gangen. Sannsynligheten er vel i grunn ekstremt liten, men noe kan jo skje, faktisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 26. Mai 2009, 00:53 »
Hehe, om det skulle bli utfallet er jeg vel en av få som ville jublet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2441 på: 08. Juni 2009, 21:02 »
Ett år i Michael Owens liv går nå på TV2 Zebra for de som er interessert

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 08. Juni 2009, 21:18 »
Liker enda Owen, jeg. Samma faen hva andre måtte si om hvilken grådig idiot han er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2443 på: 08. Juni 2009, 21:30 »
Mye hest i livet hans ja... :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 08. Juni 2009, 21:33 »
Det er litt tvilsomt da, det skal jeg innrømme :P