20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Michael Owen
« Svar #2100 på: 23. Des. 2008, 21:50 »
Vi må ikke glemme aspektet om at vi pr idag ikke har en permanent manager etter siste serierunde, han vil nok veldig gjerne vite hvem som blir hans sjef før han signerer kanskje sin siste kontrakt i klubben.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2101 på: 26. Des. 2008, 09:16 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7798674.stm

Former Newcastle chairman Freddy Shepherd believes Michael Owen "owes" the club at least another season.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2102 på: 27. Des. 2008, 20:39 »
Freddy, Owen kan ikke tenke på at han "skylder oss" noe som helst. Han må tenke på sin egen karriere, ikke på Newcastle.

Vi må ikke glemme aspektet om at vi pr idag ikke har en permanent manager etter siste serierunde, han vil nok veldig gjerne vite hvem som blir hans sjef før han signerer kanskje sin siste kontrakt i klubben.
Jeg er enig i dette, og derfor bør neste sesongs manager være klar innen utgangen april måned. SENEST!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2103 på: 27. Des. 2008, 21:08 »
Selvfølgelig. Å tro at Michael Owen tenker som en supporter i denne saken, det er det samme som å tro på julenissen. Og det er fullt forståelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2104 på: 28. Des. 2008, 17:36 »
Uten å ha lest artikkelen, sier jeg meg litt enig med Freddy.
Owen skylder oss noe. Om det er nok til å skrive under på ny kontrakt, aner jeg ikke. Fordi jeg har aldri vært i den situasjonen Michael er i nå. Ikke i nærheten engang. Men vi reddet han fra et mareritt i Madrid, vi har alltid hatt tro på han, og han har vært fast på Newcastle i snart 4 år. Når han har vært skadet, har de andre spissene hatt plassen på lånt tid. Uansett hvor godt de spiller. Michael Owen har hatt verdens beste sesongkort i 4 år, og jeg forventer noe tilbake. Synd så mye som han har vært skadet, virkelig, men mener han burde tenkte seg om både en, to og tre ganger før han forlater Newcastle. Han er absolutt ikke den han engang var, og navnet Michael Owen er i mine øyne større enn spilleren pr. dags dato. Han har ikke hatt tid nok til å komme opp igjen på nivået han en gang hadde, og jeg vet ikke om han blir så veldig mye bedre enn det vi har sett i det siste. Er det bra nok til å starte uke inn og uke ut for topp 4-6?
Jeg vil at Owen skal skrive under på en ny avtale, gjør han ikke det, blir jeg skuffet. Både fordi vi mister en god spiller for oss, og fordi jeg mener vi har ofret mye for Owen......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2105 på: 28. Des. 2008, 17:56 »
Michael Owen trenger bare å si "tusen takk for alt dere har gjort for meg i en forferdelig periode i min karriere", så står han i mine øyne fritt til å gjøre hva pokker som tjener hans karriere best.

Michael Owen er, som det så korrekt står i Dagbladet i dag, desperat etter å bevise at han fortsatt er en klassespiller. Og sju mål hittil i sesongen for et elendig Newcastle-lag, er et glimrende bevis på at han fremdeles holder høy standard. Michael Owen er desperat etter å vinne tilbake plassen sin på landslaget. Derfor trenger man ikke være spåmann for å forstå at Michael Owen ser seg om etter bedre tilbud enn Newcastle. Og han bruker oss som en reserveløsning dersom ingen bedre klubber er interessert.

Sånn som ståa er nå, ser jeg ikke bort ifra at Owen kan bli fristet av Man City allerede i januar. Og hvis ryktene om et bud på £6 mill stemmer, så tror jeg Mike Ashley er veldig fristet til å si ja.

Jeg vil nødig miste Michael Owen, og for min del aksepterer jeg gladelig at han bruker Newcastle som "Plan B", hvis bare Plan A går i vasken. For Michael Owen er verdt sin vekt i gull, og vel så det. Jeg punger gladelig ut en million for hvert mål Owen scorer.
Han er faen meg verdt det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2106 på: 29. Des. 2008, 07:25 »
Mister vi Owen, mister vi vår beste spiller. Det er det ingen tvil om, jeg går med senket hodet mister vi Owen. Men alikevell forstår jeg om han vil gå. Newcastle har mistet retningen, og med alt kaoset forstår jeg om Owen vil gå. Han spiller allerede under sin 5 manager, noe som sier han det mangler stabilitet. Noe alle her vet. Derfor skjønner jeg det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2107 på: 29. Des. 2008, 09:25 »
Dersom vi får 6 millioner i Januar for Owen og han VIL dra så synes jeg vi bør selge han.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2109 på: 29. Des. 2008, 11:16 »
Jeg er ikke verdens største supporter av Owen. Han er ikke spessielt målfarlig lengre, han truer ikke bakrommet særlig mye, han kan ikke drible av 2-3 forsvare også putte ballen i mål lengre. Han er alt for mye skadet, samtidig som han suger for mye penger ut av klubbkassa. Martins er en halt annen type spiss enn det Owen er.

Jeg vil heller selge han i Januar og få neon kroner for han, enn og la han gå gratis til Sommeren

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2110 på: 29. Des. 2008, 13:56 »
Veldig enig med steppe. Når Owen spiller mot de aller beste så er han helt ufarlig og gjør ingenting, i motsetning til Martins som faktisk kan gjøre ting på egenhånd mot hvem som helst.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2111 på: 29. Des. 2008, 14:24 »
Men Owen er den som kan putte ballen inn fra 5 meter på slutten av en kamp, eller som skårer på mer opplagte sjangser en Martins.
Jeg mener vi ikke bør akseptere bud i på under 6-7 mp. Tenk om owen faktisk signerer ny kontrakt i sommer?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2112 på: 29. Des. 2008, 14:39 »
Hvis Owen stortrives i Newcastle og ønsker og bli så hadde han vel skrevet under allerede? Det er jo en grunn til at han venter, han vil jo høre hva andre klubber har og tilby han. Virker ikke som han er like lysten på og avslutte karrieren sin i Newcastle som Alan Shearer. Men kan jo hende han vil vente og se hvordan Newcastle ender opp på tabellen. Ligger vi helt nederst i mai og overlever med noen få poeng, så er hvertfall jeg 100% sikker på at han drar. Men hvis vi derimot skulle klare og kjempe oss inn blant de 10 beste og få en Uefa Cup plass så kan det jo hende han blir. Tror Owen sin framtid i Newcastle er avhengig av hvordan klubben avslutter siste halvdel av sesongen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2113 på: 29. Des. 2008, 14:47 »
Alle må jo forstå at Owen ikke kom til oss fordi det frista så veldig å spille for oss. Han kom til oss for å få spille VM med england, og fordi vi betalte han bra. No har han selvfølgelig blitt på ett eller anna vis knytta band med byen og klubben. Derfor vil han se om det sportslige ligger til rette for at hanns ambisjoner kan utfylles. Om dei gjøre det, og Owen ikke får noen tilbud fra Liverpool, United eller Chelsea før sommeren, tror eg ganske sikkert at han velger å bli her. 

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2114 på: 29. Des. 2008, 14:49 »
Hvis han venter til sommeren så blir d nok til at han går gratis.. Bedre å selge han nå hvis vi får 6 mp for han.Så kan vi legge i 6 til, og kjøpe en ung fremadstormende spiss til 12 mp. Owen er god han.. Men alt for mye plaget med skader, og bare en skygge av det han en gang var..