20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2040 på: 18. Des. 2008, 23:57 »
Faen ta The Times om dette er oppdikta! Om dette stemmer vil jeg anse Owen som en aldri så liten helt for min del! Og da må jeg jo faktisk nesten få lovprise Kinnear for et fint stykke arbeid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 19. Des. 2008, 00:04 »
Nekter egentlig å tro at de tør å dikte opp sitat. Håper bare JK snakker sant :) Hadde vært helt sykt deilig!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2042 på: 19. Des. 2008, 00:05 »
Det MÅ jo være noen prosent følelser for klubben dersom han faktisk vil være interessert i å binde seg ut karrieren!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 19. Des. 2008, 00:08 »
Det MÅ jo være noen prosent følelser for klubben dersom han faktisk vil være interessert i å binde seg ut karrieren!?

Han har jo flere ganger sagt at han er blitt veldig glad i fansen. Han har alltid blitt behandlet veldig bra av Toon Army, så kanskje fansen har spilt sin rolle hvis Owen skulle signere en ny kontrakt..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2044 på: 19. Des. 2008, 00:12 »
Mulig det! Vil uansett overraske meg, og jeg er vel blant de mest Owen-positive her inne :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2045 på: 19. Des. 2008, 00:17 »
Hadde i alle fall vært utrolig godt om Owen hadde skrevet under på denne. Vil faktisk være den store forskjellen på om jeg tror på en meget god eller en sub-par framtid for denne klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2046 på: 19. Des. 2008, 00:21 »
Sender ut viktige signaler dersom Owen signerer ny kontrakt ja, særdeles viktig for hele klubben! Krysser alt av lemmer!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 19. Des. 2008, 00:21 »
Owen begynner jo å bli en voksen person med barn som er i skole alder. Jeg tror stabilitet har mye å si for han og familien.. Mener å ha lest tidligere at kona samt barna trives veldig godt i området. Når han da får en kontrakt som garanterer han 80-90 tusen pund i samt resultatbaserte klausuler så kan det jo være fristende å se det positive i mye negativt. I tillegg er han kaptein, han er godt likt og respektert blant hele supporterskaren, og han vet at i Newcastle vil han alltid være førstevalget på topp.

Håper han signerer innen 1. Januar :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 19. Des. 2008, 00:26 »
Det skumle med all denne postitiviteten er det slaget vi nå kommer til å få i trynet om han likevel ikke signerer :P

Begynner faktisk å få trua.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2049 på: 19. Des. 2008, 00:27 »
Skummelt å si det, men jeg også..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 19. Des. 2008, 00:31 »
Jupp, det kan selvfølgelig skje. Men vil han ikke så vil han ikke. Nå har han hvertfall fått en kontrakt som jeg føler burde være nok for at han skulle ville skrive under.. Jeg tror ikke han vil få en høyere status i noen andre klubber enn Newcastle, blir han her så tier han alle skeptikerne en gang for alle, og motbeviser de forbanna tabloidavisene som legger ut nye rykter hver eneste dag.

Jeg skal ha Owen på den neste drakta om han blir.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2051 på: 19. Des. 2008, 00:32 »
Jeg skal ha Owen på den neste drakta om han blir.

Ditto.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 19. Des. 2008, 00:38 »
Forresten, noen kompiser av meg bestillte et par drakter fra en side på nettet. Der koster draktene 7pund og var SYKT bra laget, men det er nok fake. Var akkurat som å se ekte drakter, med alt av etiketter osv. Det her var ManU drakter da, men vi sammenlignet med en ekte og det var umulig å se forskjell.. Dersom man var superkritisk kan man muligens merke litt forskjell på selve stoffet.

Kommer nok til å bestille meg en drakt fra den siden også, greit å ha en Newcastle drakt jeg kan spille fotball i feks, liker ikke å svette ned de ekte draktene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2053 på: 19. Des. 2008, 00:49 »
Link til siden?
De to siste draktene jeg har, er med henholdsvis Milner og Owen bakpå. Bærer for øyeblikket begge med stor stolthet, og håper å kunne gjøre det i fremtiden også! :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 19. Des. 2008, 00:56 »
Liker ikke svette i draktene..? jaja

tror forøvrig owen signerer. Når JK er opptimist etter samtaler øyner jeg et håp! Etter uttalelsene til jonas ser vi hvor viktig det er med stjernespillere i stallen, selv om de høster en stor lønn!

Har du ikke merket for fort svettelukt setter seg i draktene?? ;) Når jeg tar meg på min drakt etter å ha trenet i den feks stinker det av den, ikke noe kult når jeg bruker drakt relativt ofte :) hehe..

Glemte jo å legge ut link, det var jo egentlig hele poenget. Her er den hvertfall..

www.thefootballshirt.com Ulempen er jo at frakten er dyrere enn selve drakten, men blir billig uansett.