20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368675 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2010 på: 18. Des. 2008, 00:23 »
Las du ka Kristoffer skreiv?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 18. Des. 2008, 00:24 »
Jeg ser på Owen som langt smartere enn som så. At økonomi vil telle litt er jeg nok klar over, men jeg tror også at Owen tilslutt kommer til å la de sportslige sidene avgjøre. Mannen har ambisjoner om å vinne trofeer, samt fortsette score mål for England. City tilbyr dessverre per nå gode muligheter for begge delene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 18. Des. 2008, 00:28 »

Jeg må bare spørre deg. Hvorfor gidder du i det hele tatt å være på forumet? Du kommer med setninger på 6 ord, og som regel kun dritt eller sarkatsme uten mål og mening. Hvorfor?
« Siste redigering: 18. Des. 2008, 00:34 av Lars Thomas Nistad »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 18. Des. 2008, 00:33 »
Jeg ser på Owen som langt smartere enn som så. At økonomi vil telle litt er jeg nok klar over, men jeg tror også at Owen tilslutt kommer til å la de sportslige sidene avgjøre. Mannen har ambisjoner om å vinne trofeer, samt fortsette score mål for England. City tilbyr dessverre per nå gode muligheter for begge delene.

Det jeg mener er at jeg tror verken Robinho eller Owen tenkte for et år siden at "City, DET er en klubb jeg gjerne vil spille for". Per i dag, så er det fortsatt ingenting som tilsier at de skal bli vanvittig gode. De ligger under oss på tabellen og har vært elendige store deler av sesongen.. De har middlene for å kunne lykkes, men det er ingen garanti. Jeg blir ikke overrasket om de får et svæt skuffende Januar vindu heller. Chelsea, som også er styrtrike og har klart å etablere seg helt i verdenstoppen sliter med å skaffe de spillerne City maser om, så jeg vil bli svært overrasket om det kommer veldig mange superstjerner til City i Januar.

Owen er kanskje den type spiller City kan tiltrekke seg, en spiller på vei nedover men som fortsatt har mye å gi. Men spillere som ikke viser ambisjoner eller noe lojalitet irriterer meg. Per i dag så er ikke City en bedre klubb enn Newcastle, og det er ingen GARANTI for at de skal bli det heller. Selvom sannsynligheten er ganske stor for at de blir det dersom de klarer å skape stabilitet og trygghet i klubben, noe jeg tror de skal få slite med.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 18. Des. 2008, 00:53 »

Jeg må bare spørre deg. Hvorfor gidder du i det hele tatt å være på forumet? Du kommer med setninger på 6 ord, og som regel kun dritt eller sarkatsme uten mål og mening. Hvorfor?

Er faen meg latterlig du. Skreiv nettopp ein heil haug med piss og dritt sjøl. Er Owen ein taper om han går til City? (Ler høgt) Er da større taper når han gjekk til oss da. Hadde aldri komt til oss om han ikkje hadde blitt ein av Europas best betalte fotballspillere!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2015 på: 18. Des. 2008, 01:00 »
Her er et typisk Benson svar: Luque er best. Ashley er homo. Du er dritt  ::)

Jeg begrunnet hvorfor jeg skrev "taper" gjorde jeg ikke? Og du la merke til at jeg skrev "tapere" og ikke tapere i mangel på et bedre ord. Jeg har langt mindre respekt for fotballspillere som kun jager penger. Mulig du ser på City og Tottenham som topplag, det gjør ikke jeg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 18. Des. 2008, 01:10 »
Her er et typisk Benson svar: Luque er best. Ashley er homo. Du er dritt  ::)

Jeg begrunnet hvorfor jeg skrev "taper" gjorde jeg ikke? Og du la merke til at jeg skrev "tapere" og ikke tapere i mangel på et bedre ord. Jeg har langt mindre respekt for fotballspillere som kun jager penger. Mulig du ser på City og Tottenham som topplag, det gjør ikke jeg.

Oi så voksen du var i dag :)
Ja du seie  spillere som drar til City og andre klubber med penger er "tapere og pengehorer." Blir litt svart kvitt sjølv for ein Newcastle supporter.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 18. Des. 2008, 01:15 »
Fordi jeg ser på alle de som går til en klubb kun for penger som "tapere". Robinho er en av de.. Spiller for et av verdensbeste lag med verden for sine føtter. Så går han til City for å tjene penger og slite midt på tabellen.. Det er nok av eksempler på slike spillere. Også av de som har kommet til Newcastle, de er ikke stort bedre de..

Dersom han går så håper jeg han hvertfall går til et lag han VIL spille for, ikke kun for pengene.

Som jeg skrev så synes jeg ikke de er noe bedre. Og jeg sier ikke de som drar til klubber MED penger.. Men de som drar til klubber KUN FOR penger. Tror du Robinho hadde lyst til å spille for City for et halv år siden??? Eller 3 dager før han ble kjøpt for den saks skyld.

Og det var ikke noe direkte angrep på deg Benson, men du skriver fantastisk mange unødvendige og sarkastike poster. Jeg spurte rett og slett bare hvorfor?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 18. Des. 2008, 01:30 »
Fordi jeg ser på alle de som går til en klubb kun for penger som "tapere". Robinho er en av de.. Spiller for et av verdensbeste lag med verden for sine føtter. Så går han til City for å tjene penger og slite midt på tabellen.. Det er nok av eksempler på slike spillere. Også av de som har kommet til Newcastle, de er ikke stort bedre de..

Dersom han går så håper jeg han hvertfall går til et lag han VIL spille for, ikke kun for pengene.

Som jeg skrev så synes jeg ikke de er noe bedre. Og jeg sier ikke de som drar til klubber MED penger.. Men de som drar til klubber KUN FOR penger. Tror du Robinho hadde lyst til å spille for City for et halv år siden??? Eller 3 dager før han ble kjøpt for den saks skyld.

Og det var ikke noe direkte angrep på deg Benson, men du skriver fantastisk mange unødvendige og sarkastike poster. Jeg spurte rett og slett bare hvorfor?

Robinho gjekk ikkje til City på grunn av pengene. Grunnen til han gjekk til City var fordi dei var dei einaste som hadde råd og fekk bud akseptert fra Real Madrid. Han ville vekk fra Real Madrid for alt i verden. Grunnen for at han gråt etter og ha signert kontrakten var ikkje fordi han var så overlykkelig over lønna men fordi han endelig var komt seg vekk fra klubben. Du ser bort fra vesentlige faktorer når du seier han bare kom for penga. Men dette forstår vel ikkje du.
( Sånn der fekk eg med sarkasmen også )

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 18. Des. 2008, 01:31 »
Tror ikke lønn har så mye å si for Owen så langt ut i karrieren, en kutt av hans nåværende lønn er fremdeles en veldig god lønn. Han har jo tjent opp sitt i løpet av sine 29 år, tror atmosfæren, lagfølelse, utfordringer er står i fokus når han velger om han vil signere eller ikke.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2020 på: 18. Des. 2008, 01:36 »
Jeg kan komme med 1000 eksempler til på spillere som gikk for kun pengenesskyld, det skal ikke være noe problem. Om Robinho hadde andre grunner kan så være, POENGET mitt forblir det samme. Dog har jeg problemer med å se at Robinho skal ha hatt det så fælt i Real Madrid at skulle begynne å gråte bare for å dra.. Tydelig at brasilianerne ikke satt pris på det heller, Pele kalte det en skam og hans gamleklubb tok vekk drakta hans fra veggen i klubbhuset.

Og det var bra, nå skrev du et innlegg som jeg ikke følte at jeg kastet bort tiden min med å lese.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2021 på: 18. Des. 2008, 01:37 »
Tror ikke lønn har så mye å si for Owen så langt ut i karrieren, en kutt av hans nåværende lønn er fremdeles en veldig god lønn. Han har jo tjent opp sitt i løpet av sine 29 år, tror atmosfæren, lagfølelse, utfordringer er står i fokus når han velger om han vil signere eller ikke.

I Owen tilfelle er jeg enig. Jeg tror heldigvis ikke at Owen går kun for pengene..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2022 på: 18. Des. 2008, 01:51 »
Jeg kan komme med 1000 eksempler til på spillere som gikk for kun pengenesskyld, det skal ikke være noe problem. Om Robinho hadde andre grunner kan så være, POENGET mitt forblir det samme. Dog har jeg problemer med å se at Robinho skal ha hatt det så fælt i Real Madrid at skulle begynne å gråte bare for å dra.. Tydelig at brasilianerne ikke satt pris på det heller, Pele kalte det en skam og hans gamleklubb tok vekk drakta hans fra veggen i klubbhuset.

Og det var bra, nå skrev du et innlegg som jeg ikke følte at jeg kastet bort tiden min med å lese.

Ok kom med dei da. Ramser du opp 1000 eksempler blir eg inponert. Men at At Owen er ein av dei fordi han går til City eller Tottenham må du ikkje ta med fordi han kan faktisk gå til desse klubbene for andre grunner enn ££. 

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2023 på: 18. Des. 2008, 09:23 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2008/12/18/Prem-Ashley-on-Owen/gnid-32082/
We?d love Michael Owen to stay,? Ashley told The Sun. ?Newcastle want him to stay but we have to look at what we can spend when other clubs like Man City do not.
?The guy at City is about 1,000 times wealthier than me. I haven?t got his kind of money.
?If Man City want Owen, there?s nothing I can do about it.?

Jo, du kunne gjort noe tidligere, så hadde vi ikke vært i denne settingen. Å jo, du kunne lagt mere penger i lønn til owen, å litt mindre av disse massive midlene du har lagt i transfers.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2024 på: 18. Des. 2008, 10:22 »
http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2008/12/18/Prem-Ashley-on-Owen/gnid-32082/
We’d love Michael Owen to stay,” Ashley told The Sun. “Newcastle want him to stay but we have to look at what we can spend when other clubs like Man City do not.
“The guy at City is about 1,000 times wealthier than me. I haven’t got his kind of money.
“If Man City want Owen, there’s nothing I can do about it.”

Jo, du kunne gjort noe tidligere, så hadde vi ikke vært i denne settingen. Å jo, du kunne lagt mere penger i lønn til owen, å litt mindre av disse massive midlene du har lagt i transfers.

Støtter Ashley fullstendig der jeg altså. Synes det kontraktsforslaget som er fremlagt nå er glimrende, nettopp pga Owens skademareritt. Synes det er flott hvis han signerer, men jeg føler ikke noe tap hvis han drar. Spillere som ikke vil være i klubben griner jeg ikke for. Hvis han forsvinner, håper jeg han gjør det i disse juletider, helst til City. Da får kanskje litt ekstra penger  i transferkassa.