20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1995 på: 16. Des. 2008, 23:22 »
Dette var jeg faktisk ikke klar over: Owen kan kun prate med lag utenfor England fra januar av, mens evt. PL-klubber som er interessert må vente til det kun er 6 uker igjen av kontrakten!

Sitat
In the last six months of his contract a player is entitled to speak to clubs outwith the jurisdiction of his club's national association about a Player Contract and may, in this way, enter a "pre-nuptial" agreement with a new club. When his contract expires a player is free to speak to any club.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1996 på: 17. Des. 2008, 02:13 »
Slik er det på Football Manager også, så klubber i PL som vil ha ham i januar må faktisk betale. Jeg tror, håper og drømmer om at han blir værende. Synes han og Martins fungerer bra sammen for tida og vi trenger et godt spisspar nå vi nå skal klatre oppover på tabellen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1997 på: 17. Des. 2008, 07:55 »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1998 på: 17. Des. 2008, 09:03 »
Isåfall er det bra at jeg ikke kjøpte en drakt med "Owen" bakpå ;)

Men han skriver nok under til slutt skal vi se.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1999 på: 17. Des. 2008, 11:15 »
Jeg er iallefall ikke sikker på om Owen signerer en ny kontrakt....Hvorfor? Penger, brennende lyst til å spille på landslaget, Newcastles tabellsituasjon og alt bråket rundt klubben!

La oss håpe jeg tar feil, men jeg tar ingenting på forskudd!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2000 på: 17. Des. 2008, 11:56 »
Han blir, føler meg ganske sikker på det :)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2001 på: 17. Des. 2008, 16:41 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/3812847/Michael-Owen-flattered-by-Newcastle-desire-to-keep-him.html

The unlikely prospect of Michael Owen remaining at Newcastle beyond this season has been raised after it was claimed that the striker is "flattered" by the club's attempts to retain his services.

Most observers believe the Newcastle captain's days on Tyneside are numbered, but sources close to the club-record £17 million signing have insisted that Owen has not snubbed the offer of a new, four-year contract that would mean a £25,000-per-week wage cut.

However, it has also emerged that his representatives will wait to see which other clubs express an interest in the England international's services before he commits to the St James' Park cause.

"Michael has not rejected Newcastle United's offer," a source close to Owen said. "His advisors are working through it, and they'll respond accordingly.

"However, as in the case of Frank Lampard at Chelsea, these things aren't done overnight."

Owen, 29, was due to meet Newcastle manager Joe Kinnear yesterday (Tuesday) at the club's Darsley Park training ground to discuss the new deal, 48 hours after it was formally offered to his agent, Tony Stephens.

"Michael has let it be known that he's flattered by Newcastle's desire to keep him at St James' Park," said the source. "And it's no coincidence that he has re-discovered his best form recently and started scoring goals again.

"Anyone who saw his face when he put Newcastle in front at Portsmouth will see how committed he is to lifting the club up the Premier League table.

"Like the rest of the Newcastle team, he was buoyed not just by the result against Portsmouth, but the manner in which it was achieved. Michael's training for the Spurs game, and this is what he's focusing on.

"He's letting his advisors look at the financial aspects, and even though he knows some of the figures which are being bandied about are wide of the mark, he's just concentrating on staying fit and doing what he does best, and that's scoring goals."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2002 på: 17. Des. 2008, 17:04 »
du e min helt vess du signere!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2003 på: 17. Des. 2008, 18:39 »
Ingenting hadde vært bedre! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2004 på: 17. Des. 2008, 22:19 »
Det er jo ingenting en goalgetter liker bedre enn å score mål. Sånn var det jo for Shearer også. Så at han gliser fra øre til øre når han har scoret mål trenger ikke bety all verden. Men det kan jo være at klubben har økt bonusen for scoringer betraktelig i det nye kontratksforslaget, som for å veie opp for en svakere grunnlønn. Og jo flere mål Owen scorer, jo flere poeng vil Newcastle ta, og jo høyere vi havner på tabellen, jo mer penger får vi. Owens scoringer er verdt sin vekt i gull.

Å høre ordet "flattered" er jo flott. Men jeg tar ingenting for gitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2005 på: 17. Des. 2008, 23:40 »
Blir han så elsker jeg ham, stikker han så er han en grisk forræderjævel. Hehe

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2006 på: 17. Des. 2008, 23:55 »
Jeg kan ikke få meg til å hate Michael Owen. Det er rett og slett umulig. Og sånn som situasjonen er i klubben nå, så har jeg full forståelse dersom Owen finner andre tilbud mer spennende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2007 på: 18. Des. 2008, 00:03 »
Kommer helt ann på hvor han drar. Drar han til Liverpool, Chelsea eller en annen storklubb i utlandet er det greit. Drar han til Tottenham eller City er han bare teit...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2008 på: 18. Des. 2008, 00:15 »
Hvorfor?
City ser ihvertfall per nå ut til å ha betraktelig bedre sjanse til å spille ute i Europa, og i City vil han antakeligvis få langt flere sjanser å omsette i mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2009 på: 18. Des. 2008, 00:22 »
Fordi jeg ser på alle de som går til en klubb kun for penger som "tapere". Robinho er en av de.. Spiller for et av verdensbeste lag med verden for sine føtter. Så går han til City for å tjene penger og slite midt på tabellen.. Det er nok av eksempler på slike spillere. Også av de som har kommet til Newcastle, de er ikke stort bedre de..

Dersom han går så håper jeg han hvertfall går til et lag han VIL spille for, ikke kun for pengene.