20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1905 på: 07. Des. 2008, 16:46 »
Sjønner ikkje kordan du kan påstå noke slikt.
Joseba Exterberria fxs ville ikkje ha lønn fra atletico bilbao denne sesongen er ikkje han meir lojal enn ein owen som stikker av når klubben trenger han som mest ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 07. Des. 2008, 17:10 »
Tåpelig diskusjon. Men såklart hadde VERDENS MEST LOJALE spiller skrevet  under en kontrakt asap :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1907 på: 07. Des. 2008, 17:27 »
Eg skjønner no det sånn at om klubben enten blir solgt til en riking, eller at Ashley viser litt muskler i januar, så vil Owen i alle fall vurdere å skrive ny kontrakt. Har i grunn fortsatt tru på at han komer til å gjøre netopp det også... :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 07. Des. 2008, 18:59 »
Sjønner ikkje kordan du kan påstå noke slikt.
Joseba Exterberria fxs ville ikkje ha lønn fra atletico bilbao denne sesongen er ikkje han meir lojal enn ein owen som stikker av når klubben trenger han som mest ?

Det var for å setja ting på spissen, du skriv det jo sjølv, slik ståa er i klubben no så er det nesten som ein veldig lojal kan forlata oss. Eg unnar foreksempel Given å spela for eit topplag. Men eg vil sjølvsagt beholda han.
Idiotisk diskutera kva EG ville gjort som spelar! Her sette eg meg sjølv i eit scenario som "verdens mest lojale spelar" då kan ikkje du nekta meg kva eg ville gjort i min lille fantasi! :P Då seie eg at Lars Grinde(meg) ikkje hadde skreve ny kontrakt i protest mot dagens eigar og tinga sine tilstand. Men nok om det og kva eg fantaserar om...

Håpar Owen verte i klubben, vertfall ut sesongen. Han kan vera forskjellen på PL og Championship.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 07. Des. 2008, 19:28 »
Vi tjener mer på å holde Owen ut sesongen spør du meg, samma faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 07. Des. 2008, 22:35 »
Vi tjener mer på å holde Owen ut sesongen spør du meg, samma faen.

en om det blir på bekostning av martins? vet du vil spille med 3 spisser, men det kan tyde på at managern ikke vil det. skal vi da se martins bli bytta av kamp etter kamp og bygge opp aggresjon?

vil han ikke bli... selg han og tjen penger på han + lønna. vi får 2 spillere på den mannen der, kanskje ikke world class, men noen som kan heve oss. men vil han bli så for all del... mannen er verd pengene.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 07. Des. 2008, 22:39 »
Jesus, jeg ser ikke hvorfor du må si at det skal bli på bekostning av Martins. Martins og Owen skal spille sammen. Skal Kinnear være manager veldig lenge i denne klubben mister vi våre beste samma faen etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lauritz

• Gjest
« Svar #1912 på: 07. Des. 2008, 22:41 »
Michael Owen må beholdes! Han kan, som en annen nevnte, forskjellen på PL og championship!
Jeg ville gjort alt for å beholde Owen, og håper MA ser det på samme måte.
Når det er sagt, mener jeg at Obafemi Martins er minst like viktig som Michael Owen! En frustrert Oba, er noe jeg ikke vil se. Desverre blir det slik, ettersom JK allerede før kampen har bestemt seg for å sette inn Viduka for Martins!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1913 på: 07. Des. 2008, 22:46 »
En frustrert Oba vil man antakeligvis se uansett under Joe Kinnear. Dette har ikke noe med Michael Owen å gjøre, dette har med Joe Kinnears feige tankegang, eller lettere sagt fraværende taktiske sans.

Lauritz

• Gjest
« Svar #1914 på: 07. Des. 2008, 22:53 »
Vet at dette ikke har noe med Owen å gjøre. Mente bare at Oba er like viktig å ha i laget som Owen....
Som du sier Kristoffer, så vil vi se en frustrert Martins så lenge JK sitter i managerstolen. Dette gjør at jeg er svært skeptisk til at vi klarer å beholde de beste spillerne våre etter denne sesongen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1915 på: 07. Des. 2008, 23:08 »
Hehe, jeg skjønte det ;)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1916 på: 07. Des. 2008, 23:54 »
Er egentlig helt merkelig at det ikke skal gå an å få et spisspar med Owen og Martins til å funke. Greit nok at de ikke er så høye, men de er ganske sterke og begge scorer en del på hodet i tillegg til å være små og kjappe, og i Owens tilfelle fotballklok.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 08. Des. 2008, 00:16 »
Er egentlig helt merkelig at det ikke skal gå an å få et spisspar med Owen og Martins til å funke. Greit nok at de ikke er så høye, men de er ganske sterke og begge scorer en del på hodet i tillegg til å være små og kjappe, og i Owens tilfelle fotballklok.

Funker det ikke da? I fjor tror jeg de hadde ti startet sammen, og dette resulterte i ti mål. I år vet jeg ikke hva statistikken er...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1918 på: 08. Des. 2008, 00:28 »
Jo, jeg synes det funker. Men virker til tider som det er opplest og vedtatt at det ikke er et kompleterende spisspar. Synes de har fått alt for få kamper sammen. Dette er to av de få spillerne på laget vårt jeg vil kalle stjerner.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1919 på: 08. Des. 2008, 01:23 »
Det fungerer, men ikkje når vi begynner å peise opp langpasningar. Fungerte jo greit nok i første omgang, men i andreomgang gikk det jo som kjent til helvete.