20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1860 på: 03. Des. 2008, 21:07 »
Kan jo si det så enkelt som dette: Verken Kinnear eller Keegan har/hadde fansen i mot seg, men fansen støtta Keegan mye, mye mer enn hva de støtter Kinnear, derfor hadde jo Keegan det på en måte lettere.
« Siste redigering: 03. Des. 2008, 21:13 av Daniel »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1861 på: 03. Des. 2008, 21:12 »
Ærlig talt, jeg tror ikke ting hadde gjort det så sinnsykt mye lettere for Keegan enn for Kinnear...sålangt!
Dersom vi derimot ikke har kvittet oss med nedrykksspøkelset etter jula, da tror jeg derimot kanskje Kinnear kan få slite med at fansen vil bli utålmodig! For dersom fansen begynner å vende seg mot Kinnear og laget blir det straks verre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1862 på: 03. Des. 2008, 22:38 »
Og med tanke på hvor fantastiske "The Toon Army" er så skal man ikke se bort i fra at de vender seg mot den eneste som faktisk er villig til å hjelpe klubben ut av møkka...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1863 på: 05. Des. 2008, 16:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4592912,00.html

Owen vil ha supertrioen på topp tilbake!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1865 på: 06. Des. 2008, 13:07 »
Faen, nå snakker vi faktisk krise.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1866 på: 06. Des. 2008, 13:12 »
Var 99% sikker på at Owen ikkje ville signere så ser ikkje akkurat på det som en sensasjon.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1867 på: 06. Des. 2008, 13:14 »
Likevel ganske ille, for å si det slik!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1868 på: 06. Des. 2008, 13:18 »
Ja det er krise når halve laget vil til andre klubbar i januar... Greit nok mange av desse ikkje er gode nok skal mi etablera oss i toppen. Men no er vi ikkje akkurat der endå. Vi har allereie ein tynn stall, kan ikkje skjønna at Ashley ikkje ser det. Kvittar vi oss med Owen, Viduka, Butt osv så rykke mi ned.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1869 på: 06. Des. 2008, 13:22 »
Flott!

Da håper jeg bare Keegan får 100millioner kr så vi ikke har mer penger å bruke på spillere!!! 

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1870 på: 06. Des. 2008, 13:24 »
Slapp av, dette er ingen krise!!

Ameobi og Harper signerer nye kontrakter hvis de får tilbud om det. Begge er stallfyll og påvirker oss ikke nevneverdig.

Butt er en brukbar spiller, men langt fra noen krise om vi mister han. Samme gjelder Viduka.

Owen er en veldig god spiller, men er ikke like god lenger som navnet tilsier. Martins er en bedre spiller. Owen er kapteinen vår og hvis han har lyst til å hoppe skuta, så skal han faen skjæra meg fratas det bindet sporenstreks!!!!!

Det som bekymrer er bredden i stallen. Førstelaget for seg en smell ved at Owen går, og delvis Butt. Forhåpentligvis blir de alle med oss til slutten av sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1871 på: 06. Des. 2008, 13:27 »
Slapp av, dette er ingen krise!!

Ameobi og Harper signerer nye kontrakter hvis de får tilbud om det. Begge er stallfyll og påvirker oss ikke nevneverdig.

Butt er en brukbar spiller, men langt fra noen krise om vi mister han. Samme gjelder Viduka.

Owen er en veldig god spiller, men er ikke like god lenger som navnet tilsier. Martins er en bedre spiller. Owen er kapteinen vår og hvis han har lyst til å hoppe skuta, så skal han faen skjæra meg fratas det bindet sporenstreks!!!!!

Det som bekymrer er bredden i stallen. Førstelaget for seg en smell ved at Owen går, og delvis Butt. Forhåpentligvis blir de alle med oss til slutten av sesongen.

Krise og krise. Det er no eit helvettes sjansespel viss mi ikkje får inn nokre nye fjes! Eg vil: Går Butt, så skal ein midtbanespelar inn. Top class. Går Viduka, vil eg ha same type inn. Top class. Og ein v.back. Då er det vertfall ingen krise.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1872 på: 06. Des. 2008, 13:31 »
Flott!

Da håper jeg bare Keegan får 100millioner kr så vi ikke har mer penger å bruke på spillere!!! 

Du glemmer at dette ikke har noen effekt på Newcastle. Dette kommer jo som kjent bare til å påvirke Mike Ashley  ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1873 på: 06. Des. 2008, 13:34 »
Enig med deg Igrinde, vi må ha inn erstattere hvis de skulle forlate oss allerede i januar. Stallen vår er altfor tynn. Men om vi skulle miste Owen, Viduka, Butt, Harper og Ameobi til sommeren så er det ikke noe stort problem. Tre 33 åringer(Harps, Butt, Vid) hvor kun en er fast i laget. En back-up spiss. Og en veldig skadeplaget stjernespiller. Det skal vi klare å håndtere!! Er overhodet ikke bekymret over fremtiden til klubben over at disse skulle ønske seg bort.

Begynner vi å snakkes exit på f.eks. Given, Colo, Taylor, Martins, Zog, Jonas....da hadde jeg vært mye mer bekymret!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1874 på: 06. Des. 2008, 13:37 »
Nå er jeg jo av den oppfatninga av at Owen sammens med Given er vår beste spiller, og uten tvil et stort trekkplaster for at andre spillere skal velge oss. Når da Owen kanskje drar er det i seg selv ganske uheldig. Butt er faktisk også blant de som har prestert best for oss de siste sesongene, og det er følgelig uheldig dersom han også forlater, selv om det ikke er like ille. Spillere som Owen er uansett spillere vi burde beholdt for alt det er verdt, noe Keegan og Kinnear så jævla ofte har påpekt.