20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 369191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1830 på: 10. Nov. 2008, 13:18 »
Owen har en stall, me bane og hester oppnevnt etter spillerne, virker som kona og barna hans triver, vi får håpe han blir. Trur ikke MA vill gi  han kontrakt, blir for mye utgifter... så vi MÅ få nye eiere helst før jul.

Han er medeier i en del veddelopshester og kona eier en del hester, men egen stall har han ikke i omraadet. Boligen i Wales har stall, ja. Kona nektet i utgangspunktet aa flytte opp hit men kom motvillig etter hvert. Hvorvidt de trives kan saa vaere men tror ikke hun legger vrangsiden til om det skulle bli aktuelt aa flytte. Barna vet jeg ingenting om men regner med de ikke tenker over trivsel mtp alderen de er i. Hans eldste er like gammen som min nest yngste og med stor sannsynlighet blir de a begynne i samme klasse til hoesten om Owen blir.

Owens store lidenskap, flyging,  faar han heller ikke drive med mens han er ansatt i Newcastle saa om han bytter klubb saa er det kanskje en mulighet for aa fortsette med det. Alt i alt saa tror jeg ikke hverken han eller familien har saa mye i mot aa forlate omraadet. Kanskje noen her da er interessert i aa kjoepe huset hans? Nabohusene paa samme stoerrelse gaar for mellom 11 og 17 millioner kroner men med kredittkrisen kan man sikkert faa en million eller to i avslag  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1831 på: 10. Nov. 2008, 17:58 »
Owen skal få beholde huset sitt. Kona gir jeg blanke i. Owens eldste skal få lov til å begynne i samme klasse som din yngste til høsten. Kronerulling, om nødvendig? Jeg spar gladelig opp en god del prosenter av sparepengene mine om det får Owen til å bli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1832 på: 28. Nov. 2008, 00:52 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/newcastle/article5248222.ece

Owen er sammens med våre to keeperlegender i gang med trenerutdannelsen. De tre er igjen etter egen trening for å trene 16 og 17 åringer i klubben vår. Tøft!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1833 på: 28. Nov. 2008, 17:52 »
Hvis det blir sånn at Owen forsvinner når kontrakte går ut så mener jeg vi burde selge han mens vi kan få penger for han og kjøpe en ersatter.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1835 på: 28. Nov. 2008, 21:40 »
I artikklen som står hos skysports så uttaler jo Kinnear at han vil ta en prat med Owen og høre hva han vil. Han tror Owen trives i Newcastle, men vet jo så klart ikke før han har snakket med han... så det blir spennende å høre hva Owen ønsker og vil.
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1836 på: 28. Nov. 2008, 22:05 »
Håpe selvsagt Owen blir, men har full forståelse hvis han drar. En klubb som Man City kan f.eks. være interessert.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1837 på: 28. Nov. 2008, 22:08 »
Tviler på at City er interessert i en spiller som Owen nå som de har penger til mye bedre spillere.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1838 på: 28. Nov. 2008, 23:26 »
Kommer de til å få disse spillerne da? Robinho kom jo først og fremst på grunn av penger. Tror de fleste i hans klasse er opptatt av å kunne kjempe om titler og i CL og de får jo uansett latterlig mye penger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1839 på: 28. Nov. 2008, 23:34 »
Penger har alt å si. Bare å se på Chelsea det vel...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1840 på: 28. Nov. 2008, 23:42 »
Kom Robinho pga penger ? Robinho kom pga han ville for alt i verden vekk fra real madrid av ein eller anna grunn maen va jo eit vrak.
Noken så har tall på koss lønna hans var i Real kontra Citys forresten ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1841 på: 28. Nov. 2008, 23:53 »
Penger har alt å si. Bare å se på Chelsea det vel...

Syntes situasjonen til City er annerledes enn Chelseas. Chelsea var i CL og fikk faktisk en 4. plass sesongen sesongen før Roman tok over. Da Mourinho tok over hadde de også realistiske forhåpninger om seriegull. I starten hentet de heller ikke de store spillerne. Cech, Drogba og Carvalho var ikke store stjerner da de kom. Hvis City fortsetter satsningen og gir de riktig personene tid kan de nok kunne etter hvert kunne velge bedre spillere enn Owen, men per dags dato tror ikke jeg de har det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1842 på: 28. Nov. 2008, 23:57 »
Kom Robinho pga penger ? Robinho kom pga han ville for alt i verden vekk fra real madrid av ein eller anna grunn maen va jo eit vrak.

Det er vel riktig at han ville bort, men uten pengene hadde jo aldri Man City vært aktuelt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1843 på: 29. Nov. 2008, 00:38 »

Det er vel riktig at han ville bort, men uten pengene hadde jo aldri Man City vært aktuelt.

Jojo men det er jo noke anna. Du sa jo han kom bare pga pengene men han hadde aldri kommet om han trivdes i real (vil eg anta). Men ser poenget i at kvifor terry gerrard etc ( som ikkje ønsker seg bort ) skal forlate medaljer heder og ære og gå til city pga ein neve dollar meir i uka. Derfor det blir spennede og følge med. Men Robinho var i dette tilfellet eit enkelt bytte av andre grunnar en bare penger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1844 på: 29. Nov. 2008, 04:07 »
Jeg krysser fingrene for dette. Overrasker meg dersom Owen signerer ny kontrakt for klubben slik den ser ut nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida