20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1815 på: 07. Nov. 2008, 14:35 »
Og om Owen forsvinner vil det også bli noe større arbeidsledighet i Newcastle. Da kan nok klubben kvitte seg med en del av fysioterapeutene, og muligens også legge ned den ene avdelingen på sykehuset i byen.  :P

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1816 på: 07. Nov. 2008, 14:41 »
Han har også hatt enormt mye skadeproblemer i sin tid i klubben så det er ikke nødvendigvis så mye klubben vil bli svekket ved et evt salg.

Vi mister kapteinen og toppscoreren vår, neeeida det vil ikke svekke oss vettu. Det siste innlegget ditt var forøvrig så idiotisk at jeg ikke gidder å kommentere det engang.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1817 på: 07. Nov. 2008, 15:10 »
Kvifor i helvette er det så gale at vi stiller same lag som mot Villa?!?! Kvifor i helvette skal Owen starte ein kamp rett etter eit lengre skadeavbrekk?!?!

Dessuten har Martins og Ameobi vore gode på topp samen. Ser ikkje LITT problem i dette. Djiiis.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1818 på: 07. Nov. 2008, 15:21 »
Kvifor i helvette er det så gale at vi stiller same lag som mot Villa?!?! Kvifor i helvette skal Owen starte ein kamp rett etter eit lengre skadeavbrekk?!?!

Er det noen som klager på det, da?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1819 på: 07. Nov. 2008, 15:41 »
Jeg vil heller at vi beholder Owen til sommeren å lar han gå gratis. Og det er det tre grunner til.
.
1. Han vil være svært viktig for oss mot slutten av denne sesongen, og han alene kan nok være ansvarlig for at vi havner 2-3 plasser høyere enn vi ellers ville ha gjort. Da har vi nok tjent inn en del av de pengene som vi kunne fått for Owen ved et salg i Januar.

2. Det vil bli tilnærmet umulig å finne en erstatter i Januar da vi ikke har penger, ikke har fast manager, ikke har en eier med fokus på klubben etc. Til sommeren kan alt dette vært ordnet..

3. Dersom vi avslutter sesongen med ny eier og gode resultater på banen så kan det jo hende Owen er villig til å skrive under ny kontrakt mot sommeren :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1820 på: 07. Nov. 2008, 15:47 »
tviler på at chelsea vil kjøpe en så skade plaga spiller.
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1822 på: 07. Nov. 2008, 20:31 »
Føyer seg vel bare inn i rekken av det som vel må være et hundretalls feilaktige rykter rundt MO.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1823 på: 07. Nov. 2008, 22:02 »
Jeg vil ikke under noen omstendigheter miste Owen. Men jeg lurer på om det ikke hadde vært litt kjekt å fått penger for ham, og mistet han med en gang. Det ville ødelagt sesongen fullstendig, men jeg mener det er bedre å rive båndene tvert av, enn å gå i et halvår og grue seg til Owen drar.

Jeg har ikke noe tro på at vi får fornyet med Owen uansett. Først og fremst fordi jeg ikke har noe som helst tro på at vi blir kjøpt opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1824 på: 08. Nov. 2008, 00:25 »
Jeg vil ikke under noen omstendigheter miste Owen. Men jeg lurer på om det ikke hadde vært litt kjekt å fått penger for ham, og mistet han med en gang. Det ville ødelagt sesongen fullstendig, men jeg mener det er bedre å rive båndene tvert av, enn å gå i et halvår og grue seg til Owen drar.

Jeg har ikke noe tro på at vi får fornyet med Owen uansett. Først og fremst fordi jeg ikke har noe som helst tro på at vi blir kjøpt opp.

Haha, høøør på'n
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1825 på: 08. Nov. 2008, 00:37 »
Hold ham så lenge så mulig. Håper i det lengste vi klarer forlenge. Klarer vi få nye eiere på plass kjappest mulig og en ny manager er det en mulighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1826 på: 08. Nov. 2008, 17:34 »
vi får vel nye eiere før neste sesong . de har sikkert nok av penger de vil bruke. da kan vi likegodt beholde owen et halvt år og drite i de få millionene vi får, hvis han vil dra.
lt;3 Newcastle <3

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1827 på: 08. Nov. 2008, 20:25 »
Owen har en stall, me bane og hester oppnevnt etter spillerne, virker som kona og barna hans triver, vi får håpe han blir. Trur ikke MA vill gi  han kontrakt, blir for mye utgifter... så vi MÅ få nye eiere helst før jul.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1828 på: 09. Nov. 2008, 13:21 »
Jeg skjønner om Owen drar. Det har jo bare vært rot i Newcastle siden han kom omtrent, men skifte av manager osv. Viss ikke Newcastle får nye eiere, er jeg redd Owen går. Da er det like greit å cash inn 4-5 mill i Jan.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1829 på: 09. Nov. 2008, 15:45 »
Nja. Det spørs om vi faktisk får så mye da. Han har igjen 6 mnd av kontrakten i januar, og står fritt til å forhandle med klubber utenfor England om en overgang i juli. Vi kan ikke nekte han å snakke med noen, og det er nok ikke bare engelske lag som kunne tenke seg Owen. I mine øyne er det best å tviholde på han frem til sommeren, da vi har bedre tid på å finne en erstatter, eller evt overtale han til å signere ny kontrakt. Noe som uten tvil hadde vært det beste...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒