20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1755 på: 25. Sep. 2008, 15:31 »
vi kan jo ikke tillate oss å miste en sånn mann... situasjonen må løses pronto

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1756 på: 25. Sep. 2008, 19:57 »
Det er vel liten tvil om at Michael Owen er vår beste spiller...

Og han beviser nok en gang hvorfor scoringene hans er verdt mye mer enn de pengene vi kan få for ham.
Han har spilt 6 kamper i år, startet fire av dem, og han har scoret 4 mål.
Den som ikke ser at den mannen er verdt hver penny, vet ikke hva fotball er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1757 på: 26. Sep. 2008, 20:09 »
Har hørt at Aston Villa skal legge inn bud på Owen... Men hvis vi selger han, hvem er det da som skal score målene? Smith og Ameobi?XD IKKE SELG OWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1758 på: 26. Sep. 2008, 20:20 »
Viss det ikke skjer noe snart er jeg redd Owen forsvinner, han ser lite lysten ut på å fortsette. Hele han lyser av det, og jeg forstår det.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 30. Sep. 2008, 21:32 »
Viss det ikke skjer noe snart er jeg redd Owen forsvinner, han ser lite lysten ut på å fortsette. Hele han lyser av det, og jeg forstår det.

I alle uttalelser han har kommet med etter at alt dette helvete startet, så har han da derimot stått fram som en meget fornuftig kar. I tillegg til at vi til stadighet får høre at han er en av de i garderoben som snakker mest (kanskje ikke så rart siden han er kaptein), og en av de som står fram som et godt forbilde for de yngre spillerne. Hva DU snakker om skjønner jeg faen meg ikke....
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1760 på: 30. Sep. 2008, 23:17 »
Enig her, Tommy.
Hvem er det som scorer målene våre for tiden? Hvem var det som ga oss håp mot Blackburn?
Nå så ikke jeg Blackburn-kampen, men i mine øyne lyser det vilje i Owens øyne. Han er den eneste som tror at det er mulig å få til noe, i all denne elendigheten. Og det er jo også det han sier til media. "Vi må snu trenden. Vi trenger ny optimisme. Vi trenger en seier."

Det er i mine øyne en eksemplarisk opptreden av lagets kaptein. Og jeg synes ikke jeg ser på Owen at han vil komme seg bort snarest mulig. Sånn som Owen har fremstått i det siste begynner jeg faktisk å få en liten tro på at han vil signere om nye eiere kommer med en skikkelig kontrakt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 30. Sep. 2008, 23:30 »
Owen er gjennomført profesjonell, men han er vel såpass klar på sine egne ambisjoner, at vi må kjappest mulig få inn nye eiere og en god manager. Det begynner å haste. Owen fremstår for meg sammens med Given som en klar bauta i dagens stall, akkurat slik Given, Shearer og Speed var det under Sir Bobby.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

albert

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 01. Okt. 2008, 12:45 »
Vi kan stole på at Owen vil gjøre jobben sin og være den kapteinen som forventes av ham, men dersom klubben ikke får samlet seg innen rimelig til (fra første januar bør sysakene være ryddet opp) frykter jeg at Owen og flere vil ønske seg bort fordi forutsetningene for å lykkes med NUFC er borte.

Slik situasjonen nå er så fortjener både spillere og supportere bedre enn den skandalen klubben er inne i. Jeg håper Basjley får solgt seg ut fortere enn svint og at Dennis Wise får fyken eller finner seg andre klubber å plage.

På sikt tror jeg Owen kan bli i klubben om ting kommer på stell. King Kev og Owen sammen med nye eiere er drømmeløsningen her, men selv de vil trenge tid til å bygge opp et lag som kan konkurrere om europacup plassene.

Men ting må skje rimelig kvikt; mister vi Owen tror jeg det blir vanskelig å få inn store navn senere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 06. Okt. 2008, 13:55 »
kom han seg inn på landslaget?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 06. Okt. 2008, 14:00 »
Nei, Crouch ble heldigvis prioritert.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 06. Okt. 2008, 15:23 »
Nei, Crouch ble heldigvis prioritert.

Heldigvis med tanke på evt skader ja,    men lite gunstig at Owen ikke er på landslaget med tanke på ny kontrakt!
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 06. Okt. 2008, 18:36 »
Utrolig leit for Owen at han er vraket. Han hadde virkelig fortjent å være med, rett og slett en idiotisk avgjørelse fra en manager som vil markere seg. På samme måte som McLaren utelot Beckham.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1767 på: 06. Okt. 2008, 18:53 »
Capello vil vel ha inn en ny dimensjon i laget, og det får han i fyrtårnet Crouch. Rooney blir vel fortrekket som liten løpegutt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 06. Okt. 2008, 19:56 »
Med ein gong England slit med å scora kjem dei til å trygla Owen om å spela...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 06. Okt. 2008, 20:12 »
Men Defoe er jo ikke i nærheten av å være en målscorer på nivå med Owen.
Defoe er raskere, men man trenger jo en mann til å score mål. Crouch er ikke til veldig stor hjelp der, ei heller Rooney eller Defoe.
Derfor trengs Owen på det engelske landslaget. Capello har ingen goalgetter i laget. Han har en lyktestolpe og en sporhund, i tillegg til en kjapp Defoe og et fyrtårn i Emile Heskey. Men ingen av de fire er i stand til å score det viktigste målet av dem alle. Det er Owen.