20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1725 på: 07. Sep. 2008, 14:51 »
eneste som kan få owen te å signere en ny kontrakt tror jeg at ashley må gå..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 07. Sep. 2008, 20:19 »
Det er lov åhåpe. Men det er jo heilt på trynet at Newcastle først tilbyr han ny kontrakt for så å tilby han til klubbar rett før vindauga stenger. Dette nektar eg å tru. Kall meg naiv, men så dumme kan ikkje styre vera i Newcastle.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1727 på: 07. Sep. 2008, 22:40 »
de har vell avkreftet at Owen prøvde å bli solgt, å at kontrakt forhandlignene enda pågår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 08. Sep. 2008, 00:50 »
Jeg har faktisk store problemer med å ta klubbens offisielle statements veldig alvorlig. Virker som en ubrukelig propagandamaskin fra Ashleys side.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 08. Sep. 2008, 14:17 »
Jeg har også store problemer med å ta klubbens offisielle uttalelser seriøst. Stoler ikke ett sekund på den amatørgjengen som styrer skuta i vår elskede klubb. De sitter jo i London og aner ikke hva Newcastle United går ut på. Man leker ikke med en slik klubb, med en fantastisk gjeng med fanatiske supportere og en klubb som har et kjempe potensiale.

Og jeg forstår meget godt at Owen ikke signerer ny kontrakt med Newcastle. Han skylder oss mye, ingen tvil om det, men jeg vil ikke klandre han hvis/når han forlater oss. Må jo være utrolig frustrerende å være i en klubb som driftes som oss, og da skjønner jeg at Owen ikke vil kaste bort resten av sin karriere på rot og tull på Tyneside.

Jeg har helt siden Ashely reddet oss fra Fat Fred vært positiv til han, men nå ønsker jeg han vekk fortest mulig. Vel og bra at han driver fornuftig og bra økonomisk, men hjelper lite det når han ødelegger klubben fullstendig. We want Ashley OUT!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 08. Sep. 2008, 16:45 »
Veldig enig!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 08. Sep. 2008, 18:12 »
Jeg mener å ha sett en artikkel i Daily Mail eller en annen plass om at ryktene om Owens tilbud om en forbedret treårskontrakt var ren løgn, og at Owen fremdeles venter på tilbud fra klubben. Hvis det stemmer, så kan man vel ganske fort konkludere med at Owen faktisk BLE forsøkt solgt sist mandag.

Alt er som sagt bare rykter. Men enkelte rykter er mer troverdig enn andre.
Jeg har disset Daily Mail hver eneste dag siden januar, og ment at den gjengen der hater Newcastle og vil oss alt vondt. Men det viste seg jo fort at de hadde helt rett hele forbanna veien.

Og med klubbens fine "It's a fact"-dikt for noen dager siden, så kan man bare ikke lenger ta den offisielle siden seriøst.
Både klubben og Kevin Keegan har selvsagt motiver for å lyve. Men ettersom mediene helt siden ansettelsen av Wise har kunnet fortelle oss om alt som har foregått bak kulissene, så er det åpenbart for meg at klubbens behov for å forsvare seg mot beskyldningene er så stort at de tjener klart mest på å lyve.

Det er vel egentlig bare Alan Oliver og Luke Edwards (The Chronicle og The Journal altså) som ikke har publisert ukentlige artikler om hva som har foregått "behind the scenes".
Men jeg er overbevist om at de har vært like mye klar over det, som journalistene i SkySports, BBC, Setanta, Daily Mail, The Sun, The Mirror m.fl. Men det er kanskje vanskeligere for lokalavisene å skrive så alvorlige saker bygd på indisier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 08. Sep. 2008, 18:13 »
Mener å huske at en talsmann for klubben var ute å bekreftet at man hadde gitt Owen et nytt tilbud jeg...?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 08. Sep. 2008, 18:14 »
Hele lokalpressa har jo plutselig skrevet LANGT mer kritisk om dagens ledelse. Kanskje det faktisk er slik at London-pressa faktisk på mange områder har mer innsikt i hvordan klubben drives, siden den faktisk drives fra London og ikke Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 08. Sep. 2008, 18:14 »
Ja. Men det skal visstnok ha vært en ren løgn.
Og det er langt ifra umulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 13. Sep. 2008, 21:52 »
Hva skulle vi gjort uten denne mannen og en Shay i mål?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 19. Sep. 2008, 09:54 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=190513

Får vi ?8 for Owen i Januar, så er jo det bra for en spiller av hans kaliber med tanke på at kontrakten løper ut.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 19. Sep. 2008, 12:39 »
Driter lang vei i de penga. Vi klarere ikke erstatte goalgetteren Owen.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 19. Sep. 2008, 12:49 »
Selvfølgelig skulle man helst ha beholdt han, men ser ingen grunn til at Owen skal signere ny kontrakt for oss.
Greit han ?skylder? klubben en hel del,  men slik det er i klubben idag så blir det vanskelig å klandre han for å ikke ønske å fortsette hos oss.

Så hvis han uansett skal dra, så vil ihvertfall jeg at vi får mest mulig penger for han.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Lauritz

• Gjest
« Svar #1739 på: 19. Sep. 2008, 12:49 »
Kunne ikke vært mer enig med deg Kristoffer!
Michael Owen er en av de viktigste spillerne i klubben, og skal ikke selges!