20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1590 på: 19. Aug. 2008, 21:46 »
Står i The Telegraph og Fox Sports bare for å nevne noen andre...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1591 på: 19. Aug. 2008, 22:20 »
Jeg gjentar meg selv, "dette ryktet kommer fra The Sun". At det blir gjengitt i andre aviser gjør det ikke sant.... ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 19. Aug. 2008, 22:25 »
Gidder du å hoste opp den angivelige artikkelen, Tommy?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1594 på: 19. Aug. 2008, 22:42 »
1,4 m i uka er altfor mye for en spiller som knapt spiller 20 kamper i sessongen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 20. Aug. 2008, 02:43 »
Lokalavisen har da sagt at dette ryktet virker til å være svært søkt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 20. Aug. 2008, 05:14 »
1,4 mill i uka virker veldig mye og jeg tror att det kanskje ligger mer rundt 1,1 eller 1,2..
Er det verdt det?
Jeg mener att en skadefri Owen i sine beste fotballår (28år) er verdt en så höy lönn. D er ikke bare på fotballbanen han bidrar, men også utenfor. Owen blir forknippet med Newcastle..Om jg begynner å snakke om Newcastle med noen som ikke er veldig intrissert i fotball, så vet de ihvertfall att Michael Owen spiller der.  Akkurat som de visste att Alan Shearer spilte for oss. Owen er en profil for klubben og har fortsatt höy stjernestatus og det i sin tur kan lokke spillere til klubben.
Dessuten så er han en veldig sympatisk fyr som ikke figurerer i media for feil saker (som f.eks Barton, Dyer, Bowyer, Bellamy o.s.v.).

Når det er sagt, så har han hatt store skadeproblemer og d er sjelden en spiller i den alderen helt plutselig blir skadefri og spiller som han var 20 år igjen.
Og med den statusen han har, så kan d väre vanskelig å benke han selv om han ikke presterer det som er forventet. Dette hemmer i sin tur utviklingen av talentene våre som er på vei opp (Carroll, Zamblera, Donaldson, Baheng).

Owen`s betydelse for klubben er ganske soleklar i mine öyne, men spörsmålet er om han kan leve opp til den lönnen og om han kan holde seg skadefri så han ihvertfall spiller mer enn 20-25 kamper per sesong..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 20. Aug. 2008, 07:30 »
Lokalavisene i Newcastle er vel ikke så fryktelig pålitelige lenger?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 20. Aug. 2008, 13:49 »
1.4 mill. det må vere ein spøk...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1599 på: 20. Aug. 2008, 14:01 »

Jeg føler tross alt enda at Anal Oliver enda er til å stole på i høyere grad enn London-pressen.
Dessuten virker det jo ganske merkelig om Ashley plutselig skulle sprenge lønnspolitikken på denne måten.

Selv skal jeg være glad når Owen har skrevet under jeg. Det blir en herlig følelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1600 på: 20. Aug. 2008, 15:03 »
Alan Oliver er nok fremdeles den journalisten som vet mest om Newcastle United. Selv om det kommer en god del rart fra hans spalter i The Chronicle vil jeg fremdeles stole mer på ham, enn på noen av London-avisene, for å si det sånn.
Jeg anser lokalavisene for å være langt, langt mer pålitelige enn sladreaviser i London.

Og hvis vi tenker etter selv, så må vi jo være enig i at 1,4 høres litt i overkant høyt ut, med tanke på hvordan vi har lært oss Mike Ashley å kjenne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 20. Aug. 2008, 17:24 »
Jeg føler meg nesten helt sikker på at dette bare er tull. Tipper han kommer til å skrive under en kontrakt på rundt 100 000 i uka.

Når det gjelder bonuser som betaler per scorte mål så er det noe jeg er i mot. Da må man i allefall ha den samme bonusen for assister slik at man ikke har insentiver til å skyte selv når man har medspillere som er bedre plassert...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1602 på: 20. Aug. 2008, 23:57 »
Vi vil ikke ha noen Peter ijeh avtaaler i NUFC, men en avtale som Andre bringer på banen måtte vært Konge. Gi det samme til Oba, så kanskje han utvikler litt bedre blikk for medspillere i scoringsposisjon...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1603 på: 21. Aug. 2008, 07:43 »
Jeg tror så absolutt IKKE noe på detta.Med tanke på åssen Ashley har for policy når det kommer til detta.Det som blir spenende å følge er om Owen kommer til å akseptere disse kutta og signere eller skulle han få et forslag fra for eks Tottenham som er villige til å la han bade i penger for å komme.Kan det være nok for han til å forsvinne fra klubben?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1604 på: 21. Aug. 2008, 15:03 »
Tviler på at Owen må godta noe kutt. Tviler sterkt på at han blir tilbudt lavere lønn enn det han har fra før. I såfall er det neppe dramatiske kutt. Kan selvfølgelig hende at Ashley satser mer på bonuser og en lavere grunnlønn, men jeg tviler.

Men det er langt derfra, til £140K.

Målbonuser for spisser er ikke noe problem. Men man kan gjerne gi dem assistbonuser i tillegg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon