20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368016 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

pirlolars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1500 på: 01. Juli 2008, 16:06 »
Owen skylder vel klubben også en del. vi får håpe han får en fin sesong i år uten skader.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 01. Juli 2008, 17:53 »
Fyren driver vel ikke veldedighet, så om han ikke har utviklett noen enorme følelser for klubben, så ser eg ingen annen grunn enn penger, familien og ingen tilbud fra større klubber som kan få fyren til å bli hos oss... Men eg håper og tror i grunn  ;) Tror han har litt følelser for oss, og barna har sikkert ikke lyst å flytte fra dei nye vennene sine  :D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 01. Juli 2008, 18:05 »
Hørte Owen forventet en avgjørelse i løpet av 2  mnd ang sin fremtid i klubben. . Er ikke dette ganske lenge? Owen forventer vel mest sannsynlig harde forhandlinger med ringreven Ashley. . 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 02. Juli 2008, 16:37 »
Er ganske sikker på at vi får klarhet om Owen i god tid før ManU-kampen. Hvorvidt det betyr 10. august, 1. august, 20. juli eller 10. juli er det bare å vente å se.
Det er en stund siden Owen selv antydet to måneder. Jeg er sikker på at han i god tid før seriestart står der med en feit kontrakt foran seg og Derek Llambias.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 12. Juli 2008, 10:07 »
Jaja, spørs om Owen godtar dette. Jeg selv mener Owen burde ta til takke med £80,000 i uka, men om det skulle oppstå komplikasjoner, gi Owen det samme han har nå. Vi trenger Owen både på banen og som en tiltrekkende maskin i Newcastle.

http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23515407-details/article.do?ito=newsnow&
-
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1034491/United-Red-alert-Toon-tell-Owen-accept-30k-week-pay-slash.html?ITO=1490
« Siste redigering: 12. Juli 2008, 11:22 av oyvind »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1505 på: 12. Juli 2008, 10:22 »
Jaja, spørs om Owen godtar dette. Jeg selv mener Owen burde ta til takke med £80,000 i uka, men om det skulle oppstå komplikasjoner, gi Owen det samme han har nå. Vi trenger Owen både på banen og som en tiltrekkende maskin i Neewcastle.

http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-23515407-details/article.do?ito=newsnow&
-
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1034491/United-Red-alert-Toon-tell-Owen-accept-30k-week-pay-slash.html?ITO=1490

Ja enig det.80 laken er mere enn nok men faen heller da!.LA nå han få det vi må punge ut for å beholde han.Vi er Newcastle..vi kan ikke bare velge å vrake av spille som Owens kaliber heller.Han må vi beholde med det vi kan..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 12. Juli 2008, 14:32 »
I utgangspunktet er jeg av den oppfatning at det er nedverdigende å tilby arbeidstakere redusert lønn. Det er på en måte et dårlig tegn på respekt. Derfor mener jeg vi bør tilby Owen en ny kontrakt med samme betingelser som han har i sin nåværende avtale.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 13. Juli 2008, 04:10 »
Søte, søte blekkspruter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 13. Juli 2008, 12:57 »

les litt mer enn bare overskrifta !!!!!!!!

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 13. Juli 2008, 13:56 »
Haha... ikke så sur nå, klarer vel det selv? Om det så bare er nye forhandlinger, så er det da vel fremdeles relevant her!
Søte, søte blekkspruter.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 13. Juli 2008, 14:10 »
overskriften på den artikkelen var hvertfall veldig missledende :P

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1511 på: 13. Juli 2008, 17:07 »
I utgangspunktet er jeg av den oppfatning at det er nedverdigende å tilby arbeidstakere redusert lønn. Det er på en måte et dårlig tegn på respekt. Derfor mener jeg vi bør tilby Owen en ny kontrakt med samme betingelser som han har i sin nåværende avtale.

Nedverdigende ? ? Det e pokker snakk om at Owen har over 50 millioner i året + sponsor inntekter for å gjøre det han elsker i verden, nemlig å spille fotball. Ingen vanlig arbeidstaker lønn det. . ? Nei, en reduksjon på noen millioner i året er heeelt okey. . Velger Owen å forlate Newcastle hvis han ikke får samme lønn så gi han det han vil ha, men  tror Owen godtar en lønns nedsettning.
Dette kan man ikke kalle nedverdigende, værre hvis en arbeidstaker som tjener 300.000 i året må gå ned i lønn for eks.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 13. Juli 2008, 21:25 »
Nedverdigende sett i perspektiv, og det står jeg inne for. Fordi jeg mener det er respektløst å tilby folk mindre lønn enn man har opprinnelig i utgangspunktet. Dette er en prinsippsak i mine øyne, og jeg ser ingen grunn til å endre mitt syn avhengig av lønnsnivå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 13. Juli 2008, 22:05 »
Nedverdigende sett i perspektiv, og det står jeg inne for. Fordi jeg mener det er respektløst å tilby folk mindre lønn enn man har opprinnelig i utgangspunktet. Dette er en prinsippsak i mine øyne, og jeg ser ingen grunn til å endre mitt syn avhengig av lønnsnivå.

han har jo ikkje vist at han er god for den lønna i newcastle så det er jo ikkje idiotisk å gi han ei kontrakt der han ikkje har samme lønna, men det er sammtidig newcastle som har vert så lure å gi han den lønna i første omgang, men det er en anna saga!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 13. Juli 2008, 23:37 »
Men i motsetning til de fleste "vanlige" arbeidstakere får jo Owen diverse bonusavtaler, i tillegg til en del personlige sponsoravtaler, som gjør at han neppe vil tjene stort mindre totalt sett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon