20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 367987 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1485 på: 21. Juni 2008, 01:20 »
Synes huske at det gjaldt for begge to, jeg også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1486 på: 22. Juni 2008, 00:02 »
Supermac er redd eit Ronaldo salg kan gjøre at Nufc mister Owen.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=745698
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #1487 på: 22. Juni 2008, 11:58 »
Supermac er redd eit Ronaldo salg kan gjøre at Nufc mister Owen.
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=745698

Det sucks  :-\

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1488 på: 22. Juni 2008, 15:47 »
trur ikke michael owen går til man utd for å bli benksliter?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1489 på: 22. Juni 2008, 16:00 »
trur ikke michael owen går til man utd for å bli benksliter?

Hvorfor skulle han bli det, han kan jo lett score flere mål enn Rooney! Men tror Owen kommer til å bli i Newcastle, Keegan kommer til å gi Owen en viktig rolle i laget, så ser ikke noen grunn til at han plutselig skal forlate Newcastle.. Tviler også på at man utd er villig til å gi han så mye mer i lønn enn hva Newcastle gjør..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1490 på: 22. Juni 2008, 16:08 »
Jeg ser ikke helt hvorfor Man Utd skal gå for Owen, når de kan hente omtrent hva enn de måtte ønske utenlands, sannsynligvis til en billigere penge enn vi selger Owen. Kanskje kan det hende de får i stand en eller annen bytteavtale med Real. Jeg greier uansett ikke helt å se hvorfor de plutselig skulle gå for Owen, når de ikke har gjort det tidligere.

Og hvis de skulle ta kontakt, så har jeg problemer med å se at de gir Owen noe særlig bedre lønn. De kan ikke love ham fast plass, noe Keegan så godt som kan. Som scouser ser jeg ikke helt for meg at han vil oppnå den helt store statusen blant supporterne heller, i den grad han bryr seg om sånt.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1491 på: 23. Juni 2008, 21:10 »
tatt i betraktning det han har sagt om fansen i newcastle så bryr han seg vel om det..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1492 på: 23. Juni 2008, 22:32 »
Hvis Manutd hadde hentet owen, så hadde det ikke vært som erstatter for Ronaldo. Eneste ferdighetene de har til sammen er gode avslutter egenskaper.
Roanldo kan spille som spiss, offensiv midtbane, og på begge kantene. Skaper et drøss med sjangser og kan ta med seg ballen fra midtbanen og helt opp til motsdanderens 16 meter, uten at de andre trenger å gjøre noe. 

Det var noen eksperter på skysports som også mente at hvis ferguson skulle hente en ny spiss, så ville det være en med god høyde og tilsdeværelse i luftrommet, slik at han har enda flere strenger å spille på. Owen er ikke akkurat en target man.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1493 på: 23. Juni 2008, 23:50 »
Han Klaus-Jean er nok mer sannsynlig skulle en tro.
ManU klarer neppe erstatte Kristine med en spiller, men Owen bidrar til en side ved ham, nemlig farligheten fremfor mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1494 på: 24. Juni 2008, 21:15 »
Nå synes jeg arbeidshesten Tevez har scoret et rimelig fornuftig antall mål, jeg. Og hvis de kjøper for eksempel Huntelaar, så har de jo en goalgetter der. De trenger ikke to goalgettere, når de knapt nok har hatt en eneste "tradisjonell" goalgetter. Ronaldo har scoret et vanvittig antall mål, men han er så mye mer enn bare en målscorer. Men Huntelaar er vel heller ingen klassisk targetman, Kristoffer?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1495 på: 24. Juni 2008, 21:29 »
han er mer en van nistelrooy/owen type som dukker opp der ballen lander forran mål

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1496 på: 24. Juni 2008, 22:47 »
ManU trenger ikke targetman. Men Huntelaar har da betraktelig mer høyde og styrke i kroppen enn Owen, det var poenget mitt. På samme måte som Van Nistelrooy også har en enorm styrke, uten å av den grunnen være targetman!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1497 på: 24. Juni 2008, 23:01 »
Nistelrooy er en av verdens beste spisser feilvendt. Han er utrolig sterk og veldig god med mann i ryggen. Er kanskje ikke alle som er klar over det, siden stort sett alle bare legger merke til målene hans.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1498 på: 24. Juni 2008, 23:05 »
Joda, du har helt rett. Men han spiller vel ikke på lag som er spesielt kjent for bruken av targetman.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1499 på: 25. Juni 2008, 08:49 »
Må få legge til at Huntelaar er helt vill på brassespark, selv om det nødvendigvis ikke blir med i vurderingen  8)