20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1455 på: 04. Juni 2008, 11:38 »
Det sitatet du brukte der handler jo om hvilke nye spillere som kommer og hvilke som forsvinner, du får det jo til å høres ut som at han snakka om seg selv

koffor snakka han ikkje om seg selv?? han seier jo berre at spillere kan komme til å gå og komme inn.. han er vel en spiller han og?
- carry on!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 04. Juni 2008, 12:23 »
Føler meg ganske trygg på at Owen og Newcastle kommer til enighet og at Owen blir.
For det første tror/håper jeg Owen føler at han skylder klubben vår og supporterne å bli værende på Tyneside, og gi noe tilbake etter alle skadene han har hatt etter at vi betalte masse penger for å hente han tilbake fra Madrid. For det andre tror jeg ikke noen av topp 4 klubbene ønsker Owen, dermed vil han ikke ha særlig mange andre bedre tilbud å velge i.

Dermed tror jeg Owen blir værende, og nyte stjernestatus fra et Newcastle lag i framgang foran Englands beste supportere på SJP!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1457 på: 14. Juni 2008, 05:15 »
Og tiden tikker...ingen ny kontrakt enda :-\

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 14. Juni 2008, 09:38 »
for all del håper jeg at han signerer en ny kontrakt, hvis ikke så må vi selge og finne en god kompanjong. Helst vil jeg ha en lykte stolpe.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 14. Juni 2008, 17:21 »
Jeg er ganske sikker på at vi kommer til enighet, men det virker som at man vil ha en bedre oversikt over den økonomiske situasjonen før man hiver penger etter spillere.

Det betyr sannsynligvis at vi må få solgt de som skal selges først, for så å begynne å signere nye kontrakter og kjøpe nye spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 14. Juni 2008, 22:46 »
Han har ett år igjen av kontrakten , enkelte folk er jo nærmest paniske når det gjelder kontrakten til Owen..
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1461 på: 14. Juni 2008, 23:03 »
Er det rart da ? Skal ein få noke for han så må han selges nå ellers får ein jo kje ein dritt om han ikkje skriver under kontrakt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 15. Juni 2008, 06:11 »
Men nå må vi faen forlenge med vår beste spiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 16. Juni 2008, 11:31 »
Det blir håpløst å la Owen forlate klubben gratis etter sesongen! Forny kontrakten nå, eller selg!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1464 på: 16. Juni 2008, 15:16 »
Kontrakten vil bli fornyet før 1. september. Og hvis ikke han fornyer kontrakten, så vil han bli solgt før 1. september.
Men Ashley vil sannsynligvis ha bedre kontroll over checks and balances før han lover bort så altfor mye penger til Owen og Taylor. Men de har jo vært i kontakt med Owens representanter tidligere i sommer, så det er ingen grunn til å tro at det er noen stor fare på ferde.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 17. Juni 2008, 14:42 »
Skulle ikke Mort ta seg av dette da? det stod jo til og med på nufc.co.uk . .Nå er det jo en ny chairman på plass og jeg gir meg over. . Jeg skjønner godt vi ikke vil betale 3 mill i uka for å ha Ronaldinho her. . Eller 2,5 mill for Deco, men å betale Owen litt i overkant av 1 mill kr er det vært . . Eller kanskje Owen blir erstattet med vår "Nye Rooney" . .Han er vel forsatt litt for ung. .  >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 17. Juni 2008, 16:35 »
Det er vel hovedsaklig Wise og Vetere som ser ut til å skulle ta seg av kontraktsfornyelser og forhandlinger med aktuelle transfer-targets.
Jeg er overbevist om at Owen får en helt okey lønn som han sier ja til, og at han blir her i fire år til.
Jeg kan ikke si når dette kommer til å skje, men jeg vil bli svært overrasket om dette ikke er avklart før 1. august.

Jeg tror ikke at skiftet mellom Mort og Llambias er noe dramatisk. Llambias ble tidligere i sommer ansatt som Vice Chairman, og overtar nok mer eller mindre der Mort slapp. Jeg tror ikke det er dette som er årsaken til at ting drøyer såpass lenge.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 18. Juni 2008, 11:05 »
Det er vel hovedsaklig Wise og Vetere som ser ut til å skulle ta seg av kontraktsfornyelser og forhandlinger med aktuelle transfer-targets.
Jeg er overbevist om at Owen får en helt okey lønn som han sier ja til, og at han blir her i fire år til.
Jeg kan ikke si når dette kommer til å skje, men jeg vil bli svært overrasket om dette ikke er avklart før 1. august.

Jeg tror ikke at skiftet mellom Mort og Llambias er noe dramatisk. Llambias ble tidligere i sommer ansatt som Vice Chairman, og overtar nok mer eller mindre der Mort slapp. Jeg tror ikke det er dette som er årsaken til at ting drøyer såpass lenge.

Llambias var vel Deputy Chairman som det heter  ;D
« Siste redigering: 18. Juni 2008, 11:40 av Sebastian Eriksson »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1468 på: 18. Juni 2008, 15:39 »
Om tittelen hans var Vice Chairman eller Deputy Chairman (jeg mener bestemt at det var det første) er jo uvesentlig. Det innebærer jo nøyaktig det samme.
Poenget er uansett at det garantert ikke innebærer noe radikalt skifte, og skiftet Mort/Llambias vil ikke ha noen særskilt innvirkning på transferfronten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 18. Juni 2008, 15:43 »
Han ble først ansatt som deputy chairman ja... ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM