20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1395 på: 14. Mai 2008, 18:29 »
For tusende gang; jeg snakker ikke om de siste 10 sesongene....du er faen meg ikke sann ass!!! Hjelpe meg :o Ronaldo var 90-tallets beste spiss, men nå er han ikke verdensklasse...

Og hvis du ikke forstår at Drogba er en bedre spiss enn Owen så får det bare være ditt problem...

Ja, jeg skal finne meg en annen hobby jeg, tydelig at jeg ikke har peiling på fotball....heretter blir det lommetennis på meg, regner med du følger etter, siden du er like elendig som meg..håper det er siste gang jeg "trenger" å svare deg..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1396 på: 14. Mai 2008, 18:38 »
ka du definere som verdens beste spiss da?? en som har prester bra i 1 sesong???!?!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 14. Mai 2008, 18:39 »
ps - bra du har meir sakelig og tilføye no som du sjøl ser at du har snakka deg sjølv på ræææva :D

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 14. Mai 2008, 18:41 »
For tusende gang; jeg snakker ikke om de siste 10 sesongene....du er faen meg ikke sann ass!!! Hjelpe meg :o Ronaldo var 90-tallets beste spiss, men nå er han ikke verdensklasse...

Og hvis du ikke forstår at Drogba er en bedre spiss enn Owen så får det bare være ditt problem...

Ja, jeg skal finne meg en annen hobby jeg, tydelig at jeg ikke har peiling på fotball....heretter blir det lommetennis på meg, regner med du følger etter, siden du er like elendig som meg..håper det er siste gang jeg "trenger" å svare deg..

akuratt no er det litt vanskelig at ronaldo er verdens beste når han er feit etter å ha lagt flat i ei seng en måneds tid, men det skal vel en del til å vere verdens beste spiss med avrivd korsband..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1399 på: 14. Mai 2008, 18:49 »
Oh man, jeg slenger meg på Kø1 her. Virkelig provoserende! Er Adriano en av verdens beste spisser da, Human?

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 14. Mai 2008, 18:54 »
nei.... han har vel aldri vert i nærheten av det ronaldo var.. han har vel berre 2 gode sesonger for inter der han har vert i toppen på antall scoringe i europa.. men han har veldig god scoringsratio på landslaget..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 14. Mai 2008, 18:57 »
Om Owen er verdensklasse eller ikke blir for meg et defenisjonsspørsmål. Det finnes en del spisser som helt klart er bedre enn Owen og hvis man definerer en verdensklasse spiss som en av verdens ti beste spisser er han etter min mening ikke det. Uansett om Owen er verdenklasse eller ei så er han en veldig viktig spiller for oss og jeg håper han skriver under ny kontrakt med en gang.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1402 på: 14. Mai 2008, 19:59 »
Sitat
Og på bakgrunn av denne sesongen.

Då har vi misforstått kvarandre litt ja...Men det går bra.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 14. Mai 2008, 20:03 »
De som påstår at Owen er en bedre spiss enn Owen tror jeg har majoriteten mot seg.
Drogba er mere gjennomsbruddhissig enn Owen, Drogba er flinkere til og posisjonere seg. Drogba scorer på mere halvsjanser enn Owen.
Drogba trenger ikke 3 feitesjanser for og putte ballen i Kassa.
Det som taler for Owen er at har ingen Lampard bak seg.

Men menningene er som ræva, delt i 2

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 14. Mai 2008, 20:21 »
Sitat fra: steppe
De som påstår at Owen er en bedre spiss enn Owen tror jeg har majoriteten mot seg.
Hvordan kan Owen være bedre enn seg selv?

Drogba er selvfølgelig bedre enn Michael Owen. Og det har han selvsagt vært et par år.
Men Owen har det selvfølgelig mye vanskeligere enn mange andre spisser, fordi han har Geremi, og ikke Gerrard, Lampard eller noen slike spillere bak seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

RHCP14

• Gjest
« Svar #1405 på: 14. Mai 2008, 20:26 »
Håpløs diskusjon igrunn...

men for å stille Kø1 eit spørsmål: Trur du Owen kjem tilbake til det du meiner er verdensklasse igjen?? Eg tipper du er ein av dei som avskriver fotballspillere fortere enn du klarer å sei nicket ditt. Tipper du sa at Zidane var ferdig som fotballspiller før han moste alle i finalen i VM. Men dette er jo berre ein påstand på lik linje med at du trur alle som ikkje er einig med deg er dumme.

Poenget mitt er at vi må signere Owen! Grunnen til det er at ein mister berre ikkje eit slikt talent. Det ligger latent i kroppen hans og berre venter på å blomstre igjen. For guds skyld ikkje la det skje i ein annen engelsk klubb.
« Siste redigering: 14. Mai 2008, 20:29 av RHCP14 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 14. Mai 2008, 20:27 »
Tør nesten vedde venstrearmen min på at hadde Robinho vert Nufc spiller og Owen aldri vert i klubben så hadde det som meiner Owen er best hatt motsatt oppfatning da.
Men det blir vel litt vanskelig og bevise.

robinho hadde ikkje vert på langt nær så god i england... han har ingen fysikk utenom at han har et bra rykk og er kjapp.. tipper han hadde vert akuratt like middelmådig som julia babtista var i arsenal og han har vert vel så god som robinho i real i år...

Du sjønnte vel ka poenget var...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 14. Mai 2008, 20:35 »
Sitat fra: Joakim link=topic=1331.msg131349#msg131349 date=12
[quote="steppe"
Hvordan kan Owen være bedre enn seg selv?

Drogba er selvfølgelig bedre enn Michael Owen. Og det har han selvsagt vært et par år.
Men Owen har det selvfølgelig mye vanskeligere enn mange andre spisser, fordi han har Geremi, og ikke Gerrard, Lampard eller noen slike spillere bak seg.

[/quote]

Hehe. Nei det blir igrunn vanskelig og være bedre enn seg slv ja. Rettelse. Drogba er en besre spiss enn Owen

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 14. Mai 2008, 20:38 »
Håpløs diskusjon igrunn...

men for å stille Kø1 eit spørsmål: Trur du Owen kjem tilbake til det du meiner er verdensklasse igjen?? Eg tipper du er ein av dei som avskriver fotballspillere fortere enn du klarer å sei nicket ditt. Tipper du sa at Zidane var ferdig som fotballspiller før han moste alle i finalen i VM. Men dette er jo berre ein påstand på lik linje med at du trur alle som ikkje er einig med deg er dumme.

Poenget mitt er at vi må signere Owen! Grunnen til det er at ein mister berre ikkje eit slikt talent. Det ligger latent i kroppen hans og berre venter på å blomstre igjen. For guds skyld ikkje la det skje i ein annen engelsk klubb.

La meg si det sånn...presterer Owen slik han har gjort nå de to siste månedene over en hel sesong, så kan vi begynne å snakke om verdensklasse! Mitt poeng er at hvis man skal få stempelet verdensklassespiller så må du bevise det over tid(snakker om mer enn en sesong, selvsagt med visse unntak).Owen får ikke noe verdensklasse stempel av meg etter en såpass ujevn sesong som han har hatt, og selv om han har vært veldig god de to siste månedene, så eliminerer jeg ikke de elendige prestasjonene hans før jul.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 14. Mai 2008, 21:04 »
Kva folk definerar som verdensklasse får no være opp til kver enkelt, er tross alt ikkje noko fasit på det. Personlig meinar eg Owen er det. Tør ikkje tenke på kor gode Mænju hadde blitt om dei fekk Owen, grøss og gru!