20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1080 på: 29. Feb. 2008, 22:50 »
Bare jeg som har merket at Owen har vært betraktelig mer synlig etter at han fikk kapteinsbindet i media enn før?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 29. Feb. 2008, 23:52 »
Bare jeg som har merket at Owen har vært betraktelig mer synlig etter at han fikk kapteinsbindet i media enn før?
Jeg har egentlig ikke tenkt over det, men du har helt rett. Og det er vel noe som følger med kapteinsbindet, vil jeg tro. Geremi var jo mye i media i høst, Owen tar den rollen nå. Om det ikke er pålagt ansvar fra sjefens side, så er det vel noe de oppfatter som naturlig ved kapteinsrollen. Det at Owen er så synlig kan ha vært med på å dempe en del spekulasjoner i London-pressen. Veldig gledelig for min del. Owen uttaler seg alltid veldig fornuftig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1082 på: 01. Mars 2008, 07:59 »
I følge min venn Jeff var Owen intervjuet på radio i går. Der sa han at tapet mot United var "low point in his career".
Ja han har blitt mer synlig i media, noe man kanskje kan forvente av en kaptein. Enig i at han opptrer fornuftig og veldig korrekt overfor media sirkuset i England.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 02. Mars 2008, 14:27 »
Tror denne mannen sov dårlig inatt :P

Nå som sjangsene har begynt å komme, vil forhåpentligvis målene også komme:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 02. Mars 2008, 15:42 »
Han var ihvertfall mann nok til å beklage for laget. Det er uansett denne mannen det lukter mål av hos oss. Det er han som kommer seg i posisjoner og til avslutninger, og han har scoret det meste av målene som har kommet under King Kev.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1085 på: 02. Mars 2008, 22:00 »
Har fortsatt troa på Owen jeg.Han visste jo hvfall noe takter i blackburn kampen men etterhvert så vill han sette de sjangsene  også tror jeg ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 03. Mars 2008, 16:43 »
Det var tydelig at Blackburn-kampen ikke var normal på noen måte. Plutselig skaper vi drøssevis av gode målsjanser, og spissene kommer i posisjon til å score drøssevis av ganger. Det kan faktisk ha overrasket Smith og Owen såpass at de ikke greide å sette de ballene i mål. Owen og Smith har vært vant til å få den ene, kanskje to brukbare målsjanser i løpet av en kamp. Etter å ha blitt feid av banen mot Man Utd sannsynligvis uten å ha sett snurten av ballen, så får de plutselig så mange gode muligheter at de rett og slett blir overrumplet. Noe de på ingen måte selv er bevisst. Owen selv vet sannsynligvis ikke hva som skjedde når Friedel plutselig reddet skudd og headinger som går i mål 9 av 10 ganger. Han har skyldt på seg selv, bebreider sannsynligvis seg selv for svake avslutninger, selv om de kan ha vært gode. Det overrasker hele laget at ting plutselig stemmer så bra. Det overrasker publikum. Av en eller annen grunn greier vi da ikke å omsette sjansene i mål på en måte vi normalt ville gjort.

Owen er vår mest målfarlige spiller for tiden, og jeg mener bestemt at denne kampen på ingen måte er representativ for Michael Owens ferdigheter foran kassa. Den er vel mer en kamp som oppsummerer vår sesong på en meget treffende måte. Vi har ferdighetene, vi har potensialet. Men vi får det bare ikke ut, og vi ender opp med å drite oss loddrett ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 04. Mars 2008, 04:27 »
Japp. Men viktig at hele laget fortsetter slik, for da vil vi vinne igjen.

Magz

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 05. Mars 2008, 01:00 »
Owen har aldri jobbet noe særlig deffensivt før,men har begynt med det i det siste. Han jobber for laget,men Owen er best når han kan lukte på offsidegrensa. Han ser mye skarpere og kjappere ut enn tidligere,så målene vil snart komme!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 05. Mars 2008, 12:25 »
http://bleacherreport.com/articles/11316-European_Football-The_50_Highest_Paid_Players_in_European_Football

Mannen er Europas 14.best betalte fotballspiller og produserer saa lite? For den pengesummen saa holder det ikke aa klage paa at medspillerne ikke hjelper.

Han tjener like mye paa 3-4 maaneder som jeg har igjen aa tjene til jeg blir pensjonist!   :D

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 05. Mars 2008, 13:13 »
Hvis det er noe i de ryktene at han vil ha høyere lønn, så er det helt bak mål. Da bør han se seg rundt å se hva han egentlig presterer. Det er ikke akkurat dårlig å tjene 14.best i hele Europa!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 05. Mars 2008, 13:24 »
Fytti helvete så mye Sol Campbell får av pompey! Det var jeg ikke klar over...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 05. Mars 2008, 14:28 »
Ingen andre av våre spillere på listen enn Owen. Med andre ord er han i en helt egen klasse når det gjelder lønn.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 05. Mars 2008, 14:43 »
Med sin nye kontrakt vil vel Martins og vere på listen?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 05. Mars 2008, 14:45 »
Med sin nye kontrakt vil vel Martins og vere på listen?

Spørs jo hva han får i lønn, det... ::)