20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 369355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1065 på: 14. Feb. 2008, 16:03 »
Så lenge Owen fortsetter skadefri ut sesongen håper jeg på kontraktsfornyelse. I mine øyne er han fortsatt vår klart mest målfarlige spiller så lenge han holder seg skadefri.
Dog tror jeg muligens at han kan ønske seg vekk på grunn av sportslige grunner. Han er garantert lysten på å spille ute i Europa, og vi må ihvertfall vise store ambisjoner på markedet kommende sommer.
Dette gjelder forsåvidt ikke bare han, men også andre spillere som kan være på vei vekk i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1066 på: 14. Feb. 2008, 22:53 »

Møtte han for 15 minutter siden på tur til trening i sin nye, sponsede, Range Rover reg.MI 00 WEN.

Det er så mange unge, lovende spisser som klubben kan få for samme prisen som han kan bli solgt for. Ikke misforstå meg; jeg liker Owen og har stoor respekt for det han gjorde i Liverpool, men dersom det viser seg at han ikke klarer å prestere bedre fram mot sommeren så bør kanskje andre alternativer prøves. Det ble sagt på radioen da jeg kom fra jobb at de skal holde samtaler med Owen utover våren for å finne en løsning. Kontrakten hans løper ut i 2009 så klubben vil ha dette klarlagt før sesongslutt.

Etter hva jeg kunne se når jeg var over på Spurs-kampen kjørte også Butt Range Rover, ellers gikk det for det aller aller meste i Audi Q7. Martins har jo Ferrari og Terry Mc kjørte Mercedes. Men tror 75% kjørte Audi. La for øvrig også merket til regnr da. ikke helt tilfeldig kan man trygt si.

Jeg sier meg enig m Kristoffer, er han skadefri ut sesongen ser jeg helst at han blir værende.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 14. Feb. 2008, 23:21 »
Sort Range Rover er sponsorbilen. Gjerne med N+draktnr UFC (eks.N7 UFC) Ellers så har de fleste flere biler. Owen har Porsche (M10 WEN), Range Rover (MI OO WEN) og en Hummer. Prøver å finne ut hvem som har unger på skolen sammen med datteren min. Ser 2 sorte Range Rovere når jeg henter henne på skolen som også kommer til stadion før kampene med non-standard skilt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 14. Feb. 2008, 23:23 »
Husker bilskiltet til Emre fra jeg var i Newcastle: E5MRE

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 14. Feb. 2008, 23:34 »
Owen er sponset av jaguar, eller kanskje han ikke er det nå. Har ihvertfall sett han kjøre jaguar.

En del Audi'er ja..men også flere med Porsche Cayenne; blant annet Jose Enrique og Oba Martins...James Milner, Shay Given er noen av de som kjører Range Rover..

Emre er vel den som er mest glad i å sette navnet sitt på reg.skiltet på bilene sine... ;)

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 15. Feb. 2008, 00:20 »
Geremi kom me den råaste Porsche Cayenne til Tottenham-kampen. Carr kjørte og Range Rover.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 15. Feb. 2008, 01:45 »
På tide og opprette ein egen tråd om dette emnet nå ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1072 på: 15. Feb. 2008, 11:44 »
Vår nye kaptein er også den som skal ta evt straffespark sier Keegan i intervju med Newcastle World TV. Ingen tvil om at Keegan ønsker Owen med videre, og antageligvis i samme rolle i laget som Shearer hadde. Riktig valg sier nå jeg!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 15. Feb. 2008, 12:54 »
Owen er ingen god straffeskytter, han har faktisk en skrekklig dårlig statistikk fra Liverpool tiden....men får satse på han putter de han får.

Jeg ville hatt James Milner eller Emre..Milner har tatt straffer på england u-21, og ryktene går på at han er solid fra 11 meter'n..Emre har tatt straffer gjennom hele karrieren, og satte den han fikk i fjor.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 15. Feb. 2008, 15:00 »
Her er jeg også faktisk litt tvilsom. Owen har igrunn en dårlig statistikk fra LFC som straffeskytter, men husker at det generelt fløy mange straffer hit og dit ei stund uansett hvem som tok de under Houllier.
Dog er jeg enig i at faktisk kanskje Milner kunne vært et bra valg. Vært sikker for U21 ihvertfall. Hadde Ameobi vært en god nok spiller for vårs kunne han også vært et godt alternativ.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 15. Feb. 2008, 15:24 »
Er jo mye mentalt dette med straffer, og på meg virker det som Owen er sterkere psykisk enn det han var i Liverpool. Hvis målene også kommer tror jeg Owen lett kan sette en del straffer, men personlig ville jeg nok valgt en annen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 15. Feb. 2008, 16:58 »
Tror Owen har forandret seg mye siden tiden i Liverpool.
Han har for det første blitt eldre, fått langt mer erfaring, erfaring med både det ene og det andre. Forøvrig er han en sikker goalgetter, selv om han kanskje ikke er fullt så bevegelig og ikke like mye en kontringsspiller som i glansdagene i rød drakt.
Hvorvidt han er sikkerheten selv fra 11-meteren vet jeg ikke, har ikke sett ham tatt for mange straffespark. De få jeg har sett har forøvrig alle gått i mål.

Men hvis Keegan mener Owen er rett mann til å sette de få straffesparkene vi får i mål, så får vi satse på at han vet hva han gjør. Jeg tror for min del at han er et sikrere valg enn Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 15. Feb. 2008, 17:41 »
Usikker selv på hvem som skal ta straffer.
Men ja, hiver meg på at en skadefri Owen ut sesongen? Da skal det vurderes ny kontrakt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 27. Feb. 2008, 18:20 »
Jeg syns vi skal selge han nå i sommer.
Slik jeg ser det er han over det top, og en alt for risky spiller og ha i stallen med tanke på skader.
Får vi inn en spiss i verdensklasse i sommer, forsvinner nok Owen.

Carrol kan bli en spiss som etterfyller rommet etter Owen.
oster ikke like mye i drift, og er en local Hero.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 27. Feb. 2008, 20:13 »
Carroll er vel ingen typisk dukk-opp-spiss, er han det da? Innbilte meg at han var mer en arbeidstype. Dessuten er han kun 19 år og har LANGT igjen til Owens nivå, spør du meg. Det er ikke Owens feil at Owen ikke har scoret spesielt mange mål denne sesongen. Antall virkelig gode sjanser han har fått kan vel telles på en hånd, omtrentlig, men når han har fått de virkelig gode sjansene, så har han scoret.
Owen er en klassisk dukk-opp-spiss, som er der han skal være, når han skal være der, og setter ballen i mål. Owen har mistet litt av farten fra Liverpool-tida, men det skyldes de mange skadene han har hatt. Likevel synes jeg Owen har vist gode tendenser etter nyttår. Formen er stigende, og han viste mot Boro og Villa at han scorer mål, hvis bare medspillerne kan legge til rette for det.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon