20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368604 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1020 på: 02. Feb. 2008, 14:28 »
Ja, i utgangspunktet var nok Newcastle mer en mellomstasjon. Han måtte spille fotball for å kunne spille for England i VM, og det var hovedgrunnen til at han forlot Real Madrid. Han så sikkert muligheten til å spille for en av toppklubbene i ligaen igjen etter et år eller to med Newcastle. Men etter alle skadene har situasjonen stilt seg annerledes. Toppklubbene vil ikke lenger røre Owen. De har ikke råd til å ha en så høytlønnet spiller i stallen hvis han bare er skadet. Nå har han fått familien opp her, og jeg tror han forestiller seg at han kommer til å bli her en god stund. Kanskje ut karrieren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 02. Feb. 2008, 21:00 »
Vi har å gjøre med en spiller som aldri har sagt at han ønsker seg vekk. Dette tør jeg påstå, siden det aldri har kommet noen uttalelse fra hverken ham eller noen manager som har sagt noe slik. Vi har også å gjøre med en spiller som har fått familien sin opp hit og bygget hus. Han vil selvfølgelig fra, samme hvor, bare det ikke er her. Kan noen gi meg en god grunn, bare et argument, eller en synsing vil være nok, på hvorfor og hva som tyder på at Owen vil bort herfra? (Da regner jeg ikke med klausulen som aldri ble brukt.)

Det nærmeste jeg har sett at Owen ønsker seg vekk, er hans kropsspråk under de siste kampene våre når vi ikke har maktet skape en eneste sjanse for han omtrent.
King Kev sier i dag at vi er nødt til å begynne å skape sjansene som Owen skal omgjøre i mål nå, og at de har konsentrert seg mye om dette siste uka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 02. Feb. 2008, 21:13 »
De forsøker jo å lage sjanser for han, men han ligger jo for faen bare i offside.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 02. Feb. 2008, 21:30 »
Nå har en del av de offsidene har vært feil dømt.
« Siste redigering: 02. Feb. 2008, 21:35 av Tønsberg »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 03. Feb. 2008, 13:29 »
Nå er vel mye av poenget at Owen skal ligge på offsidegrensa og styrte frem hvis det kommer noen gode gjennombruddsballer. Da skjer det av og til at han går i offside, og da skjer det også en god del ganger at dommeren mener han går i offside når han egentlig ikke gjør det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 03. Feb. 2008, 18:23 »
Fint mål av Owen i dag. Emre med enda ein målgivande. Meiner eg har sett det frisparket før.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 03. Feb. 2008, 18:32 »
Et mål, og to annullerte, et feilannullert, og det andre var ikke hans feil at blei annullert!
Pent. Fortsett å gi han sjansene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 03. Feb. 2008, 18:37 »
Strålende avslutning av Owen i dag!! :) Var moro at han endelig fikk scoret igjen(i PL)...Helt sikkert godt for selvtillitten til Owen.

Men det er en ting som irriterer meg grundig med spillet til Owen, og det er at han ikke truer bakrommet!! Jeg har mast om det i månedsvis.....skjønner ikke hvorfor han skal drive å "surre" nede i midtbaneleddet. Han skal true rommet bak stopperne isteden for å slå støttepasninger til Taylor/Cacapa/Butt....Og hvis noen så analysen til Tjernås i pausen så poengterte han akkurat det samme som jeg har klaget over i lang tid. Foran kassa er Owen suveren, og han vil få enda flere muligheter til å score hvis han slutter å sirkulere nede i midtbaneleddet og slå støttepasninger!

Godt at Owen putter i dag, Smith var elendig og Viduka maktet ingenting i dag...Owen - Martins mot Villa? Vel og merke, hvis Martins er klar igjen etter skaden sin.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 03. Feb. 2008, 18:40 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 03. Feb. 2008, 19:06 »
Utruleg intelligent mann godeste Kevin Keegan.
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 03. Feb. 2008, 19:20 »
Tror det var veldig viktig for Owen at han fikk mål idag. Han har ikke noen veldig stor kamp, men han er involvert i nesten alle sjansene våre. Det lover godt for mål i de neste kampene...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 03. Feb. 2008, 19:46 »
Føler nesten at en ikke trenger være veldig intelligent for å si det King Kev sier  ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 03. Feb. 2008, 20:11 »
Nei forsåvidt, men han seier mykje fornuftig vist vi ser borti frå dette eine her.
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 03. Feb. 2008, 22:53 »
Utruleg intelligent mann godeste Kevin Keegan.
Nå skal det vel nødig noen Einstein til for å skjønne nøyaktig det samme som Keegan sier. No disrespect til Keegan, men å kalle ham en utrolig intelligent mann etter at han har sagt at "skaper vi sjanser, så vil Owen score mål", er vel kanskje litt å ta i. Som sagt, du trenger ikke være noen Einstein for å skjønne matematikken i det.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 03. Feb. 2008, 22:55 »
Foreslår at du les mitt ANDRE innlegg etter dette. Kom egentleg berre med ein generell tanke.
Skulle ha posta det i Kevin Keegan tråden, fått litt meire meining.

Sitat
Nei forsåvidt, men han seier mykje fornuftig vist vi ser borti frå dette eine her.
for a logical solution!