20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368095 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #975 på: 10. Jan. 2008, 13:19 »
Eineste som ar vist interesse er vel City. Martins er eit mykje heitere navn. Rart det dere..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #976 på: 10. Jan. 2008, 14:03 »
Det er nok fordi han har den kasulen(eller hvordan skrives') i kontrakten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 10. Jan. 2008, 15:16 »
Eineste som ar vist interesse er vel City. Martins er eit mykje heitere navn. Rart det dere..

Det er vel overhodet ikke rart mtp Owens skadehistorikk på SJP.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 10. Jan. 2008, 15:37 »

Det er vel overhodet ikke rart mtp Owens skadehistorikk på SJP.

Nei nettopp. Så kanskje Owen skal konsentrera seg om og bli fit nok til og spele kamper for Newcastle og legge vekk ambisjonene om spill i større klubber noke han neppe kommer til og gjere igen alikevel.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 10. Jan. 2008, 15:51 »
Vel. Dersom han kommer til City vil han jo selvfølgelig havne i en per dags dato mye større klubb rent sportslig. Eksempelvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 10. Jan. 2008, 15:55 »
Tror sjøl ikkje Svennis kjøper Owen før han har bevist han kan komme tilbake i nokenlunde form.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 20. Jan. 2008, 06:28 »
http://www.newsoftheworld.co.uk/2001_owen.shtml

Dersom dette ikke er fabrikert, er det herlige ord  fra MO!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #982 på: 20. Jan. 2008, 10:50 »
Ja det må jeg si, likte denne linken her..
Håper formen kommer ganske fort, for det han viste mot Bolton, var rett å slett ikke godt nok.. Kom igjen Owen, vi trenger deg i form ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 20. Jan. 2008, 17:39 »
Ettersom Owen visstnok har en spalte i NOTW, og det samme intervjuet står gjengitt på nufc.co.uk, så kan jeg ikke i min villeste fantasi forestille meg at det er fabrikkert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 20. Jan. 2008, 18:03 »
Innbilte meg at det var The Times han hadde spalte i, men det gjør jo bare saken enda klarere. Uansett meget fine ord fra Owen, betryggende!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 21. Jan. 2008, 17:03 »
Om Owen er udugelig der utpå, HVA FAEN HAR DIVERSE ANDRE SPISSKONKURRENTER VÆRT?
Owen er neppe den karen som avanserer mange tusen meter med ballen i beina, men Owen er antakeligvis den mest pasningssikre spissen vår, samt den spissen som stadig er mest spillbar.
Det er forbanna irriterende å tenke på hvor oppgitt Owen må være over at han nå skal få en fjerde manager i sin tid som Newcastle-spiller. Skjønner jævla godt dersom han er lei og forlater oss.

Er vel litt greitt også, nå har jo tross alt Owen vært skadefri rekordlenge (ett tragisk nok faktum som taler for seg selv egentlig), og da er det vel greitt å ha noe annet å skylde på når Owen ikke leverer mål på løpende bånd.

Skjønner jævla godt dersom han er lei og forlater oss.

Skal Owen være lei oss? Det er han som har vært skadet i 2 år av hans 2 og et halvt år i klubben, så hvem har egentlig mest grunn til å være frustrert?

CHI-CHING!

Faen for ett pengesluk Owen har vært i Newcastle, og du verden hva vi har fått igjen for det.....  ::)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #986 på: 29. Jan. 2008, 18:53 »
Om Owen er udugelig der utpå, HVA FAEN HAR DIVERSE ANDRE SPISSKONKURRENTER VÆRT?
Owen er neppe den karen som avanserer mange tusen meter med ballen i beina, men Owen er antakeligvis den mest pasningssikre spissen vår, samt den spissen som stadig er mest spillbar.
Det er forbanna irriterende å tenke på hvor oppgitt Owen må være over at han nå skal få en fjerde manager i sin tid som Newcastle-spiller. Skjønner jævla godt dersom han er lei og forlater oss.

Er vel litt greitt også, nå har jo tross alt Owen vært skadefri rekordlenge (ett tragisk nok faktum som taler for seg selv egentlig), og da er det vel greitt å ha noe annet å skylde på når Owen ikke leverer mål på løpende bånd.

Skjønner jævla godt dersom han er lei og forlater oss.

Skal Owen være lei oss? Det er han som har vært skadet i 2 år av hans 2 og et halvt år i klubben, så hvem har egentlig mest grunn til å være frustrert?

CHI-CHING!

Faen for ett pengesluk Owen har vært i Newcastle, og du verden hva vi har fått igjen for det.....  ::)

Helt enig: Denne mannen har jaggu meg kostet mer penger enn godt er.
Står oppført med hele to-2 seriemål denne sesongen...

En spiss SKAL SCORE mål, ikke legge støttepasninger...

Om han forlater oss skal ikke jeg gråte...

For jeg stoler på at Keegan finner en spiss som gjør det han får betalt for: SCORER MÅL!!!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #987 på: 29. Jan. 2008, 18:56 »
Men herregud da.. for at Owen skal score mål jevnt og trutt, så må vi skape sjanser jevnt og trutt. Og det har vi aldeles ikke gjort i år. Under Keegan vil vi få se mer angrepsorientert fotball, og da vil Owen også score.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 29. Jan. 2008, 18:58 »
Shearer scoret da nesten ikke mål under Graeme Souness' ledelse han heller. Var ikke det litt av et pengesluk det også?
Eller skal vi unnskylde Shearer med at han over natta var blitt en dårlig fotballspiller?

Korrekt oppsummert, Tommy. Skaper vi ikke sjanser, scorer vi heller ikke mål. Under Keegan vil vi høyst trolig få flere sjanser, og da kommer Owen til å score flere mål. Og Owen har blitt Keegans lagkaptein. Det er vel et klart signal om at vi tenker å selge ham?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #989 på: 29. Jan. 2008, 19:00 »
One thing I will guarantee is goals. Howay the lads!" - Michael Owen

Akkurat på dette har han vel ikke innfridd???
Har han det???

Tror han vi gjøre en bedre figur under Keegans ledelse (skal jeg ikke så mye til!!!),
men jeg syntes han ser helt dau ut ute på banen.
Ingen interesse for spillet og ingen glød over det han foretar seg  :( :( :( :(

Owen blir uansett ingen ny Shearer...
...Ingen over og ingen ved siden av han!!!