20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #945 på: 14. Des. 2007, 13:57 »
Owen er et vandrende stykke porselen. Han er jo konstant skadet og det tar lang tid før han gjenopptar formen etter et skadeavbrekk. Slike spillere kan vi ikke ham. Han er god, jo visst, men han har vist det så sjeldent i Newcastle.

Blablabla, dette har vi hørt tusen ganger før.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #946 på: 14. Des. 2007, 16:48 »
Jeg synes det er ganske bra å komme innom topp 10 på mestscorende spisser i pl. Når man er hele tide skadet(riktig nok i sin liverpooltid). Owen trenger hjelp til å score. Å newcastle er ikke så gode at han kan få hjelp til det. Drar han f.eks til en annen klubb. Vil jeg nok være ganske sikker på at han scorer måla der og er ikke så mye skadet heller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #947 på: 14. Des. 2007, 17:57 »
Gratulerer med dagen, Owen!
Å jøsses. Grattis med dagen Owen.
Å la oss håpe du kommer tilbake til ditt sanne jeg med supre scoringer å bøtter inn mål. La oss se storformen din komme.

Manchester City boss Sven-Goran Eriksson has informed Newcastle's Sam Allardyce that actually, he isn't the slightest bit interested in nabbing Mickey Owen off them in the new year (various). However, one sneaky newspaper is claiming that Big Sam has actually called Sven offering him Owen on a platter (Daily Mail).

« Siste redigering: 14. Des. 2007, 18:06 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #948 på: 14. Des. 2007, 18:09 »
Hva er vitsen helt egentlig med å lime inndet pokkers avismølet om at Big Sam skal ha ringt å tilbydt Owen når Big Sam selv i dag forteller at ingen er til salgs og at han aldri har prata med svenskejäveln om Owen overhodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 14. Des. 2007, 18:36 »
Svenskejævel...?? Hva har Svennis gjort galt mot deg a?? Svennis er jo en konge trener ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 14. Des. 2007, 19:46 »
Gratulerer så mye med dagen, Mike!
Måtte du få mange gode år på fotballbanen. Og gjerne for Newcastle.

Selv oppfattet jeg dette "avismølet" som at Big Sam ringte Svennis for å høre hvor reell interessen var, ikke for å tilby seg å selge Owen. Mer en statusrapport, altså. Men hvorvidt Alan Olivers historie stemmer, det skal ikke jeg si for sikkert. Har en følelse av at han ikke har like eksklusiv tilgang til Big Sam som til Fat Fred, og hans kompanjonger.

Håper forøvrig ingen slakter meg for å ha skrevet en god historie på forsiden.

Og det som står i Daily Mail, The Sun, NoTW o.l. bryr jeg meg ikke et eneste sekund om. Det bør heller ingen andre gjøre.

Forøvrig må enhver nordmann få lov til å kalle en svenske for svenskejævel, svenskefaen eller lignende, om man vil det. Hva har egentlig svenskene gjort for oss nordmenn?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 14. Des. 2007, 19:51 »
Alle skal få lov til å kalle hvem de vil en jævel for min del, men jeg bare lurte på hvorfor Eilertsen mener Svennis er en jævel...? Jeg er faktisk litt "Svennis-fan"..  :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 14. Des. 2007, 21:10 »
Hva har egentlig svenskene gjort for oss nordmenn?

Er det noe spesielt svenskene behøver å gjøre for oss nordmenn da, som vi ikke klarer utmerket godt selv?  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 14. Des. 2007, 22:03 »
Vi kan lære dere fotball?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 14. Des. 2007, 22:37 »
Alle skal få lov til å kalle hvem de vil en jævel for min del, men jeg bare lurte på hvorfor Eilertsen mener Svennis er en jævel...? Jeg er faktisk litt "Svennis-fan"..  :)

Har vel egentlig ikke noe som helst mot han. Så på han som et svært godt alternativ til Newcastle-jobben i likhet med Big Sam, men var vel mest bare for å kalle han det. Er jo en glatt type da, selv om jeg har stor respekt for han som trener  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #955 på: 16. Des. 2007, 12:01 »
Striker Michael Owen is in danger of becoming the first and biggest casualty of Capello's reign. (Sunday Express)
Ja, dette var en gledelig nyhet for alle Newcastlefans vist det stemmer. Bare et lag å konsentrere seg om, å det er NEWCASTLE ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 16. Des. 2007, 15:26 »
Owen er et vandrende stykke porselen. Han er jo konstant skadet og det tar lang tid før han gjenopptar formen etter et skadeavbrekk. Slike spillere kan vi ikke ham. Han er god, jo visst, men han har vist det så sjeldent i Newcastle.

Blablabla, dette har vi hørt tusen ganger før.

Og det kan det jo MULIGENS være en grunn til....?  ::) ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 17. Des. 2007, 20:21 »
Striker Michael Owen is in danger of becoming the first and biggest casualty of Capello's reign. (Sunday Express)
Ja, dette var en gledelig nyhet for alle Newcastlefans vist det stemmer. Bare et lag å konsentrere seg om, å det er NEWCASTLE ;)

Ikke overraskende i det hele tatt om dette stemmer. Som den ringreven han er så skjønner nok Don Fabio at ett lag som skal vinne noe ikke kan være for avhengige av porselen som Owen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 19. Des. 2007, 00:17 »
Det handler vel mer om at han ikke kommer til å ta ut halvskadede spillere på landslaget. McClaren og Svennis har jo tatt med Rooney og Owen uansett om de har vært bare 50% eller mindre. De to skulle med, uansett. Koste hva pokker det koste vil for klubbene.
Hvis England skal bli suksessfulle kan man ikke ta ut en VM-tropp med én skadet spiss, én etablert, skadefri spiss og Theo Walcott, som vel ikke engang hadde spilt en U-landskamp, og knapt nok spilt et eneste minutt av PL, før han ble med til VM.

Det finnes mange potensielle erstattere for Owen der ute, det handler bare om å tørre å gi dem sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 19. Des. 2007, 00:38 »
Haha Surt for Owen  :D Men bra for oss uten landslaget så kanskje han holder seg skadefri lenge nok til og spille noken kamper for oss o  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]