20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #915 på: 05. Des. 2007, 23:44 »
Ser at flere useriøse sider i dag melder at City vil legge inn et bud på 13mill pund på Martins i Janar.. Vi MÅ faen med ikke selge han.. Vil egentelig heller ikke selge Owen egentelig..
Men vist jeg må velge selger vi Owen til City for 15 mill pund i Januar å henter Cardozo å Arshavin for de pengene ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 05. Des. 2007, 23:51 »
Tror ikke vi selger Owen i januar. Tviler dessuten på at City er så veldig interessert i å punge ut i massevis for Owen. Og Svennis har vel antydet at han skal ta det rolig i januar, om jeg ikke husker helt feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #917 på: 05. Des. 2007, 23:56 »
Jeg tror ikke Svennis kommer til å ta det rolig i Januar?
Det grunnet at han har penger allerede tilgjengelig til kjøp, store summer vistnok. Å han har jo ymtet frempå at han vil forsterke laget.
Å jeg mener at vist det er noe i det at City vil tilby oss 15 mill pund for owen. Ja, da burde vi selge, men det er bare vist vi for inn Cardozo\Arshavin.
Mener det er en handel vi burde ha gjort vist vi kunne fått det til.
Men Owen har fått familien opp her, å da regner jeg ikke med de allerede vil flytte. Jeg er dritt lei av Owens dårlige form, å alle hans skader.
Men ingenting hadde vært bedre en en Owen i toppform som scorer i bøtter å spann for oss.
Time vil show ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 06. Des. 2007, 00:02 »
Owen vil bli viktig siste del av sesongen i likhet med Duff, det er jeg helt sikker på!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #919 på: 06. Des. 2007, 00:03 »
Håper da virkelig det ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #920 på: 06. Des. 2007, 02:44 »
Vi får da uansett ikke £15 millioner pund for en eneste jævel i stallen vår!
Nei, jeg har en våt drøm om å se samme spisspar for England og Newcastle - nemlig Smith og Owen. Det kan bli utrolig bra. Gleder meg til å få Owen tilbake fra skade nå, med forsiktig matching kan han bli god mot nyåret! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 06. Des. 2007, 15:49 »
Når er han tilbake...
Alltid gøy å ha Owen på banen :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 07. Des. 2007, 03:40 »
Nå som Martins og Smith har "funnet" hverandre, så savner jeg ikke Michael Owen ET sekund.....Jeg ser absolutt INGEN grunn til at han skal forbedre laget vårt slik han har prestert tidligere denne sesongen...Det er forresten bare å selge han..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #923 på: 07. Des. 2007, 08:40 »
Alltid "seriøse" Mirror melder i dag at Svennis føler seg sikker på at han har "vunnet kampen om Owen" og skal visstnok være klar til å by £8Mill i januar.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #924 på: 07. Des. 2007, 09:02 »
Alltid "seriøse" Mirror melder i dag at Svennis føler seg sikker på at han har "vunnet kampen om Owen" og skal visstnok være klar til å by £8Mill i januar.
Man selger ikke denne spilleren for under 10mill pund. Wigan skal vistnok å være inntresert har jeg lest. Det betviler jeg. Vist noe av dette stemer ULF??
Da er det iallefall en rein byttehandel vist vi henter Arshavin, noe jeg er meget posetiv til. Men nå må vi bruke hodet litt å her. Martins forsvinner i Januar, da burde vi iallefall beholde Owen frem til sommeren vist ikke budet er godt over 10 mill pund da.
Vist Owen forsvinner, tror jeg det er Arshavin som kommer inn. Itilegg ser jeg for meg at vi henter hjem Carroll å selger Ameobi. Vist Ameobi forsvinner, noe jeg tror, henter vi inn Benficas Cardozo, denne mannen har faktisk imponert meg, iallefall det jeg har sett i det siste.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 07. Des. 2007, 12:10 »
£8mill, altså ca.95mill kr...hvis vi får det igjen for Owen skal vi være mer enn fornøyde!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #926 på: 07. Des. 2007, 12:52 »
For å si det slik: Jeg vil bli meget fornøyd bare Newcastle vinner kamper igjen!!
Jeg går ikke rundt å forventer at vi skal hanke inn det ene trofeet etter det andre,
selv om det er det jeg drømmer om...Hvem gjør ikke det??

Men jeg er realist og erkjenner at laget per dags dato ikke er i stand til å stille opp blant
de seks beste i Premier League...
Så det som da teller er enkeltkampene. Noen resultater kan man faktisk 'leve' med lenge.
F.eks uavjort mot Arsenal er meget sterkt, men samtidig må vi være så ærlige med oss selv
og si at å tape mot bl.a Derby det er et resultat vi IKKE kan 'leve' med...

Når det gjelder Owen tror jeg han har gjort sitt på fotballbanen!!!
Se på Dyer... Han solgte vi til West Ham for en pen sum, han ble raskt skadet (noe han har vært
konstant de siste årene...) og dermed ble han deres problem og ikke vårt...
Så hvorfor kan vi ikke gjøre det samme med Owen mens han fortsatt har et navn som kan gi
oss en brukbar bunke pundsedler...??

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #927 på: 07. Des. 2007, 12:53 »
Jeg synes man skal tilby Owen ny kontrakt uten klausul, signerer han så skal han selvsagt ikke selges. Owen har vært svak denne sesongen, men jeg har enda tro på at vi får se den gode gamle Owen. Spillemessig anser jeg Smith som den beste spissen vår denne sesongen, om det er Owen eller Martins som starter ved siden av har minimalt å si.
an sparker ikke Bobby Robson??

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #928 på: 07. Des. 2007, 13:00 »
Vil heller satse på Martins enn Owen.
Tror han har den beste fremtiden av de to!!

Pluss at Owen nok er mest interessant for andre klubber...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 07. Des. 2007, 16:23 »
Jeg tror det ikke før jeg ser det, er alt jeg har å si om denne saken.
Så mye har blitt sagt og skrevet om Owen i britiske medier. Knapt en brøkdel av det har vist seg å stemme. SÅ: Jeg tror det ikke før jeg får se det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon