20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Michael Owen
« Svar #900 på: 25. Nov. 2007, 15:09 »
Jeg tror vi må innse at Newcastle aldri, aldri, aldri kan ha et lag sett opp med 11 spillere. Vi må ha dobbeldekning på abselutt alle plasser, med den skadeforbannelsen som ligger over oss. Uansett, det lønner seg med dobbeldekning uansett.
Stemmer for noe slik:
Given/Harper
Beye/Geremi-Faye/Capaca-Roz/Tayls-Enrique/Edgar
Milner/??-Emre/Barton-Butt/Smith-N`Zogbia/Duff
Owen/Martins-Viduka/Ameobi

Glemte garantert noen spillere, tidlig på morgon enda :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 27. Nov. 2007, 14:44 »
En veldig fin nyhet i dag, Owens tur til Tyskland ser ut til å ha gitt resultater, og han ventes å være tilbake etter et 3-4 ukers avbrekk istedet for opptil 6 uker som først fryktet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 27. Nov. 2007, 14:49 »
Gode nyheter. Vi trenger Owen når Martins reiser bort til den tullete Afrikatureneringen. Hadde vært strålende hvis han ble klar til julekampene...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #903 på: 27. Nov. 2007, 18:42 »
En veldig fin nyhet i dag, Owens tur til Tyskland ser ut til å ha gitt resultater, og han ventes å være tilbake etter et 3-4 ukers avbrekk istedet for opptil 6 uker som først fryktet.
Gledelig nyhet.. Endelig. Jepp, vi trenger han når Martins reiser vekk. La han spille sammen med Viduka\Smith.. Lykke til med opptreningen, å for all del, bli IKKE skadet igjen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #904 på: 27. Nov. 2007, 18:42 »
Gledelig nyhet.. Endelig. Jepp, vi trenger han når Martins reiser vekk. La han spille sammen med Viduka\Smith.. Lykke til med opptreningen, å for all del, bli IKKE skadet igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 27. Nov. 2007, 23:18 »
Owen blir ikke skadet igjen i opptreningen. Det blir han svært sjelden. Men hvor lenge han varer når han kommer tilbake er et stort spørsmål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #907 på: 03. Des. 2007, 20:54 »
Mener den diskusjonen som handlet om Owen i smith tråden kan fortsette her..
Owen er en viktig spiller på flere plan. Men jeg er en av de som er dritt lei av skade problemene hans. Derfor mener jeg at vist en eller annen klubb blar opp 15mill pund ++, noe City har snakket om(rykter) mener jeg vi burde selge umiddelbart.
Da kan vi bruke de 15 mill på disse 2. Arshavin 8 mill + Cardozo 7 mill, da har vi plutselig en spiller ekstra i den possisjonen, deler lønningene som Owen har på de 2 spillerene å vips, vi har gjort et kupp mener jeg. Annen mulighet er å bytte cardozo med Crouch..
Men jeg er av den følesen av at Owen er kommet for å bli i denne klubben ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #908 på: 03. Des. 2007, 20:58 »
Nå når han har fått kona til å flytte til Newcastle, tviler jeg på at han har tenkt på å flytte med det første...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 03. Des. 2007, 21:13 »
Du lever i en drømmeverden dersom du tror vi får så mye for noen som helst spiller i stallen vår.
Vi får antakeligvis ikke stort mer i januar enn i sommer, og da syns jeg vi skal beholde en så glimrende spiller ihvertfall til den tid. Dette fordi dersom han holder seg skadefri har vi en av de beste goalgetterene i ligaen, og det trenger vi. Dersom det ikke blir forbedringer iløpet av det neste halve året kan jeg være tilbøyelig til å vurdere et salg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #910 på: 05. Des. 2007, 12:55 »
Håper Owen forsvinner i kommende tranfervindu...

Er totalt ubrukelig og skadet støtt...

Nei, sats på noe bedre!!!!!!!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #911 på: 05. Des. 2007, 13:43 »
Er det, eller har det vært noe som er godt nok for deg i det hele tatt de siste årene? ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 05. Des. 2007, 17:26 »
Tror ikke Bråkebøtta blir fornøyd før vi vinner 4 trofeer på én sesong, og vinner dem alle overlegent. Med kun hans favorittspillere og hans favorittmanager. Hvis noen han ikke liker er med å vinner, blir han ikke fornøyd. Hvis Owen skulle greie å sette inn et mål som sender oss til topps i FA-cupen, så vil han nok legge seg ned og grine i evigheter. Da er nok bunnen nådd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 05. Des. 2007, 23:16 »
Synd Owen er skadet nå! Slik som Smith spilte idag er han en perfekt makker til Owen. Han dominerte mot PL`s beste midtstopperduo, manglet kun en dødlig spiss som kan avslutte ved sin side.

Håper Owen snart kommer i form, slike spisser trenger alle lag!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 05. Des. 2007, 23:39 »
Enig med Bråkebøtta i at me bør selja. La han bli noken andres problem. E svennis intresert i januar så pakk han inn og send avgårde, Men det blir nok problemer med og godskjent legesjekken får håpe City har noken bedritne leger.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]