20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #840 på: 18. Nov. 2007, 19:10 »
Argumenterer ikke Kristoffer for det han sier?
Merkelig, jeg synes så bestemt at jeg ser at innleggene hans består av mer enn bare utsagn som "kø1 er en tosk, helt enig med Joakim".
Men det kan jo selvsagt hende at det er mine øyne det er noe alvorlig galt med. Og det til tross for at jeg har briller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #841 på: 19. Nov. 2007, 03:50 »
Enig med Joakim   ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #842 på: 19. Nov. 2007, 16:50 »
Enig med Joakim og Benson.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #843 på: 19. Nov. 2007, 17:45 »
Noen av innleggene generelt har nok vært litt på kanten i det siste. Men alle må få lov å ytre sine meniger. Joakim har en tendens til å hive seg over de han ikke er enige med og inndirekte legge fram mye spekulativ retorikk som igjen må hentyde at motdebatanten har dumme meniger. Skulle noen ganger ønske jeg og var så god å skrive, men jeg har andre ferdigheter. Ærlighet.
Det finnes få helgener her inne, men noen tror de er noen.
Jeg syns at kø1 må få lov å ytre sine meniger uten at dere må hive dere over han!
« Siste redigering: 19. Nov. 2007, 18:15 av Ã…smund »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 19. Nov. 2007, 17:53 »
Jeg syns at kø1 må få lov å ytre sine meniger uten at dere må hive dere over han!

Det er jeg helt enig og tror heller ikke det er noen problem for kø1 å få sagt sine meninger. Men når han kommer med personangrep blir det etter min mening for dumt. Vi skal disuktere sak og ikke person.

Men jeg er enig med kø1 i mye, og syntes han ofte får litt for mye kritikk her inne for meningene sine.
« Siste redigering: 19. Nov. 2007, 18:05 av fredd »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #845 på: 19. Nov. 2007, 18:41 »
Vel eg er enig med Køen i at Owen ikkje er noke bra kapteinsmne for nufc. Men han bruker jo like mykje spalteplass på og snakke piss om seriøse forumdebebattaneter som Krisstoffer og da er det jo ikkje rart om "ingen hiver seg over an"

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #846 på: 20. Nov. 2007, 17:32 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2893127,00.html
Owen reiser til Tyskland for å få hjelp igjen. Spennende å se hva han for ut av denne turen. God bedring iallefall Owen.

Newcastle could receive up to £100,000 per week in compensation during the period their striker Michael Owen is out with injury.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7103276.stm
Å det ser ut til at vi for dekket Owens skade iallefall..
« Siste redigering: 20. Nov. 2007, 17:36 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 20. Nov. 2007, 22:50 »
Det er så fantastisk frustrerende og trist. Var sikker på at Owen kom til å gi kritikerne og gamleklubben en midt i fleisen i helga, men da får vi han tilbake til jula, om vi er heldige. Håper på mer tysk magi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #848 på: 20. Nov. 2007, 22:58 »
Tror sjangsene er bedre med Martins eg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 21. Nov. 2007, 15:11 »
Men Martins forsvinner i slutten av desember til treningsleir med Nigerias landslag før African Nations Cup starter i midten av januar.
Og alle som en vet at da vil Owen være ekstremt viktig for oss. For vi vet jo alle at Shola Ameobi ikke er stort å satse på.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #850 på: 21. Nov. 2007, 16:04 »
Et problem er at en skadet Owen som kanskje spiller 1 av 5 kamper hjelper ikke så mye!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #851 på: 21. Nov. 2007, 18:24 »
Nåja, nå har han jo vært frisk siden Everton-kampen tidlig i oktober da, så han må kunne klare å holde seg fit i en måned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 21. Nov. 2007, 18:30 »
Regner vi det over den tiden han har vært NUFC spiller så er vel ikke Åsmund så langt ifra å treffe når han sier 1 av 5 kamper!?

Men håper at Owen blir klar og er i form til januar og februar, da trenger vi ham skikkelig siden Afrika mesterskapet holder på og vi i det tidsrommet skal ut i flere harde kamper, blant annet 2 mot Manure!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 21. Nov. 2007, 18:36 »
Det spilles da ikke så mange landskamper i perioden desember-januar-februar, gjør det vel?
Da bør mulighetene for å holde Owen fit og i godt slag i høyeste grad være tilstede.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #854 på: 22. Nov. 2007, 05:20 »
Og JEG skjønner ikke åssen enkelte kan forsvare Owen.
M. Owen er ikke annet enn en alt for overbetalt spiller som ønsker å spille for england mer en sitt klubblag.
Penger betyr tydligvis mye (kanskje for mye) for denne karen også, er nok eneste grunnen til han forsatt er her, pga ingen andre vil tilby han samme lønn som her i den sitvasjonen han er i.
At Owen var kaptein sist kamp var jo latterlig, satt å lo litt når jeg så det på tv'n..

Sist og ikke minst skjønner jeg ikke åssen Big Sam kan si at Owen er en av våres største spillere:
"This injury has happened in what we thought wasn't a very important game, and we've lost one of our biggest players."
Hva har han klart å prestere denne sesongen? 1 mål! Martins har spilt mindre og scoret flere, for min del hadde valget av spissene da vært enkelt utefra prestasjonene dems.

Jeg personlig ønsker ikke slike spillere i Newcastle, og håper seriøst han forsvinner til Januar vinduet!

Flame meg så mye dere vil, men dette er MIN personlige mening!!

Din personlige, idiotiske mening. Hvor mange ganger må Owen gå ut og forsvare seg for Newcastle-fansen fordi han også vil spille på landslaget? Denne hetsen av han som går på akkurat den biten er så jævlig latterlig! Hadde du hatt muligheten til å spille på landslaget hadde du vel ikke takket nei?
"Penger betyr tydligvis mye (kanskje for mye) for denne karen også, er nok eneste grunnen til han forsatt er her". For det første : kjenner du fyren eller? For det andre, så tror jeg nok Owen var styrtrik lenge før han kom hit..og han har sagt i flere intervjuer at han bare vil spille fotball. Han kan vel ikke noe for at Sheperd kom vaggende med flere sekker med dollar-tegn på. .¨
Hadde det ikke vært så utrolig liten takhøyde her inne skulle jeg mer enn gjerne beskrivd i detalj hva jeg skulle ha gjort med deg om jeg fikk sjansen. 

Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."