20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368664 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #615 på: 15. Okt. 2007, 17:38 »
Jeg gidder ikke bry meg så mye om hva som skrives i mediene. De har siden Owen kom prøvd å lage helvette rundt Owens situasjon. Engelsk presse er patetisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 15. Okt. 2007, 18:33 »
Jeg er drit lei av alle dere som sutrer over Owen med engang det kommer rykter i media, så scorer Owen et mål og da er han konge. Har vi mulighet må vi selvsagt gjøre alt vi kan for å beholde Owen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 15. Okt. 2007, 18:37 »
Jeg er håper selvsagt Owen blir! Han er en klassespiss. Men det jeg mener er at det langt i fra er "farlig" dersom han forsvinner, han er på ingen måte uerstatlig for Newcastle. Men jeg håper han skriver under en ny kontrakt å bøtter inn mål for Newcastle! :D

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #618 på: 15. Okt. 2007, 18:55 »
Selg jævelen,bringer ikke annet en trøbbel,skader og usikkerhet. Martins og Smith på topp for min del!

Kan du underbygge hele innlegget med annet enn grunnløse påstander?

Hvis det stemmer at han har opptil flere klausuler med tanke på salg osv,tror jeg ikke at han bryr seg så alt for mye om Newcastle. Det vi trenger nå er folk som blør og vil blød ala Shaerer. Hvis vi skal bli en toppklubb nytter det ikke å være springbrett for de 4-5 største på balløya.
Jeg håper selvsagt at han skriver under ny kontrakt uten klausuler,men så lenga han har klausuler som dette kan han bare brenne for min del som sagt :-(
« Siste redigering: 15. Okt. 2007, 19:04 av malice »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 15. Okt. 2007, 19:11 »
Grunnen til at Owen har disse klausulene er fordi han egentlig ikke ville til Newcastle. Han ville bare komme med til VM. Dermed kunne han bare forlatt Newcastle igjen i sommer hvis noen hadde vist interesse.

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #620 på: 15. Okt. 2007, 21:13 »
Grunnen til at Owen har disse klausulene er fordi han egentlig ikke ville til Newcastle. Han ville bare komme med til VM. Dermed kunne han bare forlatt Newcastle igjen i sommer hvis noen hadde vist interesse.

Da har de ingenting i klubben å gjøre for min del. Det er som å pisse i buksa,godt og varmt med en gang så blir den sinnsykt kaldt og fælt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 15. Okt. 2007, 22:20 »
Owen var da ærlig fra dag en han signerte, og har alltid vært det. At det stadig skrives piss om han gjentatte ganger i alle medier gir jeg meg totalt faen i.
Jeg ser helst at vi gjør alt som står i vår makt for å forlenge kontrakten med vår beste spiss iløpet av denne sesongen, OG beviser at Owen er rett plass. Dersom vi beviser at vi har de rette ambisjonene og beveger oss i den riktige retningen tror jeg vi har gode muligheter til å forlenge med han. Slike goalgettere er gull verdt dersom vi skal til topps!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #622 på: 15. Okt. 2007, 22:20 »

Det kan jo også tenkes at Sheperd tok de med i kontrakten fordi han ville ha ham for enhver pris . Hadde du blitt tilbudt en kontrakt med en sånn klausul, hadde du da sagt "nei nei, kutt ut de klausulene og bare gi meg penger til smør på brødskiva" ? For det andre så skrev Owen under da vi hadde en inkompetent styreformann som holdt på å kjøre klubben i gjørma samt en forferdelig trener som ikke hadde peiling på noe som helst bortsett fra å lokke store navn til klubben. Situasjonen i dag med Allardyce, Ashley og alle de nye spillerne er så milevis fra den som var da Owen kom, om det var han som trumfet igjennom de klausulene så var det nok en plan B, i tilfelle alt gikk til helvete. Owen er jo ikke dum, han skjønte nok at en tilværelse som frelser i Newcastle med Souness som trener ikke var det optimale, men nå har han vel ingen ting å klage over ?
Nå er jeg så dritlei av å forsvare han hver bidige gang en eller annen tosk på dette forumet roper ut "OWEN MÅ VEKK" hver gang en forfyllet journalist fra England finner på noe nytt å skrive om ham. 
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #623 på: 16. Okt. 2007, 09:37 »
Så lenge Owen vil være i Newcastle, så må vi jo beholde ham. Så lenge han er skadefri er han den mest farlige spissen vi har.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #624 på: 16. Okt. 2007, 10:13 »
helt enig så lenge han vil være i klubben så må vi jo ha han, han er jo en av englands beste spisser og det er jo stort og ha han i klubben.
newcastle må bare få vekk de klausul han har i kontrakten. vis han ikke skriver under på en ny kontrakt så viser jo det at han ikke vil være i klubben

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 16. Okt. 2007, 10:15 »
Selvsagt. Hvis Owen ønsker å bli i klubben, håper jeg at alle vil at han skal bli. Han er tross alt englands beste spiss, men er ikke uerstattelig, som kesse sier. Det beste hadde vært om Owen hadde fornyet kontrakten sin, noe jeg dessverre tviler på at han gjør.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #626 på: 16. Okt. 2007, 16:02 »
Hvis det stemmer at han har opptil flere klausuler med tanke på salg osv,tror jeg ikke at han bryr seg så alt for mye om Newcastle. Det vi trenger nå er folk som blør og vil blød ala Shaerer. Hvis vi skal bli en toppklubb nytter det ikke å være springbrett for de 4-5 største på balløya.
Jeg håper selvsagt at han skriver under ny kontrakt uten klausuler,men så lenga han har klausuler som dette kan han bare brenne for min del som sagt :-(

Jeg driter vel i om han blør for klubben så lenge han scorer de målene som trengs. Dessuten har han mer fotball i seg enn Martins og Smith pluss bestemødrene deres til sammen.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #627 på: 16. Okt. 2007, 17:26 »
helt enig så lenge han vil være i klubben så må vi jo ha han

ja vi må ha en spiller som er skada hele tida og som koster flesk. ærlig talt.

At noen syns at vi bør gi han mer tid til å bevise seg, det kan jeg godt respektere, men å si at vi må ha han, det er jeg helt uenig i.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #628 på: 16. Okt. 2007, 17:37 »
det er jo bare englands beste spiss vi snakkar om her. alle er skada en gang i blant, shearer var jo skada i 9 måneder han og se hva han klart etter det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 16. Okt. 2007, 17:45 »
Sammenlign skadehistorien til Shearer med Owen(inntill fylte 28år).....så skal jeg garantere at det ender med utklassing i "fordel" Owen....Shearer slet aldri noe spesielt med strekkskader, belastingskader o.l som Owen har vært plaget med siden han var 20..

Du sier alle er skada inniblandt...selvsagt er de det...men Owen er vel mer under kategorien skadefri inniblandt..dessverre
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM