20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #600 på: 15. Okt. 2007, 07:48 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 15. Okt. 2007, 07:55 »
Det var akkurat det jeg var redd for. Jeg tvilte på at hele klausulen bare ville forsvinne, slik alle påstod i sommer. Fuck!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #602 på: 15. Okt. 2007, 09:43 »
Denne såpeopraen fortsetter å fortsetter..Skal ikke forundre meg om dette stemmer, men jeg tror ikke det er sant..Venter heller på en uttalese fra Newcastle\Owen selv..Men time vil show :o
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 15. Okt. 2007, 10:49 »
Selg han, kjøp Anelka!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #604 på: 15. Okt. 2007, 12:40 »
Du vil heller ha Anelka enn Owen ? Mulig det er mye tull i pressen som skrives om Owen, men det kan jeg leve med. Anelka er ei klyse som bare tenker på seg selv
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 15. Okt. 2007, 13:09 »
Slik jeg ser det, har Owen tre grunner til å forlate Newcastle til fordel for City:

Økonomiske grunner
City har rike eiere, men er det virkelig mulig å toppe lønnen han har i Newcastle?

Sven Göran Eriksson
Hans gode forhold til svensken - er det nok til å forlate oss?

Større mulighet for sportslig suksess?
Er City bedre enn Newcastle i år? Mye mulig...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 15. Okt. 2007, 13:26 »
Du vil heller ha Anelka enn Owen ? Mulig det er mye tull i pressen som skrives om Owen, men det kan jeg leve med. Anelka er ei klyse som bare tenker på seg selv

Anelka er også en spiller det er blitt skrevet mye tull om i avisene, at han er en så stor klyse tror jeg er overdrevet. At Anelka er en like god spiller som Owen er jeg overbevist om, dessuten passer han bedre til å spille sammen med Martins enn det Owen gjør, derfor mener jeg Anelka i Newcastle er det bedre valg enn Owen som maks kommer til å spille 20 kamper for oss i år.
« Siste redigering: 15. Okt. 2007, 13:35 av kesse »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 15. Okt. 2007, 13:31 »
Helt enig, kesse. Anelka er sjelden skadet, og jeg tror han ville passet bra med Martins.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 15. Okt. 2007, 13:46 »
Anelka er sjelden skadet, og jeg tror han ville passet bra med Martins.

Skriver under på den!

Det skal sies at Anelka har et stort ego, men jeg er ganske sikker på at han har bedret seg siden da han spilte i real og da han begynte kranglingen med Frankrike sitt landslag...Mannen har vel voskt litt opp og dessuten har han hatt BigSam som manager...Mister vi Owen og får Anelka, griner jeg ikke for å si det sånn...det vil gå opp i opp..De er også like gamle så vi får inn en like rutinert spiller, som har spilt i begge Owen's tidl klubber...

Dessverre sitter en viss Anelka scoring i bakhodet, på en dag som skulle vært min stolteste dag som nufc supporter....slik ble det ikke... :'(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #609 på: 15. Okt. 2007, 13:49 »
Mulig han hadde passa bedre sammen med Martins, men jeg ser ikke noen grunn til at vi skal selge den største stjerna vi har til en konkurrende klubb. Men det kan fort bli realiteten, Owen begynner å bli jævlig lei av å bli feil-sitert gang på gang, og når hans egne fans ikke støtter ham, hvordan kan vi håpe å få noen store spillere til klubben i framtida ? Barnslig oppførsel fra en gjeng som ikke har peiling på hva de snakker om
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 15. Okt. 2007, 13:56 »
Flott at du har peiling da hvertfall.

At Owen er et tapsprosjekt har vært kjent lenge, og det skjer aldri i verden at han skriver under en ny kontrakt når den går ut. Jeg ser heller at vi kvitter oss med han når vi fortsatt får penger for han og kjøper Anelka som er like god. Anelka vil også passe bedre inn i Newcastle enn det Owen gjør. Owen er en kjempe god spiller, men jeg føler Newcastle må "offre" for mye for å ha han på laget. Ikke nok med at han er skadet 50% av sesongen, men hver gang han spiller må vi legge om spillestilen bare for at det skal passe han bedre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 15. Okt. 2007, 14:28 »
Owen er en kjempe god spiller, men jeg føler Newcastle må "offre" for mye for å ha han på laget. Ikke nok med at han er skadet 50% av sesongen, men hver gang han spiller må vi legge om spillestilen bare for at det skal passe han bedre.

Og med dette går BigSam rett i mot sin egen tankegang om at LAGET er viktigst! Det er kanksje slemt sagt mot Owen, men han er en liten "byrde" for Newcastle fordi BigSam ser så stort på han at han føler seg presset til å endre formasjon...

Ser at Shearer er ute og forsvarer Owen i dag, men jeg sier IGJEN....jeg venter på at Owen skriver under på en ny kontrakt, før jeg lar meg begeistre av hans lojalitet til Newcastle..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #612 på: 15. Okt. 2007, 14:58 »
Selg jævelen,bringer ikke annet en trøbbel,skader og usikkerhet. Martins og Smith på topp for min del!

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #613 på: 15. Okt. 2007, 16:00 »
Selg jævelen,bringer ikke annet en trøbbel,skader og usikkerhet. Martins og Smith på topp for min del!

Kan du underbygge hele innlegget med annet enn grunnløse påstander?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 15. Okt. 2007, 17:34 »
Holder han seg skadefri i en stund framover og putter mål, så tipper jeg han vil bli tilbudt ny kontrakt.

Forresten så sier shearer at owen elsker livet i newcastle
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1143599,00.html
lt;3 Newcastle <3