20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #525 på: 19. Sep. 2007, 14:19 »
Media må selvfølgelig gjør mest mulig ut av dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 19. Sep. 2007, 15:55 »
Selvfølgelig må de det. Michael Owen kan jo ikke være "lettere" skadet.
Hva angår disse hernia-greiene så kan det selvsagt hende at det ligger noe i det, men det er jo ikke akkurat noe sånt som haster, sånn som jeg har forstått det. Og vi setter ikke Owen på skadelista frivillig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #527 på: 19. Sep. 2007, 15:55 »
Det er strålende nyheter ;D.Akuratt det vi trenger

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 19. Sep. 2007, 16:36 »
Michael Owen er på tur å bli vår egen David Beckham i  media. Helt sykt så mye skriverier det er om han, enten det gjelder privatliv, hva han gjør på banen eller skader. Han er jo på tur å bli medienes Mr. Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #529 på: 19. Sep. 2007, 16:58 »
Hva angår disse hernia-greiene så kan det selvsagt hende at det ligger noe i det, men det er jo ikke akkurat noe sånt som haster, sånn som jeg har forstått det. Og vi setter ikke Owen på skadelista frivillig.

Kommer veldig an på, har selv hatt brokk i lysken, og det føltes lenge som en strekk som aldri helt ville slippe taket. Men så ble det verre, og da føltes det som om jeg gikk med konstant lyskestrekk deluxe, og det var ikke noe trivelig, Gikk til spesialist og måtte rett inn å operere da. Det positive er at inngrepet ikke behøver å være så omfattende og man klarer fint å være tilbake et par uker etter at stingene er tatt. En 4-6 uker toppen. Nå vet jeg ikke hva/hvor dette sitter på Owen heller da, og det finnes jo eksempler på spillere som har spilt ut sesongen med brokk. Mener på at Scholes har gjort det iallefall.

Gledelig er det at Big Sam sier at han er "absolutely fine" iallefall! ;) Håper at han drar igang med et mål eller to mot West Ham!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 19. Sep. 2007, 17:01 »
Gary Speed gjorde det for oss. Ved to anledninger tror jeg faktisk!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #531 på: 19. Sep. 2007, 17:06 »
Gary Speed gjorde det for oss. Ved to anledninger tror jeg faktisk!

Men det finnes bare en Gary Speed, en av mine absolutte favoritter til å kle seg i Newcastledrakta gjennom tidene. Om det bare fantes flere spillerpersonligheter som han der ute! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 19. Sep. 2007, 17:08 »
Det var rett og slett en gedigen feil å selge han. En av mine absolutte yndlingsspillere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 20. Sep. 2007, 00:27 »
Alan Oliver skriver(ja jeg vet den mannen er idiot, men la gå) at Owen før eller senere MÅ opereres for en "hernia" skade..og ryktene går om at det vil bli gjort ganske snart..ihvertfall vil det bli gjennomført i slik tid at Owen skal være i toppform når Oba Martins reiser til afrika mesterskapet...Dessuten er juleperioden knalltøff og da trenger vi flest mulig gode spillere fit for fight!! Derfor er det ikke usannsynlig at Owen legger seg under kniven i løpet av de nærmeste ukene....

Oliver spekulerer i operasjon etter Everton kampen 7. okt..da er det landskamppasue....etter operasjonen vil det ta omlag 4-6 uker før Owen er tilbake på banen....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 20. Sep. 2007, 11:28 »
Spørs det da må jo Owen stå over Landskamper
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 30. Sep. 2007, 11:37 »
Owen lever i håpet om å rekke England kampene i Oktober:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2766406,00.html

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #536 på: 30. Sep. 2007, 11:42 »
Han ser alltid mest frem til England-kampene  ::)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #537 på: 30. Sep. 2007, 12:49 »
Nå sier han jo klart og tydelig at NEWCASTLE har førsteprioritet og at han må tenke på de først. Klart han ser frem til Englands kamper. Men det betyr ikke at han IKKE ser frem til Newcastle kampene... (Hvis det var det du mente da). :-)

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #538 på: 30. Sep. 2007, 13:42 »
Dette er nok opphauset såpass mye pga. Owens historie og hans sentrale rolle både for klubb og landslag. Er ingen voldsom skade dette, men det fremstilles jo som om mannen skal ha et nytt hjerte. Synes at alt mediakjøret rundt Owen og hans skader begynner å bli litt voldsomt nå, og håper at det ikke fører til feil fokus både for Owen og hans medspilleres del. Nå må vi gjennom en helt ny runde med "blir han klar til kampen lørdag?", "kommer han like sterkt tilbake etter skaden?", "hvor lenger holder han denne gang?", etc. etc. etc.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 30. Sep. 2007, 13:48 »
Bare for å kommentere det du skriver Hughie i forhold til artikelen på SkySports som jeg slang ut link til over her: de aller fleste skadene på såpass "store spillere" blir grundig dekket av media (i likhet med deg er jeg litt enig i at det er litt for opphauset). Men oppfatter det ikke som det er noe mer ekstremt i Owens tilfelle enn andres. Det er vel mer det at det er Owen vi Newcastle supportere er mest interessert i å lese om (står mye om Hargreaves skader også f.eks) men for oss Newcastle-fans er det ikke like interessant av naturlige årsaker? I tillegg er det jo ingen hemmelighet at Owen er "relativt skadeforfulgt" dessverre.