20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 369100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #2325 på: 01. Mars 2009, 18:33 »
Det er ikke første april ennå, så jeg vil ikke utelukke det helt. Men ja, det som står i søndagsavisene følges sjelden opp senere.
Men jeg gir aldri opp håpet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #2326 på: 03. Mars 2009, 16:36 »
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2327 på: 03. Mars 2009, 19:25 »
Får håpe ikkje han brenner like mykje sjangser som i dei to siste kampane mot Hull!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #2328 på: 03. Mars 2009, 19:33 »
får håpe ingen brenner så mange sjangser mot hull denne gangen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2329 på: 03. Mars 2009, 20:05 »
Typisk om det viser seg at han ikke rekker kampen..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

MatsNorway93

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 03. Mars 2009, 22:12 »
Hahaha, hadde vært maks Newcastle det...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 03. Mars 2009, 22:34 »
Får håpe han er tilbake da - for vår alles skyld! Særdeles viktig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 03. Mars 2009, 22:45 »
Ja. Men vil heller ha tilbake Guthrie, Nolan, Barton.. Vi sliter helt for jævlig på midtbanen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 03. Mars 2009, 23:41 »
Får håpe han er tilbake i ordentlig form. Det som er typisk Newcastle er at vi slenger han utpå for tidlig, og at han skader seg igjen. Bedre at han hviler mot Hull og at han spiller resten av sesongen, enn at han spiller 25 min mot Hull og er borte resten av sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 14. Mars 2009, 11:30 »
http://www.nufcblog.com/2009/03/14/michael-owen-newcastle-is-a-special-club/

Hyggelig å høre spillere si sånt som dette :) Dersom Newcastle holder seg i Premier League, så tror jeg Owen skriver ny kontrakt å blir i Newcastle ut karrieren.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2335 på: 14. Mars 2009, 12:31 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/03/14/michael-owen-exclusive-interview-61634-23141325/2/

Dette er vel samme intervjuet som det refereres til over. Men her er hele intervjuet.
Interessant lesing.

Han er ikke en "kysse drakta spiller", og jeg må si at det er veldig fornuftig mye av det han sier i dette intervjuet. Han ønsker ikke å fremstå som en barndoms-newcastlefan.

Liker denne:
?I wasn?t a Newcastle supporter as a kid and there is no point pretending otherwise.? ?But the more you are at a club, the more you know the area, the staff, the supporters and everything about it.?

?You develop an affection for the club and certainly, when I retire, there are two clubs whose results I will look out for and that?s Liverpool and Newcastle.? ?It is only when you play for Newcastle and live up here that you realise what a special club it is.?

Kall meg gjerne naiv, men jeg tror faktisk han mener det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 14. Mars 2009, 12:46 »
Michael Owen er en fin fyr og han har aldri sviktet oss. Synes han alltid har fremstått veldig ærlig, akkurat slik han gjør i dette intervjuet her også. Er bare utrolig synd at han har fått Newcastle karrieren ødelagt av skader og at han ikke er like god nå som det han var når han kom.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 14. Mars 2009, 12:53 »
Syns også han alltid har vært veldig profesjonell og ærlig, og dette verdsetter jeg høyt! Fin fyr! La oss håpe han hjelper oss med noen livsviktige mål også denne våren!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 14. Mars 2009, 19:53 »
Kall meg gjerne naiv, men jeg tror faktisk han mener det.
Det har tidligere vært en skam å si det, men jeg mener ærlig og oppriktig at Michael Owen er tvers gjennom profesjonell, og han sier alltid det han mener de gangene han uttaler seg til media. Han har aldri giddet å kaste seg inn i diskusjoner om sin lojalitet til klubben han spiller for, men han har vært nødt til å gjøre det likevel. Han har alltid sagt at Newcastle er hans hovedprioritet. Og jeg har alltid trodd på ham.

Jeg har alltid vært Owens trofaste støttespiller her inne, og tidvis blitt skjelt ut for det. Men det får så være. Michael Owen har aldri gitt oss noen grunn til ikke å stole på det han sier og gjør. Og hver gang han går på banen ikledd den stripete drakta, så ofrer han alltid 110%. Uansett form, uansett motstander, uansett medspillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2339 på: 15. Mars 2009, 22:13 »
Michael Owen er profesjonell tvers gjennom! Newcastle United er heldige som har en spiller og person av Owens kaliber. Som flere andre så tror jeg på det han sier i intervjuet. For meg har Owen alltid framstått som ærlig og profesjonell!
Håper ikke han forsvinner i sommer, men jeg skjønner ham dersom han forsvinner til en bedre klubb. Så får vi bare håpe på det beste, og at Owen putter noen viktige mål framover. Tror fort han kan bli en utrolig viktig faktor for fortsatt eksistens i PL!