20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Freddy Adu  (Lest 5099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Freddy Adu
« på: 03. Mars 2006, 08:51 »
Eg og Joakim, hadde ein diskusjon anngåande Freddy Adu om for ikkje så lenge sidan, han meinte han er ein spelar som har nådd sin topp, noko eg er litt uenig med han i, for viss han kjem til ein klubb som er god med talentutvikling kan han bli satans god. Men eg vart litt i tvil etter å ha lest denne artikkelene eg kom over i ein ellers så kjedleg time med mekanikk(VK2 teknisk tegning eg går på btw).

http://www.fmnorge.com/spalter.php?id=31

Joakim, eg må kanskje seie meg litt meir enig med deg, men eg trur forsatt at Adu kan bli god viss han t.d singerar for Ajax.(som er veldig gode med talent).

-Christian

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #1 på: 03. Mars 2006, 10:27 »
Jeg har ikke sagt at Adu har nådd toppen. Men jeg spår at han vil nå toppen før han fyller 25 år.
Og at han ikke vil spille toppfotball etter fylte 30 år.

Jeg er litt skeptisk til det å bli så god, så tidlig.
Skyld på Bjørn Hansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #2 på: 03. Mars 2006, 10:51 »
Det finnes svært mange spillere i aldersgruppen til Adu som har blitt hypet noe vanvittig opp. Ikke mange sesonger etterpå er karrieren som vedkommende ble spådd en fjern drøm.

Adu kan bli god, men han kan også ende opp som ingenting.
Carr har altfor få landskamper for England!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #3 på: 03. Mars 2006, 18:51 »
Er vel ingen som vet nøyaktig hvor god denne Adu er heller da? :)
For alt vi vet kan han vel være godt over 30...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #4 på: 04. Mars 2006, 00:41 »
Sitat

Jeg vet ikke om en eneste 30-åring som er like liten, puslete og usikker som Adu var da jeg så han på Letterman-show for et par år tilbake. Var som å se Per Ciljan etter debuten for RBK. Men kan jo hende at også Lille-Per er godt over 30 (han har jo spilt bedre enn Supermann til tider), selv om han ser ut som en forholdsvis voksen 20-åring (ja, han ser faktisk litt eldre ut enn han er).

Agurksaft

• Gjest
Freddy Adu
« Svar #5 på: 06. Mars 2006, 13:13 »
Hadde eg vore manager å skulle henta inn Adu hadde eg no gentesta han grundigt for å finne ut om han var så gammal som dei seier at han er.
Saudi Arabia blei jo diska frå u-17 VM eit år pga at så å seie alle spelarane deiras var gifte og over 20.....
Andreas Goldberger kunne fint spelt saman med 14 åringar utan at nokon hadde reagert.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #6 på: 10. Mai 2006, 14:29 »
Freddy Adu er 16, og blir sett på som et stort talent. Men det er vanskelig å si noe sikkert enda selvfølgelig
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #7 på: 10. Mai 2006, 14:45 »
Er no litt usikker på hvor god denne Adu er jeg!! Sitter jo for det meste på benken i DC og ble vel heller ikke tatt ut i VM troppen???

Tror neppe denne Adu blir noen stor fotballspiller før han kommer til Europa og viser hva som bor i han!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #8 på: 12. Mai 2006, 01:13 »
Dc.united har gen testa adu opp til mer en ein gang. så han er nok så gammel som han sier han er..
Får ikke låv av mor sin og reise utlands før han er 16 noe han er blitt.. så vi får se.. inter og chelsea ville ha adu når han var 11.. inter såg på han som 9åring..
noen som har hørt noe mer om juan carlos ?? såg video av han på dagbladet eller vg ellr no for 1-2 år siden.. syk..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #9 på: 12. Mai 2006, 14:21 »
Ja, Jean Carlos Chera. han er helt utrolig! han er vell ca 11 år og spiller med de som er 3-4 år eldre enn seg selv og alikevell så EIER han de, den neste braslianske stjernen tipper jeg( om noen år).

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Freddy Adu
« Svar #10 på: 12. Mai 2006, 14:48 »
Helvete for en diamant! Han skulle vi fått under vingene våre!!!

Likte spesielt da han fikk to motspillere til å spenne hverandre!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #11 på: 13. Mai 2006, 12:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat

Jeg vet ikke om en eneste 30-åring som er like liten, puslete og usikker som Adu var da jeg så han på Letterman-show for et par år tilbake. Var som å se Per Ciljan etter debuten for RBK. Men kan jo hende at også Lille-Per er godt over 30 (han har jo spilt bedre enn Supermann til tider), selv om han ser ut som en forholdsvis voksen 20-åring (ja, han ser faktisk litt eldre ut enn han er).
Ikke for å krangle men Per Ciljan ser ut som om han nettop er kommen i puberteten...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #12 på: 13. Mai 2006, 15:51 »
Kor gammel er egentlig Skjelbred? Eg er enig med UrzaiZ, han ser ikkje særlig gammel ut,  men han er vel 17-18 eller noe sånt, viss eg ikkje tar helt feil, håper hvertfall at han er ung, sånn at han bare kommer til å bli bedre!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Freddy Adu
« Svar #13 på: 13. Mai 2006, 16:42 »
Per Ciljan Skjelbred er født 16.06.1987, og etter diverse utfyldige kalkuleringer har jeg kommet frem til at han dermed fyller 19 år den 16. juni!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Freddy Adu
« Svar #14 på: 13. Mai 2006, 20:13 »
Sitat fra: "journalisten"
Per Ciljan Skjelbred er født 16.06.1987, og etter diverse utfyldige kalkuleringer har jeg kommet frem til at han dermed fyller 19 år den 16. juni!

Det ville vært merkelig om han ikke hadde fylt 19 den 16. juni, ettersom han er født på nettopp den dagen i 1987.