20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er Scott Parker god nok For england``???

Ja, perfetk anker mann!
22 (61.1%)
bra reserve!
10 (27.8%)
Carrick er bedre!
1 (2.8%)
Hvis Gerrard+Lampard er skadet!
3 (8.3%)

Stemmer totalt: 35

Avstemning er avsluttet: 28. Feb. 2006, 20:02

Skrevet av Emne: Englands tropp(ingen parker)  (Lest 4756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Englands tropp(ingen parker)
« Svar #15 på: 02. Mars 2006, 13:26 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Gerrard er en bedre offensiv spiller enn Parker, derfor er det bedre at Parker tar seg av jobbinga Olav. Så kan Gerrard slippe å konsentrere seg for mye om det, og heller bidra offensivt...

Men er usikker på om Parker er bedre enn Joe Cole...

Parker er jo beste ankeret til England. Cole er ikke bedre enn verken Gerrard, Lampard eller Becks offensivt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Mars 2006, 14:39 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Gerrard spiller jo kamper som høyreving i LFC.

Ja, men jeg syntes ikke han er halvparten så god der som sentral..

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Mars 2006, 14:54 »
Mye bedre sentralt ja. Han er jo ingen typisk ving!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 02. Mars 2006, 15:19 »
At han er bedre inne sentralt er det ingen tvil om, men dere må ikke undervurdere hans ferdigheter som ving. Innleggene hans er jo ren verdensklasse over og han kommer seg løs på kanten gang på gang.
Det var når Gerrard gikk ut på vingen Liverpool startet å vinne kamper.
Tror dere dette er tilfeldig?

Han får der utnyttet kreativiteten han besitter på det fulle, og han står med mye mindre deffensivt ansvar. Gerrard kan spille på alle posisjoner med unntak av keeper, og kan gjøre en klassejobb i alle posisjonene. Han har hatt sukses som høgreback, høgreving, sentralmidbanespiller, hengendespiss, og anker. Det er viktig å få presset det beste ut av Gerrard, og dersom dette skal bli realisert til VM må Lampard vike, noe som er helt usansynlig. Gerrard er ikke så god som anker, selv om han er blandt de bedre spillerene i den posisjonen også.
iverpool FC

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03. Mars 2006, 13:16 »
cole- lampard -gerrard -beckham

Jeg mener at det er den beste midtbanen til England. Men Parker brude hvert i troppen. Vingspill er viktig og jeg tviler på at svennis kunne lagt om taktikken og fordi parker skulle spille ankermann. Parker kan komme inn og springe motstanderens midtbane til helvete. Eneste midtbanespilleren som går inn med hodet først i duellene. Hærlig mann som helt klart hadde gjort sitt ytterste for å forsvare England i VM.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Mars 2006, 13:19 »
Leste også for en stund siden at svennis sa han kunne sette Rio Ferdinand i en aker rolle. Latterlig.  Parker burde vert klart først etter lampard åg gerrard.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 04. Mars 2006, 01:20 »
Problemet med Gerrard-Lampard sentralt, er at en av dem må holde igjen (altså Gerrard), men ingen av dem er spesielt godt egnet til å ha en mer defensiv rolle. Og vingspill får man selv om man putter Gerrard på venstrevingen.
Både Gerrard og Lampard er veldig glad i å bidra mye offensivt. Og da blir det lett for motstanderen å løpe rett gjennom Englands midtbaneledd når de kan kontre. Og med offensive backer, vil det sannsynligvis bare være to midtstoppere igjen, og med tilstrekkelig vilje, kan man lett få fire mot to da, og England vil være utspilt.
Jeg mener England trenger en ordentlig defensiv midtbanespiller, og det er null problem for Gerrard å styre kampen fra venstrevingen. Og hvem er vel bedre til å ta ankerrollen enn Parker?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #22 på: 04. Mars 2006, 02:42 »
Men hvorfor Beckham spiller på landslaget kan man jo bare undre over. Det kan ihvertfall ikke være fotballferdighetene hans. Lurer på hvor mye han betaler for å få spille...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
« Svar #23 på: 04. Mars 2006, 12:20 »
Beckham er da en utrolig god fotballspiller. Han er tjukk i hue, men han er ingen dårlig fotballspiller av den grunn. Hvordan kan du si at han er dårlig?

Frisparkene hans er jo bedre enn Robert sine. Og det sier sitt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Mars 2006, 14:13 »
Beckham er en hardtarbeidende midtbanespiller, med en gudsbenådet høyrefot. Han er en skapende, kreativ spiller, og dødballene hans er av en annen verden. I tillegg er Beckham en ledertype og sosialt sett en viktig mann.

Overblikket, pasningene, innleggene og skuddfoten, i tillegg til lederegenskapene gjør at Beckham er selvskreven på landslaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Mars 2006, 13:36 »
Sitat fra: "Lasse"
Men hvorfor Beckham spiller på landslaget kan man jo bare undre over. Det kan ihvertfall ikke være fotballferdighetene hans. Lurer på hvor mye han betaler for å få spille...

Du har tydeligvis veldig god peiling på fotball
:roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
« Svar #26 på: 17. Mars 2006, 11:33 »
Helt latterlig av Svennis å klare kunststykket det er å overse den beste defensive midtbanespilleren med engelsk pass som finnes, Scott Parker. Selv mener jeg han holder høy nok klasse til å kunne starte sentralt sammen med Lampard. Gerrard kan ta høyrevingen, og Cole venstre, og vips, en høyst kvalifisert midtbane.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Mars 2006, 12:40 »
Du finner ikke plass til kapteinen Beckham ser jeg :wink:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
« Svar #28 på: 17. Mars 2006, 13:52 »
Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Ikke et vondt ord om Becks (jeg kunne prøvd, men da hadde det blitt flere enn ett  :lol: ), men jeg føler rett og slett at han er en utrolig overhypet fotballspiller, og at det mediesirkuset og presset som følger han 24-7 absolutt ikke bidrar til å få det beste ut av verken han eller laget. Jada, frisparkene hans har vi alle sett. Innleggene likeså. Det endrer dog ikke mitt standpunkt med at jeg ville prioritert Gerrard fremfor Becks på høyreving. Midtbanens kapteinpotensiale blir heller ikke nevneverdig svekket. Gode kapteinsemner i alle fall 3 av de 4.