20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er Scott Parker god nok For england``???

Ja, perfetk anker mann!
22 (61.1%)
bra reserve!
10 (27.8%)
Carrick er bedre!
1 (2.8%)
Hvis Gerrard+Lampard er skadet!
3 (8.3%)

Stemmer totalt: 35

Avstemning er avsluttet: 28. Feb. 2006, 20:02

Skrevet av Emne: Englands tropp(ingen parker)  (Lest 4789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Englands tropp(ingen parker)
« på: 28. Feb. 2006, 20:02 »
Paul Robinson, Tottenham
Gary Neville, Manchester United
Wayne Bridge, Fulham (utlånt fra Chelsea)
Rio Ferdinand, Manchester United
John Terry, Chelsea
Michael Carrick, Tottenham
Steven Gerrard, Liverpool
David Beckham, Real Madrid
Joe Cole, Chelsea
Wayne Rooney, Manchester United
Darren Bent, Charlton

parker vraket nok en gang. Tanker rundt dette? Han burde fått sjansen til å få være med i hvertfall. Han er den spillern i premier leauge som har flest gule kort, gjøsh han på??
ax

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1 på: 28. Feb. 2006, 21:55 »
Vel er jo strengt tatt berre bra for oss. Men Parker fortjener virkeleg virkeleg ein plass i troppen. Men men, England går vertfall glipp av ein meget viktig speler i Parker.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Feb. 2006, 22:25 »
Hadde vel vært positivt for oss om Scotty hadde blitt tatt ut i VM-troppen. Noe jeg helt klart mener han fortjener etter den gode sesongen han har hatt for Newcastle. Mener ikke at han er god nok til en startplass. Cole - Gerrard - Lampard - Beckham. Etter dem ser jeg ingen engelske spillere som er bedre enn Scott Parker på midtbanen.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Mars 2006, 10:55 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hadde vel vært positivt for oss om Scotty hadde blitt tatt ut i VM-troppen. Noe jeg helt klart mener han fortjener etter den gode sesongen han har hatt for Newcastle. Mener ikke at han er god nok til en startplass. Cole - Gerrard - Lampard - Beckham. Etter dem ser jeg ingen engelske spillere som er bedre enn Scott Parker på midtbanen.

Han hadde vært en bra mann for å "tryge" en seier! Hadde vært deilig å sett en Newcastle mann i VM å.
ax

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Mars 2006, 13:24 »
Ingen bedre engelske ankre til stedet, spør du meg. Derfor masser av engelske ekspertkommentatorer hyler etter å ha Parker med på England. Uten tvil verd en plass i stallen, minimum.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Mars 2006, 13:42 »
Synd for Parker at han iallfall ikke er med i troppen. For det har han virkelig fortjent, en plass i første 11ern derimot er jeg redd blir vanskelig når man konkurerer med Frank Lampard og Steve Gerrard. Parker fortjener å spille for England, men skal vi være lit egoistiske er det vel bra for klubben så lenge han ikke blir tatt ut....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Mars 2006, 15:10 »
Synd mener nå jeg. Han er absolutt verdig en plass i troppen.. Men ikke første 11'ern.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Mars 2006, 16:42 »
Englands midtbane bør jo helt klart se slik ut, for å få den rette balansen:

Gerrard - Lampard - Beckham
----------- Parker -------------

Cole må finne seg i å være benkesliter. Ingen av Gerrard, Lampard eller Beckham kan vrakes. Det er å ta selvmord. Parker er en bedre midtbanespiller enn Ledley King. Og også King er bedre enn Carrick.
Jenas kan ikke dekke en slik ankerrolle, og man får ikke ut det beste av Gerrard eller Beckham i en slik rolle.
Ergo er det tre mulige alternativer til den defensive midtbanerollen. Parker, King og Carrick. I den rekkefølgen!
To av de tre skal til VM. I mine øyne er valget soleklart. I King har man både en god midtstopper og en mulig def. mid. I Parker har man en meget god midtbanespiller, som på ingen måte står tilbake for de G-L-B.

Jeg har løst problemene dine, Svennis. Og hvis du ikke greier å se dette selv, så er du ufattelig dum, og selve erkeeksemplet på hva vi mobber svenskene for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #8 på: 01. Mars 2006, 16:46 »
Gerrard og Lampard er prioritert før Parker.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Mars 2006, 16:53 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Gerrard og Lampard er prioritert før Parker.

Ja, men poenget er at de skal ikke konkurrere om samme plass. Parker skal gi disse to muligheten til å gå fremover, og utnytte sine offensive egenskaper, mens Parker tar seg av grovjobben defensivt, og er den som balanserer midtbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 01. Mars 2006, 16:55 »
4-4-2 hører England til. Gerrard gjør faktisk en del grovarbeid han også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Mars 2006, 17:05 »
Er helt enig med Jokke. Midtbanen blir mye mer balansert med Parker i en slik rolle, og da får en også brukt Lampard og Gerrard til det de er best til, nemlig det offensive spillet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Mars 2006, 22:32 »
Gerrard er en bedre offensiv spiller enn Parker, derfor er det bedre at Parker tar seg av jobbinga Olav. Så kan Gerrard slippe å konsentrere seg for mye om det, og heller bidra offensivt...

Men er usikker på om Parker er bedre enn Joe Cole...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Mars 2006, 22:47 »
Syntes Joakim sin midtbane så spennende ut. Men jeg tror egentlig det kan bli litt snaut.. Både Gerrard og Lampard er avhengig av gode vinger i klubbene sine. Halvparten av taktikken som det bygges på i både Liverpool og Chelski er vingspill. Litt usikker på om vi hadde fått sett det beste av Gerrard og Lampard i et slikt system. Men syntes helt klart det er en mulighet..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Mars 2006, 13:25 »
Sitat fra: "kesse"
Syntes Joakim sin midtbane så spennende ut. Men jeg tror egentlig det kan bli litt snaut.. Både Gerrard og Lampard er avhengig av gode vinger i klubbene sine. Halvparten av taktikken som det bygges på i både Liverpool og Chelski er vingspill. Litt usikker på om vi hadde fått sett det beste av Gerrard og Lampard i et slikt system. Men syntes helt klart det er en mulighet..

Gerrard spiller jo kamper som høyreving i LFC.