20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere?  (Lest 3516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hva mener dere?
« på: 27. Feb. 2006, 22:58 »
Jeg er egentlig bare litt nyskjerrig på hvem dere mener er de 6 viktigste spillerne for klubben. Med det mener jeg per idag og for fremtiden.

Under har jeg skrevet opp de spillerne jeg mener er de viktigste, og de som lager stammen i Newcastle hvis vi ser bort fra skader.

Her er mine: Given, Taylor, Emre, Parker, N'zogbia og Owen.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #1 på: 27. Feb. 2006, 23:01 »
Tror faktisk jeg her helt enig med deg GeirAndreas :)

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #2 på: 27. Feb. 2006, 23:06 »
Hmm, Ramage fortjener vel å vere med på den listen, men jeg klarer ikke å se hvem det skal bli på bekostning av.
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Hva mener dere?
« Svar #3 på: 27. Feb. 2006, 23:17 »
Hvor er Alan Shearer?  :o

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #4 på: 27. Feb. 2006, 23:40 »
Min er :

Given, Taylor, Parker, Owen, Shearer, zoggy

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #5 på: 27. Feb. 2006, 23:51 »
Given er selvsagt

Scott Parker e for meg en klar kandidat

Solano er en av de beste

N'Zogbia er blitt kjempegod, og har enda forbedringspotensiale

Emre har spilt veldig mange gode kamper, og neste sesong tror jeg han spiller enda bedre

Det var fem stk.. Den siste mener jeg er Shearer, selv om han slutter som spiller etter sesongen.. Håper han forblir i klubben!

folesvert

• Gjest
Hva mener dere?
« Svar #6 på: 28. Feb. 2006, 12:44 »
Given (blant de beste målvaktene i verden)
Boumsong (har faktisk troen på gutten ... la oss gi han en sjanse)
Ramage (på vei mot noe stort)
Parker (... spiller med hjertet utenpå drakten)
Emre (vil bare bli bedre og bedre)
N'Zogbia (der har vi gjort et kupp)
Owen (håper han blir og at han ikke har noen klausul i kontrakten om å kunne gå til Liverpool ... da blir jeg forbannet på kontraktmakeren)

... faen - det ble sju!!!

... la oss begynne å venne oss til tanke om at Shearer har gjort sitt!!!

Hva mener dere om Babayaro (... må innrømme at jeg aldri har likt han)?

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #7 på: 28. Feb. 2006, 13:23 »
Jeg er også veldig stor fan av boumsong, og vurderte lenge å ha ham blant mine 6 :) Han er en klippe i forsvaret, men har vært litt ustabil noen kamper denne sesongen.. Men jeg liker ham veldig godt..

Babayaro derimot vet jeg ikke helt hva jeg synes om.. Synes vel strengt tatt ikke jeg har fått sett noe imponerende fra den siden..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva mener dere?
« Svar #8 på: 28. Feb. 2006, 15:21 »
I mine øyne er Given, Taylor, Emre, Parker, N'Zogbia og Owen Newcastles viktigste spillere. Shearer er også en viktig spiller, men han er ferdig etter sesongen uansett. Emre og Parker kommer til å herje på midten neste sesong. Emre har spilt fantastisk i det siste og får skryt av Roeder. Parker har allerede bevist at han er en av Englands desidert beste midtbanespillere!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #9 på: 28. Feb. 2006, 15:35 »
Given selvsagt.
Parker er også klar.
Det at Shearer er på banen er utrolig viktig, selv om han ikke spiller like bra som før. Har derfor med han også.
En frisk Owen hører også hjemme på listen.

Ellers er jeg ganske usikker. Solano i den formen han har vært i det siste hører også hjemme på lista. Det gjør også N`Zogbia og Ramage... Vanskelig valg egentlig...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #10 på: 28. Feb. 2006, 15:37 »
Given
Parker
Taylor
Dyer (sorry solano)
Shearer
Owen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #11 på: 28. Feb. 2006, 17:04 »
Våre viktigste spillere er ganske så selvsagte.
Jeg har satt dem opp i den rekkefølgen jeg mener er riktig.

1. Shay Given
Uten Given hadde vi vært lang, langt nede i divisjonene nå. Har reddet oss utallige ganger, men med et så elendig forsvar som han tidivs har hatt, så har det likevel blitt mange baklengsmål. Men gudene vet hvor mange vi har unngått, takket være Given.

2. Scott Parker
Ingen balanserer midtbanen som Parker. Perfekt innstilling, jobber knallhardt, og er mer enn villig til å trosse smerter og lite treningsgrunnlag, bare for å spille kamper. At han også har vært kaptein for laget, så tidlig i sin newcastle-karriere er intet mindre enn imponerende.

3. Michael Owen
Jeg liker det egentlig ikke, men Owen er utrolig viktig. Den dimensjonen angrepet vårt har med han på banen kan ikke beskrives. Selv Chelseas solide midtforsvar har stor respekt for denne mannen, og du forsvarer deg ikke høyt dersom motstanderen har Owen på banen. Er klubbens suverene toppscorer, selv om han bare har spilt ti seriekamper.

4. Steven Taylor
Det er denne hardhausen forsvaret skal bygges rundt i fremtiden. Han har en fantastisk moral og gode holdninger. Jeg vil gå så langt som å si at han kan bli bedre enn Tony Adams. Når Taylor er på banen savner jeg ikke Woodgate et sekund. Og han gjør makkeren sin tryggere, selv om makkeren er eldre og mer rutinert enn ham selv. Håper ikke skaden setter ham for mye tilbake.

5. Emre
Den lille tyrkeren er intet annet enn fantastisk. Jeg var litt skeptisk da han kom, og var redd han skulle være en aldri så liten primadonna. Det har jeg ikke sett noe av. Han har imponerende høy arbeidsmoral og fantastsiske holdninger. Han er ekstremt klubblojal, og vil aldri finne på å yte sin arbeidsgiver urettferdighet. Han har millimeterpresise pasninger, og er den som skaper moroa når de andre er i ferd med å sovne. Jeg hadde gitt opp alt håp, før Emre og Solano senket Everton med noen fantastiske prestasjoner. Jeg håper i det lengste at vi greier å beholde ham. Noe jeg er svært redd for at vi ikke greier.

6. Charles N'Zogbia
Vår nye franske trollmann. Høy arbeidsmoral, gode holdninger, kjapp til beins og herlig teknikk. Gode innlegg har han også. Gutten fikk prøve seg i noen få kamper forrige sesong, og ble sett på som en meget lovende spiller. Aldri i verden hadde jeg ventet at han skulle slå gjennom for fullt allerede i år. Enkelte hevder han er best sentralt, det nekter jeg å tro. For så godt som han spiller på vingen, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er hans beste posisjon. Gutten har en god skuddfot også.
STOR fremtid. Fortsetter han utviklingen kan det umulig vare lenge før det franske landslaget banker på døra. Denne gutten kan overgå både Robert og Ginola.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hva mener dere?
« Svar #12 på: 28. Feb. 2006, 17:21 »
Her er jeg helt enige med dere. Jeg tror egentlig at Luque er bedre enn både Emre, Parker og Taylor, men jeg har mine tvil til at han noensinne kommer til å gjøre det godt i Newcastle. Han er undervurdert av fansen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #13 på: 28. Feb. 2006, 17:36 »
Dette har ingenting med hvem som er bedre enn hvem å gjøre. Dette har med å gjøre hvilke spillere som har mest inflytelse på lagets prestasjoner.
Luque er en meget god spiller, og jeg håper han får sjansen til å vise det. Men da bør han begynne å vise noe på trening også. Jeg kan ikke skjønne at han er spesielt god på trening, når Roeder ikke engang setter han på benken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva mener dere?
« Svar #14 på: 28. Feb. 2006, 17:39 »
Er det ikke Shearer da som har størst innflytelse på lagets prestasjoner. Ikke Shearer alene, men han sammen med laget. Det har merket vi jo mot Charlton. i den kampen var savnet av Shearer enormt. Selvfølgelig vi savnet jo Owen, Dyer å Taylor.