20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - supportersang  (Lest 16213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - supportersang
« Svar #15 på: 08. Mai 2005, 17:08 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Syntes vi skal lage en munter Alan Shearer sang. Eller kanskje en trist Shearer-sang? Syntes ihvertfall at sangen skal omtale vår egen superangriper eller vår kjære Shay Given. :P

Støttes 100%!!! Han fortjener en bra sang :!:  En siste sang.... :cry:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 08. Mai 2005, 17:17 »
Si meg Beate... liker du Newcastle, eller bare Shearer?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #17 på: 08. Mai 2005, 17:26 »
Jeg tror nok hun liker Newcastle også. Men hun er en ivrig forkjemper for Alan Shearer, og det med rette.
Toon, Toon,
Black and white army

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Mai 2005, 17:53 »
Si meg Beate... liker du Newcastle, eller bare Shearer?

Shearer har mye av æren for min fotballinteresse, og betyr mye for meg, men jeg elsker Newcastle United, med eller uten han.

Noreng

• Gjest
« Svar #19 på: 08. Mai 2005, 18:00 »
men til det seriøse,  jeg hadde egentlig tenkt på det som ledet, men nå har noen tatt opp kampen. har ikke noen slutt dato... shit

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Mai 2005, 07:20 »
We are the army, we are black `n white!
We are the army, we are ready to fight!

Denne har kanskje noen hørt før, men det var den beste jeg kunne komme med. :roll:

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Mai 2005, 15:03 »
Last ned NOFX - The Brews
Så bytter vi ut Cause hey,we're the brews med  Hey hey,Newcastle!
Bare et forslag! last ned den sangen og hør hvertfall
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Mai 2005, 15:04 »
Vi må jo slevsagt bytte ut mye tekst!Men vi kan synge med en sånn melodi
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #23 på: 12. Mai 2005, 17:17 »
vet ikke hvor mange brann-supportere det er her, men de har en bra sang om brann-supportere.

"oslo by har så mye den kan by på,
steder vi kan spy på,
steder vi kan sette i brann.
vi skal pisse på smuget,
og spy på karl-johan,
og vi ska hale seieren i land,
heia brann!"

en tidligere cup-finale sang. det er mye mer, men orker ikke skrive hele... :P  hva syntes dere? noe vi kan stjele litt ideer fra?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Mai 2005, 20:01 »
Lasse:

Jeg har lagt merke til ditt Oslo-hat. Har ikke noe spesielt godt forhold til byen og menneskene som bor der, men ser på meg selv som allikevel en stolt Oslo-borger. Hva er vel bedre enn å ta seg en fersk og kald cola i slottsparken, eller beundre den storslåtte garden til vår kjære konge?
Var i byen for å se det japanske keiserparet ankomme. Til tross for regn var stemningen vidunderlig og bortover karl johan stod militæret stilt opp. Dessuten finnes det intet bedre sted enn Oslo under 17-mai feiringen.

Bare noen tamme eksempler, men iblant kan dette Oslo-hatet ditt gå meg på nervene. Har vært i Bergen før og det er en langt styggere by enn både Trondheim og Oslo. Dessuten er det jo Vålerenga og Rosenborg som leker seg med Brann i fotball. Har jo alltid vært slik.

For ikke å nevne alle de motbydelige, selvgode snørrungene i den nedbørsvante byen din.
Ikke at jeg liker Oslo så godt, men du nevner ditt hat om byen i hvert innlegg. Det er ingen overdrivelse!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mai 2005, 21:23 »
Hva med å bruke melodien til sangen We are the world - Usa for Amerika..Laget i 1984

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Mai 2005, 23:57 »
Lasse:

Jeg har lagt merke til ditt Oslo-hat. Har ikke noe spesielt godt forhold til byen og menneskene som bor der, men ser på meg selv som allikevel en stolt Oslo-borger. Hva er vel bedre enn å ta seg en fersk og kald cola i slottsparken, eller beundre den storslåtte garden til vår kjære konge?
Var i byen for å se det japanske keiserparet ankomme. Til tross for regn var stemningen vidunderlig og bortover karl johan stod militæret stilt opp. Dessuten finnes det intet bedre sted enn Oslo under 17-mai feiringen.

Bare noen tamme eksempler, men iblant kan dette Oslo-hatet ditt gå meg på nervene. Har vært i Bergen før og det er en langt styggere by enn både Trondheim og Oslo. Dessuten er det jo Vålerenga og Rosenborg som leker seg med Brann i fotball. Har jo alltid vært slik.

For ikke å nevne alle de motbydelige, selvgode snørrungene i den nedbørsvante byen din.
Ikke at jeg liker Oslo så godt, men du nevner ditt hat om byen i hvert innlegg. Det er ingen overdrivelse!

ok, forbanna nå, men skal prøve å være så saklig så mulig.

ja, jeg hater oslo. så enkelt er det. hva er bedre enn å sitte i slottsparken? å se på snørrete pappagutter med tettsittende rosa t-skjorter og som tror de er guds gave til kvinnen? Jo, en ting som er bedre er å ta seg en kald cola på torgalmenningen, hvor man kan prate uhemmet med folk man aldri har møtt før. I oslo tror man folk er gal hvis man snakker med noen man ikke kjenner.

Hva skal man med garden, når man kan høre buekorpset sine unggutter spille trommer og marsjere gjennom bergens gater?

I Bergen er det fint å feire 17 mai, ingen problem. Hvor i verden er det bedre å feire 16 mai enn i Bergen? Det starter med en Brannseier, og går videre til en enestående fest.

Angående SK Brann, er det VEL hardt tatt i når du sier at VIF og RBK "leker" seg med Brann. HVordan du får dette til å stemme, er jo et spørsmål for en filosof. Vi får se ved slutten av sesongen hvor feil du har tatt angående det punktet.

Så over til det som fikk meg forbanna. For jeg har ikke noe problem med det andre du skrev, du har bare et annet syn på saken enn meg. Det er bare fint. Men at det finnes "selvgode-snørrunger" i Bergen by? ja kanskje 1 eller 2, men hvordan en som bor i OSLO kan si noe sånn, det forundrer meg. Som sagt, disse "wannabe internasjonale" pappa guttene av noen blærer, de fordrar jeg ikke. Så DEN kan du neppe vinne noe poeng i å ta opp.

Uansett, hvis mitt hat for oslo og vif plager deg, skal jeg selvfølgelig prøve å beherske meg med hvordan og hvor mye jeg uttrykker dette.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Mai 2005, 00:10 »
Er forbanna enig i det du skriver Lasse Rødland. Jeg er selv en bergenser som fortiden bor i denne betong byen Oslo..
Jeg er kry av og være bergenser å kunne vite at jeg flytter til Bergen juni 2006 :D

Har du feira 17 mai andre steder enn Oslo Olav? Siden du er så bombastisk i din uttalelse..

Jeg orker ikke å kjøre en debatt mellom Oslo og Bergen her, men et stikkord som jeg bare må nevne er alle innvandrerene som bor i Oslo. Det er helt sinnsykt mange av dem her. Sitter i jallastilling foran hver bidige kebab hjørne..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Mai 2005, 08:20 »
Lager en egen tråd om dette her Lasse. Enig i at disse fæle homoene fra vestkanten ødelegger Oslo. Oslo er ingen pen by, men det er ikke Bergen heller.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Mai 2005, 13:53 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Er forbanna enig i det du skriver Lasse Rødland. Jeg er selv en bergenser som fortiden bor i denne betong byen Oslo..
Jeg er kry av og være bergenser å kunne vite at jeg flytter til Bergen juni 2006 :D

Har du feira 17 mai andre steder enn Oslo Olav? Siden du er så bombastisk i din uttalelse..

Jeg orker ikke å kjøre en debatt mellom Oslo og Bergen her, men et stikkord som jeg bare må nevne er alle innvandrerene som bor i Oslo. Det er helt sinnsykt mange av dem her. Sitter i jallastilling foran hver bidige kebab hjørne..

bra!!! vi må støtte hverandre vi bergensere! :wink: