20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.03 H Newcastle-Bolton  (Lest 50886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.03 H Newcastle-Bolton
« Svar #15 på: 27. Feb. 2006, 10:47 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Burde jo vært blant topp 4 å kjempa da egentlig, men...

Det er jeg ganske sikker på at vi er neste år. ;) Hvis vi henter en dyktig manager og får inn en stopperkjempe, stjernespiss (Ronaldo) samt en ny venstreback har vi et av Englands beste mannskap!
Men riktig manager er stikkordet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 27. Feb. 2006, 12:16 »
Sitat fra: "Dag Riise"
chickenman: Dersom Carr nå er tilbake, tror du han klarer å danke ut Ramage? Eller skal han inn i midten, der som Journalisten sier det var meget solid mot Everton?

Interessant spørsmål, og det er i slike situasjoner jeg er glad det ikke er min avgjørelse å ta ;)
MEN, en liten vurdering:
Ramage er bunnsolid og det finnes svært få grunner til å sette ham ut. Det er i tillegg all mulig grunn til å stille spørsmålstegn ved Carrs form etter et såpass langt skadeavbrekk, eller så lite spilletid de siste månedene for å være mer presis.
Man kan også stille spørsmålstegn ved Ramage som stopper nå, hele sessongen har han kjempet for å bli en bedre og bedre høyreback, og jeg syns han har gjort store fremskritt, tilogmed offensivt til tross for at det fortsatt er noe å gå på der. Da bør man også tenke over hvordan dette slår ut på Ramage sitt stopperspill da det er en ganske annen rolle.
Om Carr skal starte mot Bolton dersom han er spilledyktig bør det ikke skje på bekostning av Peter Ramage. Jeg ville kanskje heller faktisk vurdert Moore på benken i tilfelle Elliott fu#%&¤er det opp i mitden. Moore har vel tross alt spilt noen reservelagskamper nå siden han ble frisk og burde vel kanskje være mer egnet til a-lags spill enn Carr, som nettop er blitt frisk?
Godt spørsmål, og som sagt: det er litt greitt å slippe å ta disse avgjørelsene noen ganger selv om det kan være veldig morsomt å spekulere i de... ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 27. Feb. 2006, 12:23 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Tja. Om Elliott såklart skulle fortsette å imponere, noe jeg helt ærlig har vansker for å se, skal såklart ikke Carr gå rett inn. For ser svært få grunner til å sette årets forsvarsspiller (Ramage) ut av laget.

Men som jeg også sa i innlegget hvor jeg svarer på Dag sitt spørsmål: det er to vidt forskjellige ting å spille høyreback og stopper. Spørs jo hvordan det vil slå ut for unge Ramage å flytte ham inn sentralt nå?
Elliott leverte på ingen måte noen søknad om landslagsspill i lørdagens kamp mot Everton men han klarte seg faktisk overraskende bra, og sammenlignet med sine stopper-kolleger (Boumsong og SÆRLIG Bramble) som stadaig har fått fornyet tillitt gjennom sessongen tross tvilsomme opptredener syns jeg faktisk Elliott fortjener en ny mulighet mot Bolton. Ser for meg en kamp som vil ligne veldig mye på den vi så mot Everton på Lørdag.
Men nå har jeg sagt noe positivt om selveste Robbie Udugelig Elliott her inne, så da går jeg å gjemmer meg bak sofaen til gemyttene har lagt seg og ting slutter å hagle i min retning...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Feb. 2006, 13:14 »
Never change a winning team.
iverpool FC

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 27. Feb. 2006, 13:28 »

Mulig jeg begir meg ut på tynn is her nå, men har ikke "laget ditt" gjort endel endringer fra et mannskap som jeg mener å huske tok hjem et relativt populært trofe ifjor vår? ;)

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. Feb. 2006, 18:39 »
------------Given--------------
--ramage Elliot boum baby--
--Solano! Bowyer Parker Nzogbia--
--------Shearer Emre-----------

Bowyer var meget god sist! Folk snakker om carr her?Er han snart tilbake?????? :D  :D  :D
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 27. Feb. 2006, 18:41 »
Og hvordan går det med Moore?
ax

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 27. Feb. 2006, 18:44 »
Skal spille treningskamp til uken
Link

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #23 på: 27. Feb. 2006, 18:45 »
Ta og fix denne og da Åsmund :lol:

Edit: Du gjorde det akkurat nå :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. Feb. 2006, 18:46 »
Ser ut som det ikke bare er å trykke å lime, i allefall ikke på min pc

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. Feb. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ser ut som det ikke bare er å trykke å lime, i allefall ikke på min pc

Med fare for å være litt "off topic": hvordan gjør du det?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Feb. 2006, 18:58 »
url limer inn link og url på ny

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Feb. 2006, 23:35 »
Sitat fra: "chickenman"

Mulig jeg begir meg ut på tynn is her nå, men har ikke "laget ditt" gjort endel endringer fra et mannskap som jeg mener å huske tok hjem et relativt populært trofe ifjor vår? ;)

I Liverpool er det en rulerings politikk som går ut på att du skal hvile de spillerene som har spilt mangen kamper på rad og slippe inn nye spillere.
De aller beste spiller nesten alltid, mens de som er "tvilsome" til førstelveren er helst de som blir rullert. Dette ungår klaging av spilletid, gjør att de ofte har ett større overtak på kamper mot slutten. Liverpool er det laget som har spilt flest tellende kamper i år, men har klart å prestere på tross av dette, mye av æren gir jeg til denne rulleringen.

Men i forsvar skal de samme spillerene spille så ofte som mulig. Men det gjelder å finne den rette balansen, og du trenger gode spillere på benken og tribunen for å kunne spille med denne politikken noe Newcastle ikke har pr.dags dato grunnet skader.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Feb. 2006, 23:39 »
Er Newcastle fan også i denne kampen her faktisk. Som vanlig er det på Liverpools vegne. Dersom Bolton vinner denne kampen, pluss den andre tilgode kampen så vil de komme opp på en fjerde plass 2 poeng foran Tottenham og 6 poeng bak Liverpool. En konkuranse jeg klarer meg uten.

Heia Newcastle.
iverpool FC

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Feb. 2006, 23:59 »
------------Given--------------
--ramage Elliot boum baba--
--Solano! Emre Parker Nzogbia--
--------Shearer Luque-----------

Har mistet litt troen på at Luque får spille fra start, men denne elleveren ville jeg gjerne sett! Go Roeder go!