20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Carr  (Lest 10070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Stephen Carr
« på: 24. Feb. 2006, 20:22 »
Er det lenge til Stephen Carr blir frisk at? Greit nok at Ramage har vært god på høgre backen, men eg føle at han er langt fra Stephen Carr nivå. Eg savnar faktisk Carr VELDIG. Spesielt no som vi har to midstoppere ute med skade. Eg vil ikkje at Elliot skal spele midtstoppar.  Eg vil sjå Ramage som midtstopper, så vi får krysse fingrane på at Carr snart er tilbake på høgre backen.

Stephen Carr i form er ein av dei viktigaste våpana vi har.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #1 på: 24. Feb. 2006, 21:56 »
helt enig, savner carr's offansive innstilling mye!
Who else...... Alan Shearer

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #2 på: 24. Feb. 2006, 22:10 »
Ramage har jo komt seg offensivt og har mangen brae løp da, selv om leggene kan terpes på.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #3 på: 25. Feb. 2006, 00:10 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Ramage har jo komt seg offensivt og har mangen brae løp da, selv om leggene kan terpes på.

Enig.
Grunnen til at jeg er desperat til å se Carr er faktisk mer at vi da kan sette Ramage inn sentralt. For jeg føler meg vel så trygg med Ramage som back som med Carr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #4 på: 25. Feb. 2006, 01:27 »
Sant.
Da slipper vi iallefall Robbie Elliott som midtstopper :P

Sitat
For jeg føler meg vel så trygg med Ramage som back som med Carr.

Hvis ikke tryggere?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #5 på: 25. Feb. 2006, 01:28 »
Jo. Ramage regner jeg som en del tryggere defensivt enn Carr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Stephen Carr
« Svar #6 på: 25. Feb. 2006, 10:36 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jo. Ramage regner jeg som en del tryggere defensivt enn Carr.

Men Carr er til gjengjeld mykje bedre offensivt. Flinkere å komme rundt på kanten, slå flotte innlegg o.s.v.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Stephen Carr
« Svar #7 på: 14. Nov. 2007, 21:39 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2881589,00.html
Da legger Carr opp på landslaget. Da kommer han til å satse fult på Newcastle ;D hmm,ja ja.Håper iallefall du blir frisk å finner deg en annen klubb jeg..
Uansett lykke til Carr.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Nov. 2007, 21:54 »
Big Sam har sansen for Carr da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 14. Nov. 2007, 22:11 »
Synes Carr var oppløftende i den ene pre season-kampen jeg synes erindre å ha sett ham spilt i. Carr kan hvis han vil. Bedre enn Beye er han nok ikke, men han skal få sjansen til å vise seg frem under Big Sam, når Big Sam uansett har så stor tro på ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Nov. 2007, 12:42 »
Synes Carr var oppløftende i den ene pre season-kampen jeg synes erindre å ha sett ham spilt i. Carr kan hvis han vil. Bedre enn Beye er han nok ikke, men han skal få sjansen til å vise seg frem under Big Sam, når Big Sam uansett har så stor tro på ham.

Det er det jeg liker så godt med Big Sam. Han lar alle få en sjanse. Er sikker på at laget kommer til å blomstre allerede neste sesong om styret lar Big Sam fortsette 8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Nov. 2007, 15:49 »

Carr var god i pre-season, men med engang ligaen startet og det ble alvor så kom den gode gamle Stephen Carr til syne igjen, og han står det dessverre et stort stempel i panna på som sier "sorry mac, din tid på det øverste nivået er forbi"!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Nov. 2007, 16:24 »
Både Carr og Ramage har kontrakter som går ut til sommeren, og jeg håper inderlig at begge dermed er inne i sin siste sesong for oss...Skal vi bli et topplag er det nettopp sånne spillere vi må kvitte oss med!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Nov. 2007, 16:44 »
Både Carr og Ramage har kontrakter som går ut til sommeren, og jeg håper inderlig at begge dermed er inne i sin siste sesong for oss...Skal vi bli et topplag er det nettopp sånne spillere vi må kvitte oss med!

Helt enig. Vi er visst enige om en del vi ;D.
Syns begge er skrotspillere som aldri, i Newcastle da, har vist nivået vi trenger!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Mai 2008, 13:45 »
Var på posten/kiosken i dag. Sto i bladhylla for å se om det var kommet nytt nummer av Mag og FourFourTwo da det kommer en kar å ser på mannfolkblader rett ved siden av. høflig som jeg kan være (av og til) så begynner jeg å småsnakke med karen og etter en stund lirer jeg av meg det mest idiotiske spørsmålet EVER! "Are you interrested in Football?" hvorpå karen svare, "Well..I certainly am" Vi hilser høflig av og han går til kassen. Konemor kommer så bort til meg og spør om ikke det var en av spillerne på Newcastle for hun mente å ha sett han før. Når jeg ser igjen så er det Stephen Carr. Ukens idiot!!! He-he.