20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva vi trenger!  (Lest 9420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #15 på: 28. Feb. 2006, 12:37 »
gravesen foran PARKER???? og boum foran WOODY????

Jaja det er jo ditt lag :lol:  :lol:  :lol: Syns heller ikke Gallas er den store spilleren!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #16 på: 28. Feb. 2006, 13:25 »
Ja, Gerrard går nok på billigsalg til sommeren. Kanskje vi kan lure bort Faye i en slik avtale?

Terry er nok enda mer realistisk med tanke på at Chelsea har enorme økonomiske problemer, og at han ikke er ansett som en viktig spiller på brua.

Johnsen? Jeg regner du mener Marius Johnsen. Den nye Roberto Carlos. Verdens beste back allerede nå. Om han går for under 50 millioner norske, så har vi gjort tidenes kupp. Kommer til å sette preg på Premier League fra dag1.

Savage. Denne ballvirtuosen som på sine dårlige dager er bedre enn Zidane i sin glanstid. Kjøp han før andre får øynene opp!

Hartson. Denne kjernesunne og sympatiske spilleren med et overlegent teknisk repertoar og en fantastisk hurtighet. Kommer til å banke inn mål etter mål.

Gattuso. Jeg tviler på at Milan greier å oppfylle hans ambisjoner. Da er Newcastle den rette plassen.
Carr har altfor få landskamper for England!

folesvert

• Gjest
Hva vi trenger!
« Svar #17 på: 28. Feb. 2006, 13:54 »
... SORRY

Parker må med ... et eller annet sted!!!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #18 på: 28. Feb. 2006, 13:58 »
Tror du må bytte ut halve laget, pluss halve benken for att det du skriver nå skal bli realisert. Og hva står du igjen med da?
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #19 på: 28. Feb. 2006, 15:43 »
Ett lag som Chelsea?

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #20 på: 28. Feb. 2006, 15:54 »
salget av Bellamy er bare et godt eksempel på hvordan souness tenkte i forhold til konflikthåndtering. managere som ikke kan dette sender bråkebøtter på lån eller til å trene med juniorlaget. souness så sin mulighet til håve inn litt penger for å kunne signe nye spillere.

konklusjon: salget av Bellamy og Robert kom fram av dårlig konflikthåntering

thats it

folesvert

• Gjest
Hva vi trenger!
« Svar #21 på: 01. Mars 2006, 12:48 »
... forsøker jo ikke å være særlig realistisk med tanke på krigerlaget mitt, kanskje mer et forsøk på å ha det litt moro.  

Poenget er at vi trenger spillere med BALLER!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #22 på: 01. Mars 2006, 13:27 »
Sitat
Men personlig synes jeg det ga bedre spill og resultater enn det Souness oppnådde med å falle ut med Bellamy, og kjøre Kluivert-Shearer på topp. Noe som man tidlig så ville gå til helvete.

Derfor man tok mest poeng i snitt per kamp når Kluivert og Shearer dannet spisspar og Bellamy spilte ving?
Vi gjorde det relativt bra under Souness frem til Bellamy beviste at han elsker seg selv og definitivt ikke klubben.
Ha deg vekk, ditt utyske.
Og jeg er enig i at vi trenger et lag med spillere med baller, som tenker på klubbens beste, som er villige til å blø og krige for drakta. Vi trenger et lag som trekker i samme retning. Vi trenger så definitivt ikke skade-fakere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #23 på: 01. Mars 2006, 16:59 »
Jeg vil ikke ha et krigerlag. Jeg vil ha et lag som består av både krigere og teknikere. Et rent krigerlag vil ikke være spesielt underholdende å se på.
Et blandet lag, vil være langt mer underholdende å se på.

Craig Bellamy ja. Hva skal vi si om det da. Han hadde så definitivt forsterket laget vårt MYE. Han er en herlig spiller, med en herlig innstilling. Og han er gull verdt for ethvert lag, i og med at han skaper ekstremt mange sjanser. Han scorer ikke så altfor mange mål, men han scorer nok.
At vi tok mange poeng med Bellamy på ving og Kluivert-Shearer på topp er mer en tilfeldighet enn et godt sammensatt lag, som ga oss usannsynlig gode resultater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #24 på: 01. Mars 2006, 17:08 »
Ja, det er jo selvfølgelig tilfeldigheter. Tanken om at vi faktisk fikk brukt alle tre angrepsvåpnene samtidig gjorde oss bedre streifer deg ikke!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hva vi trenger!
« Svar #25 på: 01. Mars 2006, 22:01 »
Det at doffen i det hele tatt er i troppen vitner jo om dårlig manageregenskaper, hvis jeg kan kalle det det. Og hvor i huleste er det blitt av Parker?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #26 på: 01. Mars 2006, 22:13 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg vil ikke ha et krigerlag. Jeg vil ha et lag som består av både krigere og teknikere. Et rent krigerlag vil ikke være spesielt underholdende å se på.

Craig Bellamy ja. Hva skal vi si om det da. Han hadde så definitivt forsterket laget vårt MYE. Han er en herlig spiller, med en herlig innstilling. Og han er gull verdt for ethvert lag, i og med at han skaper ekstremt mange sjanser. Han scorer ikke så altfor mange mål, men han scorer nok.
At vi tok mange poeng med Bellamy på ving og Kluivert-Shearer på topp er mer en tilfeldighet enn et godt sammensatt lag, som ga oss usannsynlig gode resultater.

Jeg driter en lang hvor god han er når han snakker og oppfører seg sånn han gjør. Jeg fatter bare ikke at dere vil ha han tilbake.

Som man egentlig forventer av ex-spillere langer Bellamy ut mot gamleklubben.

- Jeg visste hvordan det ville gå med klubben, skal han ha uttalt

- Jeg husker når Newcastle kom hit og slo oss 3-0, og med all respekt, jeg syntes det var det dårligste laget vi har møtt her.

- Mens jeg gikk av banen tenkte jeg at jeg hadde gjort det rette valget når jeg kom hit (Blackburn). Det er jeg helt sikker på, for vi kommer til å avslutte sesongen foran dem.

- Vi jobber mye hardere på trening på grunn av de ansatte vi har her. Jeg håper virkelig Newcastle tar seg sammen for de har spillerne som skal til. Men jeg vet at jeg gjorde det rette valget da jeg kom her og måten de har prestert beviser det.

http://www.newcastle.no/nyheter/be.htm

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hva vi trenger!
« Svar #27 på: 01. Mars 2006, 22:54 »
Ja, dette var jo en standard uttalelse fra en utflyttet spiller. Men jeg mener fortsatt at Bellamy er en stor fotballspiller som Newcastle absolutt hadde hatt bruk for. Selv han om skulle ha blitt behandlet på en annen måte den tiden han var i klubben. Men jeg står fast på at jeg mener at han er mer enn god nok for klubben vår, i hvert fall når vi ser på skadesituasjonen i våre fåtallige angrepsrekker...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva vi trenger!
« Svar #28 på: 02. Mars 2006, 00:33 »
Sitat fra: "journalisten"
Ja, dette var jo en standard uttalelse fra en utflyttet spiller. Men jeg mener fortsatt at Bellamy er en stor fotballspiller som Newcastle absolutt hadde hatt bruk for. Selv han om skulle ha blitt behandlet på en annen måte den tiden han var i klubben. Men jeg står fast på at jeg mener at han er mer enn god nok for klubben vår, i hvert fall når vi ser på skadesituasjonen i våre fåtallige angrepsrekker...

God nok(i form som han er nå), men absolutt ikke verdig!

folesvert

• Gjest
Hva vi trenger!
« Svar #29 på: 02. Mars 2006, 13:11 »
Sitat fra: "Joakim"

Er jo mest for moro at jeg setter opp dette laget - mer for å få fram et poeng. Men mange av disse krigerne har både fotballhjerne og tekniske ferdigheter som ville gjort seg i PL. En spiller kan jo være både en kriger, tekniker, publikumsspiller etc.

Dersom kriger blir feil for deg så kan vi si at vi trenger spillere med baller ... STORE BALLER!!!