20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er det for klubbens beste at Shepherd er styreforman?

Ja
1 (7.7%)
Nei
12 (92.3%)

Stemmer totalt: 13

Avstemning er avsluttet: 23. Feb. 2006, 12:04

Skrevet av Emne: Freddy Shepherd  (Lest 5630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Freddy Shepherd
« på: 23. Feb. 2006, 12:04 »
Jeg har fått nok av den overvektige styreformannen vår! Jeg er så lei av all usikkerhet og tåpelige avgjørelser. Han har bevist gang for gang at han ikke er verdig jobben som leder for klubben i vårt hjerte.

Bare tanken på å ansette souness sier alt om dømmekraften hans. Hele verden viste hvordan det kom til å ende, untatt vår feite freddy.

Jeg grøsser ved tanken på at newcastles fremtid ligger i hans hender.
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 09:51 av EivindI »

plebbster

• Gjest
Shepherd
« Svar #1 på: 23. Feb. 2006, 12:06 »
Jeg mener han bør trekke seg om han på ny velger en katastrofal manager. Vi får håpe han gjør det riktige ved å få Hitzfield til klubben!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Freddy Shepherd
« Svar #2 på: 21. Nov. 2007, 20:59 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2894502,00.html
Fat Freddy er ute etter å ta over en klubb i Nord. Skal han kjøre Leeds konkurs igjen eller ;D
Denne mannen fir seg ikke iallefall, spennende å se hva han foretar seg i nærmeste fremtid.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Nov. 2007, 22:11 »
Håper virkelig ikke han tar over Leeds. Jeg har stor sympati med alle Leeds-fans i dette landet, og den klubben fortjener så mye bedre.
Ken Bates er nok langt bedre for Leeds per dags dato enn Fat Freddy Shepherd.

Trodde den mannen var Newcastle-supporter tvers gjennom og var styreformann fordi han var supporter av klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Nov. 2007, 22:55 »
Ønsker Fat fred lykker til ialfall. Gitt oss mange penger tross alt :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Nov. 2007, 15:54 »
Du snakker dritt om Owen og ønsker Sheperd lykke til. Litt av en fyr du  ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Nov. 2007, 15:56 »
Tror alt vi kjøpte spillere for var lån og penger vi ikke hadde overskudd. Hadde Fat Fred suttet i ett par år til, hadde det blitt wankership på oss...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Nov. 2007, 18:52 »

Oh Yeah...
Men ser ikkje det heilt rare i det  :-\

Føler ikkje ein trenger vere ein idiot fordi ein ikkje  hyller ein kjeks som har koster tonne vis av Millioner £

::)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Nov. 2007, 19:22 »
FF lånte penger ja. Hadde han fortsatt bare litt til hadde vi endt opp som det nye Leeds, det er det ingen tvil om. Mort\Ashley har selv sagt at da de tok over denne klubben var den enda mere skakkjørt enn de trodde.
Men FF skal faktisk ha LITT ros for det han fikk til også da. Men håper for all del han ikke tar over Leeds. Stakkars klubb. Jeg håper Leeds kommer seg opp i Premier Laegue, det er der de hører hjemme.
Kansje heller han kan kjøpe seg inn i Sunderland eller Middelass ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Nov. 2007, 23:52 »
Han kan gjerne kjøpe opp Boro. Sunderland med Quinn-Keane liker jeg egentlig som det er. Klart, man drømmer jo hver dag om å få tilbake Peter Reid, men det er en utopi. Vi får bare mimre om de gode, gamle dager da Peter Reid og Sunderland var synonymt.
Men Boro derimot, kan han gjerne skakkjøre.

Hva angår Shepherd, så er det ingen tvil om at han i mange, mange år har brukt penger vi overhodet ikke har. Hvor fikk han plutselig £50 mill til å backe Souness med, når Robson knapt nok fikk en krone de par siste transfervinduene? Han klarte ikke å spare opp SÅ mye på den tiden, når vi hadde begrenset med trofeer å rutte med, og ikke akkurat kunne skryte av CL den siste sesongen vår. Men for all del, hvis han ikke hadde vært litt smågnien ved enkelte anledninger hadde vi endt opp som Leeds mye, mye tidligere. Så akkurat det skal han ha ros for.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Nov. 2007, 11:01 »
Føler ikkje ein trenger vere ein idiot fordi ein ikkje  hyller ein kjeks som har koster tonne vis av Millioner £

En enkel men genial linje!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Okt. 2008, 14:58 »
Kan lime inn dette fra N-O som er fra intervju med FourFourTwo. Regner med at flere syntes det er interessant:

Interesting snippets;

- "My biggest mistake was making money readily available."

Felt he bowed down to fan and manager pressure too much which led to such funds becoming available.

- "Letting Sir Bobby Robson go was the hardest thing I had to do."

Says he wanted Sir Bobby to stay for another year to advise Shearer with the funds he eventually gave to Souness, but it wasn't his decision in the end - "A Hall decision, not a personal one."

- "Mike Ashley got the club for peanuts."

Reckons he had nothing to do with the sale, it was all done by SJH whilst he was in hospital. He didn't need the money he gained from it, wanted to only sell it to a "Geordie Ambramovich". Club was sold cheaply and the debt was manageable, doesn't like that the debt issue is always brought up.

- "I wouldn't have a manager and a director of football."

Says it doesn't work, couldn't have two people making decisions and blaming each other.

-  "Sam Allardyce would have turned it around."

Missed out on several players because of a 10 day period when the takeover was in process. Needed more than five months and would have eventually got the fans on his side.

- "I used to feel guilty when the club didn't succeed."

Believes he could not have done any more. Says we missed out on Rooney, Woodgate, Campbell, Figo and Robbie Keane. Keane was "110%" up for coming here but it was Souness who wanted Luque instead. Shepherd couldn't understand that one. He (Shepherd) always wanted proven Premiership players over risking foreign purchases, and wishes he had just gone and bought them anyway but realises you can't work that way.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Okt. 2008, 15:21 »
Jeg har tidligere antydet at jeg tror Sheperd ble tidvis overstyrt av Hall, ihvertfall hva Sir Bobby gjelder.
Jeg er av den oppfatningen at jeg har mye større sympati for Fat Fred enn for Fat Mike. Som jeg hele tiden har sagt, Fat Fred ER en Newcastle-fan, Fat Mike er en Spuds-fan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Okt. 2008, 15:22 »

Oh Yeah...

Hvor mange ganger må Owen få dritt fordi han har vært mye skadet for oss? Tror du han liker å være skadet ? Fyren er vår desidert beste og viktigste spiller, i tillegg til at han er kaptein og en av de som alltid uttaler seg fornuftig i media. Du er en jævla unge  ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Okt. 2008, 20:16 »

Oh Yeah...

Hvor mange ganger må Owen få dritt fordi han har vært mye skadet for oss? Tror du han liker å være skadet ? Fyren er vår desidert beste og viktigste spiller, i tillegg til at han er kaptein og en av de som alltid uttaler seg fornuftig i media. Du er en jævla unge  ;)

Har du sittet i eit år og planlagt denne posten ? Synes nesten synd på deg Tommy.