20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye skader!!!  (Lest 4752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« på: 23. Feb. 2006, 01:33 »
Dyer og Bramble har begge pådratt seg lyskeskader og vil være ute opp til 3 uker... Har Dyer nok en gang blitt kastet inn på banen for tidlig???

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Nye skader!!!
« Svar #1 på: 23. Feb. 2006, 08:32 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Dyer og Bramble har begge pådratt seg lyskeskader og vil være ute opp til 3 uker... Har Dyer nok en gang blitt kastet inn på banen for tidlig???

Selvsagt har han det. Det sa jeg på lørdag når jeg så startoppstillingen mot Southampton. Dette er rett og slett latterlig. Ja helt jævlig latterlig. Spesielt når Roeder sier Lørdag formiddag at det var uaktuellt å bruke Dyer fra start siden det var fare for å slå opp skaden. Hvor dum går det ann å bli????
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #2 på: 23. Feb. 2006, 09:37 »
Jeg blir så jævlig oppgitt, og jeg skjønner heller ikke vitsen med å absolutt starte med Dyer mot Southampton når vi har Luque som er frisk. Den kampen ville vi ha vunnet uansett, både med og uten Dyer. Og folk klagde over at Souness kastet spillere som hadde vært skadet for tidlig tilbake. Ser da jaggu ikke ut som om Roeder er noe bedre.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #3 på: 23. Feb. 2006, 10:40 »
Er han skadet igjen???? Fyyy faen å latterlig!!!!!!!!!!!! selg den spillern a!!!
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #4 på: 23. Feb. 2006, 10:57 »
Er Dyer skada igjen ?

Bombe :shock:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #5 på: 23. Feb. 2006, 11:41 »
Sitat fra: "shpetim"
Er han skadet igjen???? Fyyy faen å latterlig!!!!!!!!!!!! selg den spillern a!!!

Rett innstilling!!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #6 på: 23. Feb. 2006, 14:57 »
Sitat fra: "Lars"
Sitat fra: "shpetim"

Rett innstilling!!!

Finns Grenser på hvor mye man er skadet! Det som plage rmeg er det han får 65 000£ i uka av å være skadet! Lurer på hva han gjør i skadeperioden sin jeg! Har det moro hele tiden. Få han på hver trening selv om han er skadet. La han bare se på. Få han til å innse at han må kvitte seg med den dritt skaden og pingleheten!
ax

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #7 på: 23. Feb. 2006, 15:00 »
Stakkars lille venn... Tror du virkelig Dyer liker å være skadet? Tror du det er en lek å være skadet???

En skadet spiller jobber mye mer på treningsfeltet enn en spiller som er frisk. De er der ofte dagen lang og driver med forskjellige øvelser for å raskest mulig være tilbake i spill.

Tror du Dyer eller en annen spiller tjener på å gå skadet. For å få en ny god kontrakt må man jo spille bra, og det gjør man absolutt ikke når man er skadet...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #8 på: 23. Feb. 2006, 15:07 »
Hmm. Lurer på om Oliver blir å skrive noe om at Roeder hev Dyer for tidlig innpå....
Forøvrig, NÅ SKAL Luque spille. Jeg ble faen så oppgitt når jeg hører at Roeder velger å spille med Emre som tilbaketrukket spiss og setter svake Bowyer inn på sentral plass mens Chopra og ikke minst LUQUE sitter på benken. Noe er galt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
Nye skader!!!
« Svar #9 på: 23. Feb. 2006, 15:12 »
At Dyer er skadet igjen er utrolig leit ... lett å skylde både på spiller og trenerapparat når det skjer. Kastes han inn for tidlig? Er han ikke tøff nok til å si ifra at dette vil ikke gå? Har han ikke trent godt nok i skadeavbrekket? Har man ikke funnet ut hva som faktisk feiler gutten? Funker ikke det medisinske apparatet i klubben? Er det noe feil med treningsanlegget?

Dyer er / var en av mine helter og har enda en liten Dye-figur (med stort hode) stående på PC-skjermen på jobb. Et kjempetalent som ikke har hatt forventet utvikling grunnet skader og delvis tåpelig oppførsel. Leste intervjuet ... ja ja - det er jo mange 'bondetamper' som tar litt av når de får penger mellom hendene.

... er redd Dyer er på vei ut. Kan skrive om *Leo ... best uten ball' til 'Dyer ... best utenfor banen / treningsfeltet'. Trist!!! Krysser imidlertid alt jeg har for at han skal komme tilbake for fullt neste sesong. Denne sesongen bør han glemme raskest mulig.

DanMan

• Gjest
Nye skader!!!
« Svar #10 på: 23. Feb. 2006, 15:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hmm. Lurer på om Oliver blir å skrive noe om at Roeder hev Dyer for tidlig innpå....

Nei, hvorfor skulle han det? Han har vel ikke noe personlig imot Roeder, slik han seemingly hadde mot Mr S.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #11 på: 23. Feb. 2006, 15:23 »
Det er synd med Dyer og skadene hans, for han er absolutt en av de beste, og fortsatt en av de mest lovende på laget... Han har tydeligvis gjort et eller annet veldig feil her, siden han i intervjuet mente at han var klar for å spille. Håper han kan komme seg over skadene og være klar til neste sesong.. Ser ingen grunn til å risikere mer ved å la ham spille mer denne sesongen. Han må få tid til å bygge seg opp ordentlig.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #12 på: 23. Feb. 2006, 18:44 »
ser dere ikke at  LUQUE ikke er god nok. Han klarer sjelden å få ballen med seg uten å kløne det til. Han får egentlig ingenting til. Han måå faen meg sjerpe seg  stort hvis han har tenkt å bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å ikke kom å si at dette ikke stemmer, for d gjør d så absolutt!!!!
Ikke vær så jævla naive!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #13 på: 23. Feb. 2006, 19:48 »
Sitat fra: "Fredrik"
ser dere ikke at  LUQUE ikke er god nok. Han klarer sjelden å få ballen med seg uten å kløne det til. Han får egentlig ingenting til. Han måå faen meg sjerpe seg  stort hvis han har tenkt å bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å ikke kom å si at dette ikke stemmer, for d gjør d så absolutt!!!!
Ikke vær så jævla naive!

Naiv. Kem faen er det du kaller naiv ?
Er det nokon som er jævla naiv her så er det deg

Om du tror Luque skal tilvenna seg Premier League på 0,0 etter og i tillegg hatt eit langt skadeavbrekk, er det du som er Naiv.

Luque trenger tid til og tilvenna seg Premier League det vil nok ta resten av sesongen. Når han oxo får spille litt innimellom i tillegg så vil han snart bevisa kvifor Souness betalte 9.5 Mill pund for han.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Nye skader!!!
« Svar #14 på: 23. Feb. 2006, 20:51 »
Det att folk er utolmodige er ett resultat av en høy pris på en stjerne spiller.
Hadde han komt gratis hadde folk gitt han en sesong, kanskje to t.o.m.
Han må få prestere prisen tatt i betraktning, men du skal alltid gi nye spillere minst ett år når de kommer fra ett annet land.
iverpool FC