20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque Spiss eller ving? Beholde eller selge?  (Lest 6272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Luque Spiss eller ving? Beholde eller selge?
« Svar #15 på: 23. Feb. 2006, 00:43 »
Jeg heller mer og mer i den retninga at jeg vil ha Luque solgt. Så kan vi heller bruke pengene på en annen spiller nå som vi enda kan få penger for ham...

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Feb. 2006, 15:00 »
jermaine defoe!

folesvert

• Gjest
« Svar #17 på: 23. Feb. 2006, 15:18 »
... bli kvitt Roeder framfor Luque. Han må jo for helvete få bevist hva han kan før han eventuelt blir veid og funnet for lett. Vi har plass til både Luque, Emre, Parker, N'Zogbia, Solano ... spesielt nå når vi er kvitt Robert, Dyer er skadet og Shearer forsvinner.

... og Luque er vel høyreving og har vel nok med å bli vant til engelsk spillestil o.l. om han ikke også skal omskoleres til midtspiss.

folesvert

• Gjest
« Svar #18 på: 23. Feb. 2006, 15:20 »
... og forhåpentligvis vurderes ikke Bowyer som noe alternativ etterhvert!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Feb. 2006, 15:27 »
Luque har spilt både spiss og venstreving for sine lag i Spania...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Feb. 2006, 15:40 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Luque har spilt både spiss og venstreving for sine lag i Spania...

Jepp. Etter det jeg husker så spilte han mye spiss sammen med Eto'o i Mallorca, mens han var litt mer tilbaketrukket på kanten i Deportivo der det stort sett var Tristan og Pandiani som var spydspisser - så han kan nok fungere i begge posisjoner.

Må også legge til at selv om Luque kanskje var best som kantspiller i spansk liga så er det ikke sikkert han fungerer best der i PL. Men vi får se. Luque trenger en god "run" på laget nå. Han trenger å starte kamper, og få tillit over tid.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Feb. 2006, 15:41 »
Jeg håper Bowyer blir solgt.
Luque kan ikke selges! Han har jo bare kommet inn i noen minutter i et par kamper...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Feb. 2006, 15:43 »
Sitat fra: "17Parker"
Jeg håper Bowyer blir solgt.

Bowyer blir garantert solgt til sommeren. Det føler jeg meg sikker på. Skal vi få noe som helst med penger for han, må han selges til sommeren. Kontrakten som går ut i 2007 skal overhodet ikke forlenges.

folesvert

• Gjest
« Svar #23 på: 24. Feb. 2006, 10:36 »
... håper inderlig at Bowyer blir solgt ja ... men er mer usikker på om vi får noen penger for han. Han har jo ikke gjort noe fornuftig på banen siden Leeds glansdager (og det begynner jo å bli noen år siden). Tipper han forsvinner fra klubben, og havner i divisjonen under.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Feb. 2006, 10:51 »
Ja, Bowyer bør så absolutt selges. En middelmådighet som Newcastle greier seg fint uten.

Når det gjelder Luque, så bør han få en lengre run på førstelaget som det blir sagt ovenfor. Så får man heller ta en helhetlig vurdering til sommeren. Under det riktige lederskapet, så kan Luque bli virkelig stor i Newcastle. 2 managere, skader og benkesliting er ikke akkuratt det som bygger opp en spiller.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Feb. 2006, 14:00 »
Greier vi oss uten backupm på midtbanen? Galskap. Bowyer er en meget god spiller, og han har en viktig rolle som backup for Parker. Bowyer har ferdigheter som ikke alle sammen har, og en ståpåvilje som få andre. Taklingene hans er verdt inngangspengene alene, og han bør overhodet ikke selges.

Denne sesongen er ingenting å legge vekt på for Luque. Dette har vært en katastrofesesong for absolutt alle i denne klubben, og ingen spillere skal vurderes som ikke god nok etter en så til de grader dårlig sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 27. Feb. 2006, 01:48 »
Enig med de som mener han bør spilles inn.
Har ikke vært særlig imponert av det jeg har sett av Luque i Newcastle-trøya. Men det er ingen tvil om at guttn kan. Håper bare vi etterhvert får se noe av dette fra den kanten:
Svart Hvitt

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #27 på: 27. Feb. 2006, 16:25 »
Herlig film!!! Etter neste sesong får vi se akkurat samme filmen, men i Newcaslte.trøyen :wink:

Han hadde forresten en utrolig merkelig feiring etter stortsett hver scoring... Noen som vet hva han mener med den?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Feb. 2006, 16:39 »
Bra film! En goalgetter av rang, så spill ham på topp, gjerne sammen med Ameobi sier jeg. Roeder har sagt til Luque at han må gjøre det bra på trening for å få spille, så jeg håper det skjer snart. Har lyst til å se Luque på banen! Og han har et skudd som lett matcher Robert!

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 27. Feb. 2006, 21:32 »
Viser jo at Luque kan være både kjapp, iskald, har et godt skudd og at han kan score med hodet. Hvil gjerne se ham som spiss sammen med Owen.
Svart Hvitt