20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque Spiss eller ving? Beholde eller selge?  (Lest 6259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Luque Spiss eller ving? Beholde eller selge?
« på: 20. Feb. 2006, 14:12 »
Diskuter...
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #1 på: 20. Feb. 2006, 14:15 »
Jeg sier at vi burde beholde han, og bruke han som en spiss. Han har talent noe som vises og gir vi han spilletid så tror jeg at han kan få selvtilliten og formen tilbake og være veldig god for oss. Jeg likte spes det frekke frisparket han prøvde mot Southampton..  :lol:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Feb. 2006, 14:59 »
BEHOLD LUQUE!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Feb. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "BegBie"
Jeg sier at vi burde beholde han, og bruke han som en spiss. Han har talent noe som vises og gir vi han spilletid så tror jeg at han kan få selvtilliten og formen tilbake og være veldig god for oss. Jeg likte spes det frekke frisparket han prøvde mot Southampton..  :lol:

helt enig!

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Feb. 2006, 17:12 »
Det burde ikke være et snev av tvil om at denne mannen må beholdes :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 20. Feb. 2006, 18:08 »
Alle som vil kvitte seg med en spiller som Luque bør sjekkes for alt som er.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Feb. 2006, 18:18 »
Luque som spiss.
N Zogbia på venstre

Noko anna er galskap
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Feb. 2006, 20:04 »
Heller mot Luque som spiss. Det kan spare oss for mange millioner. Vi har Zog, Milner og O'Brien som kan spille venstreving, mens vi står med Owen, Dyer og Ameobi som spisser. Chopra tror jeg ganske sikkert forlater oss, og han har enda ikke fått bevist noe som helst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

pane

• Gjest
« Svar #8 på: 20. Feb. 2006, 20:26 »
Spiss, ikke selges. Punktum

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Feb. 2006, 20:26 »
Sitat fra: "Lasse"
Alle som vil kvitte seg med en spiller som Luque bør sjekkes for alt som er.

Inkludert fugleinfluensa!
Who else...... Alan Shearer

hauepine

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 21. Feb. 2006, 12:36 »
Jeg mener at luque er best som spiss og det er denne posisjonen han bør spille på. Han burde helt klart beholdes og vil forhåpentligvis vise hvilken kvalitetsspiller han er.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21. Feb. 2006, 15:04 »
Jeg synes ikke Luque har gjort noe særlig som spiss jeg, og jeg er ganske sikker i min sak når jeg sier at hans styrke ligger som ving. Han har fart, teknikk og fabelaktige innlegg.
Jeg synes han virker ganske veik i duellene, og han trekker alltid utover, i motsetning til en mann som Dyer, som alltid trekker innover.
Skal vi spille med en tilbaketrukket spiss, så mener jeg det må være Dyer. Luque må få muligheten til å overbevise på vingen. Zoggie tåler å være reserve. Og når Luque konkurrerer med en kar som Zoggie, så kan han overhodet ikke tillate seg å være slapp og dårlig, slik Robert litt for ofte kunne tillate seg. Og det er utelukkende positivt. Vi trenger knallhard konkurranse på venstrevingen, der vi i flere år har hatt ett soleklart førstevalg, og langt svakere reserve.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #12 på: 21. Feb. 2006, 15:39 »
Sitat fra: "Joakim"
Og når Luque konkurrerer med en kar som Zoggie, så kan han overhodet ikke tillate seg å være slapp og dårlig, slik Robert litt for ofte kunne tillate seg. Og det er utelukkende positivt. Vi trenger knallhard konkurranse på venstrevingen, der vi i flere år har hatt ett soleklart førstevalg, og langt svakere reserve.

Men samtidlig vil du ha inn en soleklar venstreback som enkelt danker ut Babayaro?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Feb. 2006, 16:23 »
Ja. Jeg vil ha en venstreback som er klart bedre enn det vi har fra før. Dessuten så vet jeg at Babayaro er såpass god at han sikkert kan ha godt av konkurranse fra en bedre spiller, og han er god nok til at han ikke vil ha noen problemer med å gjøre en utmerket jobb de gangene han må steppe inn.

Jeg vil heller ha inn det, enn å ha inn en spiller som maks er bittelitt bedre enn Babayaro. På backplass vil jeg ha mer stabilitet. Og det er på tide at vår svakeste lagdel forsterkes på samme måte som angrepet og midtbanen i alle år har blitt kraftig forsterket.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Feb. 2006, 19:18 »
Slik som Zogbia spiller for tiden vil jeg ha han som spiss. Tror han passer bedre der i et 4-4-2 system som vi spiller om dagen. Går den nye manageren for 4-5-1 er det nok best å bruke han som kantspiller.

Håper vi får inn en kvalitetsback på venstresiden, pluss en kvaltitetsspiss til sommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."